رسول‌پناه: مطالبات برانکو به زودی پرداخت می‌شود/ کار ما هنوز به چیپس و پفک نرسیده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از سرخ‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من ۱۵ روز قبل از سال ۹۹ به پرسپولیس آمدم. از همان زمان مشکلات خیلی زیاد بود. بحث بدهی‌های خارجی و داخلی، طلب بازیکنان و شرکت‌های هواپیمایی جمع شده و وضعیت بحرانی در پرسپولیس حاکم شده بود. در آن زمان با هیئت مدیره تقسیم بندی کار کردیم. از شانس بد ما یازده پرونده خارجی داشتیم که در آستانه اجرایی و عملیاتی شدن بود.

او افزود: من به مسئول حقوقی و بین الملل باشگاه گفتم هر پرونده سریع پیگیری شود. برانکو یکی از مربیان زحمتکش ما بود، اما متاسفانه زمانی که باید حق و حقوق او را می‌دادند یک دلار هم به برانکو ندادند. مدیران وقت باید در این زمینه جواب بدهند، اما به نظر من می‌توانستند پول برانکو را در مدیریت‌های قبلی بدهند.

رسول پناه گفت: باشگاه پرسپولیس بزودی بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ را پرداخت خواهد کرد. ما از انتقال بیرانوند به بلژیک درآمد داشتیم. از محل مطالبات پرسپولیس در فیفا پول دستیاران برانکو را پرداخت کردیم و ۳۳۰ هزار یورو به حساب برانکو در عمان واریز کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پس از اعلام حکم فیفا با پرداخت مبلغی، درخواست گراندز رای کردیم. برانکو ابتدا درخواست یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو کرده بود و ما این رای را هم داریم، اما فیفا در رای اولیه یک و میلیون و ۵۰ هزار یورو را تایید کرد. طبق این حکم باید به زلاتکو ۱۶۲ هزار یورو، ایگور ۲۰۵ هزار یورو و مارکو هم حدود ۱۱۴ هزار یورو پرداخت می‌کردیم.

برای دادرسی مجدد باید ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار دلار پرداخت می‌کردیم

رسول پناه ادامه داد: پس از صدور این رای به ما گفتند می‌توانید در زمان مشخص به دادگاه CAS اعتراض کنید، اما می‌دانستیم باید حدود ۱۶۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار برای اعاده دادرسی پرداخت کنیم و در نهایت حق و حقوق برانکو هم تایید می‌شد. به همین دلیل هزینه دیگری نکردیم. حتی برای دادرسی مجدد یک هزینه ۴ هزار یورویی ابتدایی هم پرداخت شد، اما ما نیاز به خرید زمان داشتیم.

او افزود: بهترین کار را انجام دادیم و اگر زمان نمی‌خریدیم با محرومیت‌های شدیدتری مواجه می‌شدیم. مصاحبه‌ای هم نکردیم، زیرا طرف مقابل رصد می‌کرد. به غیر از اعلام رای یک میلیون و ۵۰ هزار یورو باید ۵ درصد سود سالانه هم پرداخت می‌کردیم. برانکو حق داشت، زیرا با او برخورد مناسبی نشده بود.

رسول‌پناه: مطالبات برانکو به زودی پرداخت می‌شود

فیفا برای طلب سرتن چوک هزار دلار به پرسپولیس بازگرداند

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: حدود ۳۳۰ هزار یورو به حساب برانکو و ۱۲۰۷۹۸ یورو به حساب مارکو در عمان واریز کردیم. مطالبات ایگور و زلاتکو همپرداخت شده است. ما پول گابریل را از همین طریق دادیم و مطالبات ۱۱ هزار دلاری سرتن چوک هم از این محل تسویه شد. البته فیفا گفت هزار دلار اضافه است و ۱۰ هزار دلار به چوک داد.

ایگور و زلاتکو باید فرمی را پر کنند تا فیفا به آن‌ها پول بدهد

رسول پناه درباره اینکه ایگور پانادیچ اعلام کرده فیفا نامه‌ای برای پرداخت مطالبات به او نداده است، توضیح داد: اینجا سوء تفاهمی پیش آمده است. روند پرداخت به این شکل است که ما باید درخواست خود را به کمیته انضباطی ارسال کنیم تا از محل مطالبات پرسپولیس بدهی ما پرداخت شود. مشروط به اینکه یک فرمی را باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، ایگور یا زلاتکو باید پر کنند تا سریع این انتقال صورت بگیرد. ما و فدراسیون فرم را پر کرده ایم، اما تاکنون مربیان کروات فرم را پر نکرده اند.

کارگزار را برای اصلاح قرارداد تحت فشار گذاشتیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ابهام‌های مربوط به قرارداد کارگزار این باشگاه گفت: قرارداد ابتدایی ما ۸ آبان ۹۸ امضاء شد که ایراد‌هایی داشت. بعد از سرپرستی من در باشگاه، هیئت مدیره تصمیم گرفت کارگزار را تحت فشار قرار دهد و زمان‌بندی مشخصی برای پرداخت‌ها تعیین شود، زیرا در قرارداد ابتدایی برای پرداخت‌ها جدول زمانبندی در نظر نگرفته بودند.

شرایط الحاقیه قرارداد با کارگزار از گرفتن چک هم معتبرتر است

او ادامه داد: برای همین قرارداد را فسخ کردیم. شرکت کارگزار هم طبق الحاقیه شرایط را پذیرفت و قرار شد در تاریخ‌های مشخصی پرداخت‌ها صورت بگیرد. ایراد‌های زیادی به الحاقیه گرفتند و گفتند چرا چک و تضمین نگرفتید، اما شرایط الحاقیه از چک هم معتبرتر بود. کارشناسان حقوقی این الحاقیه را مطالعه کرده و ما هم تا زمانی که کارگزار پولی نداده بود نمی‌توانستیم از این شرکت دفاع کنیم، اما مهم بود که آن‌ها به تعهد خود عمل کند.

کارگزار تاکنون ۴۵ میلیارد پرداخت کرده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: حتی استقراضی که در دوره مدیریت قبلی انجام شده بود جزو درآمد خود از کارگزار آوردیم. یعنی تا الان ۴۵ میلیارد پرداخت شده است. یکی از شروط قرارداد این است اگر کارگزار به یکی از تعهداتش عمل نکند، می‌توانیم از قرارداد یکطرفه خارج شویم. این شرکت به تعهداتش عمل کرده و برای پرداخت طلب برانکو هم به ما کمک می‌کند.

اگر با شرکت دیگری قرارداد می‌بستیم کارگزار فعلی شکایت می‌کرد

رسول پناه تصریح کرد: حضور مردم در ورزشگاه برای ما فرصت درآمدزایی ایجاد می‌کند، اما به دلیل کرونا چنین اقدامی صورت نگرفت، اما با این وجود کارگزار وسط آمد و به تعهدات خود عمل کرد. اینکه می‌گویند شرکت دیگری هم در مزایده شرایط بهتری داشته درست نیست و من این موضوع را تکذیب می‌کنم. بهترین اقدام را کردیم و اگر با شرکت دیگری قرارداد می‌بستیم همین کارگزار فعلی از پرسپولیس شکایت می‌کرد.

او افزود: ما قرارداد را اصلاح کردیم. اگر کارگزار شکایت می‌کرد خیلی‌ها که الان انتقاد می‌کنند، می‌گفتند این مدیریت پرونده‌ای بدتر از پرونده برانکو به جا گذاشت. با اصلاح قرارداد منابع را ایجاد کردیم و گول چهار تا چک را هم نخوردیم. از این چک‌ها خیلی در باشگاه است.

پرچمدار پاسخگویی هستم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازداشت یکی از معاونان این باشگاه توضیح داد: از روز اولی که به پرسپولیس آمدم بحث مبارزه با فساد را پیش گرفتم و گفتم تمام مدیران ما و حتی مدیرات قبلی باید درباره عملکردشان به مردم پاسخگو باشند. حتی گزارشی از تخلفات را به سازمان بازرسی کل کشور ارسال کردیم تا حق و حقوق پرسپولیس احیا شود.

رسول‌پناه: مطالبات برانکو به زودی پرداخت می‌شود

رسول پناه افزود: من این وسط پرچمدار بودم و خودم اولین نفر پاسخگو هستم. هیچ ابایی هم نداریم و هرکسی هم نمی‌خواهد می‌تواند با پرسپولیس همکاری نکند که خوشبختانه همه مدیران باشگاه پاسخگو هستند. مردم حق دارند مخصوصا دباره گزارش‌های مالی ما بدانند و باید شفاف باشیم. چند روز قبل هیئت مدیره گزارش مالی به من داد که آن را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارم تا شفافیت مالی باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

داستان‌های زیادی درباره گزارش‌های مالی وجود دارد

او ادامه داد: از دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ممنون هستم که ورود کردند. البته این کار باید زودتر انجام می‌شد، زیرا داستان‌های زیادی درباره گزارش‌های مالی وجود دارد که خوشبختانه با ورود این نهاد‌ها همه مدیران قبلی و فعلی باید جواب بدهند.

سید جلال حسینی برای من احترام قائل شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تعارف سید جلال حسینی به او برای بالا بردن جام قهرمانی توضیح داد: وقتی جام را به سید جلال دادند او برای من احترام قائل شد و گفت باید جام را من بالا ببرم. از او که کاپیتان ارزشمند پرپسولیس و بازیکن بزرگی برای ما است تشکر می‌کنم. حسینی شخصیتی متین و با اخلاق دارد که افتخار پرسپولیس هم است. برای لحظه‌ای جام را به من داد که من هم سریع به خودش بازگرداندم.

۶۰ درصد مطالبات برانکو را پرداخت کرده ایم

رسول پناه درباره میزان پرداختی باشگاه پرسپولیس به برانکو و دستیارانش گفت: زمانی که پول را به برانکو پرداخت کردیم، اعلام کردیم چند روز صبر کنید تا پول به حساب او بنشیند. حدود ۳۳۰ هزار یورو که نزدیک به ۳۰ درصد قرارداد می‌شد را پرداخت کرده ایم، اما برخی‌ها در فضای مجازی گفتند پرسپولیس پنج درصد پول برانکو را داده است.

اگر برانکو همکاری می‌کرد یک دلار هم جریمه نمی‌شدیم

او افزود: هیچ مشکلی برای پرداخت مطالبات برانکو نداریم. اگر برانکو همکاری می‌کرد یک دلار هم جریمه نمی‌شدیم. در فضای مجازی می‌گویند ۱۲۷ هزار دلار جریمه شده‌ایم، اما ما این رای را نشان می‌دهیم که ثابت می‌کند چنین مبلغی درست نیست. شاید اگر مبلغ باقی مانده مطالبات برانکو را ندهیم کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی برای ما دردسرساز شود، اما اصل را روی شفافیت گذاشته‌ایم تا دغدغه‌ها برطرف شود.

می‌توانستیم در مقطع فعلی تا ۵۰۰ هزار یورو به برانکو پول بدهیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌توانستیم در مقطع فعلی تا ۵۰۰ هزار یورو به برانکو پرداخت کنیم، اما باشگاه هزینه‌هایی دارد که باید پرداخت شود. از پول انتقال بیرانوند ۱۰۰ هزار یورو به بشار رسن پرداخت کردیم و به رادو و اوساگونا هم پرداختی داشتیم.

رسول‌پناه درباره گلایه‌های فرهاد حمیداوی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس برای رضایت نامه یحیی گل محمدی توضیح داد: طبق نظر هیئت مدیره اصل را روی جمع کردن پرونده برانکو گذاشتیم و در این چند روز هم برخی پرونده‌های داخلی که مبلغ کمتری داشتند را تسویه کردیم. پرونده برانکو اکنون دغدغه ابتدایی و اصلی است، اما اولویت‌بندی کردیم. اگر این پرونده تمام شود، به پرونده‌های داخلی هم رسیدگی می‌کنیم.

مدیران قبلی باید در مورد استوکس توضیح دهند

رسول‌پناه درباره آخرین وضعیت پرونده آنتونی‌استوکس اظهار داشت: ما علیه این بازیکن شکایت رسمی کرده ایم و منتظر رأی فیفا هستیم. استوکس و تیمش حرفه‌ای هستند، اما مدیران قبلی باشگاه باید درباره این بازیکن توضیح بدهند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره راه افتادن هشتک‌های اینستاگرام، توضیح داد: باید با خودمان روراست باشیم و شرایط اقتصادی را در نظر بگیریم کارگزار‌های قبلی چقدر پرداخت می‌کردند؟ نهایت پرداختی آن‌ها ۴۰ تا ۵۰ میلیارد بود، اما قرارداد ما با کارگزار فعلی ۱۱۰ میلیارد تومان است اگر پرونده برانکو و سایر بدهی‌های خارجی نباشد هر کسی جای من مسئول باشگاه پرسپولیس بود برای اداره باشگاه مشکلی نداشت.

رسول‌پناه خاطرنشان کرد: کف قرارداد ما ۱۱۰ میلیارد است و اگر این کارگزار بتواند بیشتر ۱۶۰ میلیارد درآمدزایی داشته باشد ۸۰ درصد درآمدش برای پرسپولیس است. طبق یک جدول پلکانی درآمد‌ها بین باشگاه و کارگزار تقسیم می‌شود.

کار ما هنوز به چیپس و پفک نرسیده است

او درباره اینکه آیا پرسپولیس هم مانند باشگاه استقلال با یک شرکت به توافق رسیده تا پفک و چیپس به نام این باشگاه عرضه شود گفت: خدا را شکر می‌کنم کار ما هنوز به چیپس و پفک نرسیده است (با خنده) من شوخی می‌کنم، اما اصالت محصولات این شرکت قرمز رنگ است به مدیرعامل این شرکت هم چنین موضوعی را گفتیم و دیگر نیازی نیست تغییر رنگی داشته باشیم. صحبت‌هایی انجام شده است.

تاکنون ۷۵ درصد از دستمزد بازیکنان را پرداخت کرده ایم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان داخلی این تیم توضیح داد: ما نمی‌خواستیم تمرکز پرسپولیس به هم بخورد. بازیکنان ما نفرات بزرگی هستند که در سطح کشور حرف اول را می‌زنند. کسب ۴ قهرمانی متوالی نشان دهنده کار بزرگ آن‌ها است. این نفرات هزینه دارند و باشگاه باید به تعهداتش عمل کند. تا کنون ۷۵ درصد از دستمزد بازیکنان برای فصل جدید را پرداخت کرده‌ایم.

فقط پاداش قهرمانی مانده است

او افزود: فقط پاداش قهرمانی مانده و باقیمانده مطالبات را در پایان فصل پرداخت می‌کنیم. درصد پاداش در قرارداد هر بازیکن متفاوت است که در زمان مناسب نسبت به آن اطلاع رسانی می‌کنیم.

به زودی با رسن قرارداد می‌بندیم

رسول‌پناه درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بشار رسن گفت: او از بازیکن‌های محجوب و با غیرت ما است. متأسفانه در دوران مدیران قبلی نسبت به او بدعهدی و بداخلاقی‌هایی شده که از این موضوع ناراحت بود. از مطالبات این فصل بشار بیش از ۹۰ درصد را پرداخت کرده‌ایم. به زودی هم با او قرارداد می‌بندیم و مشکلی هم وجود ندارد.

با بند قرارداد بازیکنان مخالفم

او درباره مشکلات باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان با توجه به افزایش قیمت دلار عنوان کرد: ما اصل را روی این موضوع گذاشته‌ایم که شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم به غیر از علیپور، بشار و یکی - ۲ نفر دیگر سایر بازیکنان با ما قرارداد دارند. بند‌هایی در قرارداد بازیکنان وجود دارد که این بحث برای دوره مدیران قبلی است و من مخالف آن بودم، اما کاری نمی‌توانم انجام بدهم.

طبق قرارداد بازیکنان با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌توانند جدا شوند

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبق این قرارداد بازیکنان با داشتن پیشنهاد خارجی می‌توانند بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت کنند و از تیم جدا شوند. ما اصل را برای تمدید با تمام بازیکنان گذاشته ایم، زیرا می‌خواهیم قهرمانی پنجم را هم کسب کنیم، اما اگر بازیکنی با توجه به بند قراردادش به ترانسفر شدن علاقه دارد باید حق و حقوق باشگاه و هواداران را در نظر بگیرد.

بازیکنی اصرار به رفتن داشته باشد برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم

رسول‌پناه افزود: عشق به پرسپولیس اولین شرط حضور در این تیم است و بازیکنان ما هم این عشق را دارند. باشگاه هم موظف است برای خدمات آن‌ها دستمزدی را پرداخت کند که این کار را هم انجام می‌دهد با این وجود اگر بازیکنی اصرار به رفتن داشته باشد تنها می‌توانیم برای او آرزوی موفقیت کنیم.

او درباره اینکه شنیده می‌شود نفراتی مانند مهدی ترابی و علی علیپور از قطر و چین پیشنهاد دارند توضیح داد: هر تیمی که متقاضی جذب بازیکنان ما است باید این موضوع را به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کند تا ما بتوانیم اقدام کنیم. تمام این پیشنهاد‌ها اکنون در حد حرف است و پیشنهاد رسمی به ما نرسیده است. اگر بازیکنی اعلام کند پیشنهاد رسمی دارد باشگاه وارد عمل شده و نظر رسمی سرمربی را می‌گیرد خود بازیکن هم باید نظرش را رسما به باشگاه اعلام کند.

بازیکنان و کادرفنی باید باشگاه را درک کنند

رسول‌پناه توضیح داد: نظر من این است که بازیکنان و کادر فنی باید باشگاه را درک کنند و خوشبختانه تا کنون این کار را انجام داده‌اند. به هر حال پرداختی‌ها دیر و زود دارد، اما سوخت و سوزی در کار نبود. انتظار دارم دست به دست هم دهیم تا برای قهرمانی در جام حذفی قدم برداریم.

قرارداد برانکو با ویلموتس فرق دارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: در قرارداد برانکو پاداش‌هایی بوده که اکنون او با توجه به بند‌های همان قرارداد و پاداش‌ها در فیفا مطالباتش را مطرح کرده. قرارداد او با مربی مانند ویلموتس خیلی متفاوت است و بحث خاصی در آن وجود ندارد بلکه فقط مطالباتش پرداخت نشده است. در کل ما باید درباره قرارداد‌هایی که با مربیان خارجی می‌بندیم آسیب‌شناسی کنیم. من قبول دارم اگر آسیب‌شناسی شود مشخص می‌شود روی قرارداد‌های ما کار حقوقی انجام نشده است به طور مثال در ماجرای قرارداد آنتونی استوکس مدیر حقوقی باشگاه نظری نداده است.

۴۰ درصد از قرارداد اوساگونا را داده ایم

او درباره بحث قرارداد کریستین اوساگونا گفت: ما بخشی از مطالبات این بازیکن را که تا پایان فصل با ما قرارداد دارد پرداخت کرده ایم مبلغ این قرارداد ۱۵۰ دلار است که تا کنون ۴۰ درصد آن را پرداخت کرده‌ایم.

دندانپزشک وزیر نیستم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا در زمان کرونا هم کار دندانپزشکی انجام می‌دهد گفت: همه بازار‌ها اکنون کساد است (با خنده)، اما من باید بگویم اصلا کار طبابت نمی‌کنم و مطب هم ندارم بلکه کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضائیه هستم و اصلا دندانپزشک وزیر هم نیستم. ارتباط من با مرحوم جعفرکاشانی از زمان باشگاه شاهین بوده است. باید از کاشانی و مرحوم هادی نوروزی هم یاد کنیم.

رسول‌پناه افزود: نمی‌دانم این حرف و حدیث‌ها از کجا مطرح می‌شود که من دندانپزشک هستم. این بحث هم مانند جریمه ۱۲۷ دلاری است که مطرح کردند. حدود سه هفته پیش گفتند سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس محروم شده و جار و جنجال زیادی راه افتاد در حالی که اصلا چنین چیزی نبود اگر بحثی هم باشد ابتدا به ما و فدراسیون فوتبال که با فیفا در ارتباط هستیم اعلام می‌شود. متأسفانه برخی‌ها دنبال منافع شخصی هستند.

برخی با محرومیت و فشار روی پرسپولیس دنبال منافع شخصی هستند

او افزود: اکنون عده‌ای مدام ما را متهم به شفاف نبودن می‌کنند و خیلی حرف‌ها زده می‌شود که از اساس کذب است. برخی‌ها با محرومیت و فشار روی پرسپولیس دنبال منافع شخصی هستند. جلوی این کار را گرفتیم.

چاله‌هایی داریم که باید آن‌ها را پر کنیم

او خاطرنشان کرد: مدام باشگاه را تهدید می‌کردند که کسر امتیاز می‌شود، اما خدا را شکر به کار خود ادامه دادیم، قهرمان شدیم، پاداش‌ها و حقوق بازیکنان را دادیم. چاله‌هایی داریم، اما برای از بین رفتن این چاله‌ها باید منابع پایدار و ساختار ایجاد کنیم. ما با ایجاد منابع چاله چوله‌ها را تا حدی پر کرده ایم، پرسپولیس نیاز به ایجاد چارت و ساختار برای رفع ریشه‌ای مشکلات دارد.

حق پرسپولیس را در ماجرای ورزشگاه درفشی فر گرفتیم

رسول پناه درباره معرفی شدن ۲ ورزشگاه درفشی‌فر و شهدای گمنام به عنوان املاک باشگاه پرسپولیس گفت: ورزشگاه درفشی‌فر سال ۴۷ به وزارت ورزش واگذار شده بود، اما سال ۶۴ مشخص شد معارض دارد. روزی که من به پرسپولیس آمدم واسطه‌ای به من گفت اگر درفشی‌فر را می‌خواهید متری ۲۰ میلیون تومان به پرسپولیس می‌فروشیم. گفتم یعنی چه، زیرا ورزشگاه مال پرسپولیس است. دیدیم شاکیان وسط آمدند و مشخص شد سال ۴۹ پرونده‌ای در دیوان قضایی تشکیل شده که در نهایت به آن ورود کردیم. از قوه قضائیه به ویژه دادسرای حقوق بیت‌المال تشکر می‌کنم که با ورود به ماجرا حق را به پرسپولیس داد و توانستیم سند درفشی‌فر را به نام پرسپولیس بزنیم.

می‌خواهیم برای پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی بسازیم

او افزود: درفشی‌فر در منطقه‌ای واقع شده که حکم الماس را برای ما دارد. اکنون کارشناسان نقشه‌برداری و معماری مشغول کار هستند تا مجوز ورزشگاهی که زمین چمن، اماکن تفریحی، رستوران و ... در آن وجود دارد صادر بشود و بتوانیم برای پرسپولیس ورزشگاهی اختصاصی بسازیم.

اجازه جدایی کریم باقری را نمی‌دهیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال جدایی کریم باقری و حضور او در تیم ملی گفت: ما مخالف این موضوع هستیم، زیرا کریم باقری با پرسپولیس قرارداد دارد و متعلق به ما است. او یکی از مربیان با ارزش فوتبال ایران است و اجازه نمی‌دهیم از پرسپولیس جدا شود.

پرسپولیس روی فرم باید تا فینال برسد

رسول‌پناه درباره آخرین اقدام‌های باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای ۴ تیم گروه ما یک ورزشگاه اختصاصی در قطر در نظر گرفته شده و باید بازی‌های خود را در آن ورزشگاه انجام بدهیم. من تمرکزم را روی تقویت تیم گذاشته ام. باید پرسپولیس که اکنون روی فرم است در این رقابت‌ها دست کم تا فینال برسد.

نتیجه بازی سرخابی‌ها در زمین مشخص می‌شود

او درباره برگزاری دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی با استقلال خاطرنشان کرد: به نظرم نتیجه این بازی در مستطیل سبز مشخص می‌شود. پرسپولیس و استقلال وضعیت خوبی دارند. هر چند تیم ما زودتر از موعد قهرمان شد به همین دلیل بخشی از انگیزه‌های خود را از دست داد، اما این موضوع طبیعی است. هیچکس فکر نمی‌کرد پس از شیوع کرونا پرسپولیس تمام بازی‌های خود را تا زمان قطعی شدن قهرمانی‌اش پیروز شود. فکر می‌کردند یک بازی را مساوی کرده و حتی می‌بازیم، اما بازیکنان ما با غیرت، قوت و تعصب در زمین ظاهر شدند و قهرمانی را ۴ هفته زودتر به دست آوردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: با برگزاری بازی دربی بار دیگر شور و هیجان فوتبال به کشور برمی‌گردد و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

قول می‌دهم موضوع برانکو را حل کنم

او درباره آخرین وضعیت جذب بازیکنان جدید برای تیم پرسپولیس توضیح داد: کادر فنی ۷ بازیکن را به ما معرفی کرده که برای جذب آن‌ها در زمان نقل و انتقالات که بین ۶ شهریور تا ۲۴ آبان است کار‌های لازم را انجام می‌دهیم. من تا حالا قولی نداده بودم، اما قول می‌دهم موضوع برانکو را حل خواهم کرد از همه هم خواهش می‌کنم با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
لنگ تبدیل شده به نماد فساد،تبانی و تبعیض و مخالفت با لنگ یعنی مخالفت با فساد،تبانی و تبعیض.#بابامسعود
Germany
محمد امین
۱۶:۲۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
برو کیسه تو بکش
#سهمیه فساد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
آقای رسول پناه یک سوال ازتون دارم
چقدر هزار دلار بابا مسعود کمکتون کردن که نیازی ندارید با شرکت پفک و چیپس قرارداد ببندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
شما تا بابا مسعود رو دارین معلومه که کارتون به چیپس وپفک نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
پرسپولیسیا به چاه نفت وصل شدن. #بابامسعود
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
آخه اینم مدیرعامل براپرسپولیس؟بایدبگه لیگ قهرمانان آسیا.میگه جام ملت ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
آقای رسول پناه از آقای پیروانی چه خبر ؟؟؟

چند روزی است که اظهار فضلی نفرمودند!!!!
آخرین اخبار