هشدار به پسرها؛ رفتار‌هایی که باعث می‌شوند مجرد بمانید!

اگر نمی‌خواهید مجرد بمانید خصوصیات زیر را در خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با آدم‌هایی با خصوصیات این چنانی ازدواج کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند، اما بعضی دیگر ... انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند – شما که به این جور خرافات اعتقاد ندارید؟ بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می‌شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم‌ها را از آن‌ها براند.

اما چه خصوصیاتی در آقایان باعث می‌شود دیگران از آن ها فاصله بگیرند و حتی در ازدواج کردن دچار مشکل شوند؟  در ادامه با این ویژگی ها آشنا می شوید.


بیشتربخوانید


۱- پسر‌های تی تیش مامانی

پسر‌های تی تیش همانطورکه از اسمشان پیداست پسر‌های نازی هستند که محتاج مراقبت و توجه دیگرانند، آن‌ها قدرت زیادی از خود ندارند، اهل ریسک کردن در زندگی نیستند، در هیچ زمینه‌ای استقلال ندارند و در واقع در ازدواج به دنبال یک «مامان» هستند که آن‌ها را‌تر و خشک کند و مراقبشان باشد.

پسر تیتیش مامانی

این جور مردان بیش از حد به خودشان می‌رسند و نه جذاب هستند و نه قابل اعتماد. به احتمال زیاد بینی شان را عمل زیبایی کرده اند، نگران جوش‌های صورتشان هستند، به اضافه وزنشان دقت زیادی دارند و مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند (فکرش را بکن!).

آن‌ها معمولا از خاکی شدن لباسشان می‌ترسند و برای هر تصمیمی هم با مامان مشورت می‌کنند. این نوع پسر‌ها به شدت توجه طلب هستند و گاهی حسودی هم می‌کنند. آن‌ها واقعا توانایی گرداندن زندگی مشترک را ندارند و آویزان دیگران هستند. به شدت به طرف مقابلشان وابسته می‌شوند و او را خفه می‌کنند.

اما همه این‌ها با تصویری که ما از «مرد زندگی» داریم (مردی قدرتمند و مستقل) منافات دارد. اگر جزو این گروه هستید بدانید که مو‌های عجیب و غریب شما هیچ جذابیتی برای طرف مقابلتان ندارد!

۲- پسر‌های سیب زمینی نشان

فکر می‌کنید چرا پسر‌های سیب زمینی نشان هیچ وقت نمی‌توانند ازدواج کنند؟ چون جلسه اول آشنایی آن‌ها هرگز به جلسه دوم نمی‌کشد. رفتار آن‌ها با کسی که قرار است همسر آینده شان شود تفاوت قابل توجهی با رفتارشان با آقایان ندارد. به خاطر همین بیشترین جمله‌ای که از خانم‌ها می‌شنوند این است: «فکر می‌کنم ما به درد هم نمی‌خوریم!»

پسر‌های سیب زمینی نشان – لطفا مرا ببخشید که از این اصطلاح برای توصیف این نوع پسر‌ها استفاده می‌کنم، اما فکر نمی‌کنم اصطلاح دیگری وجود داشته باشد که بتواند به این خوبی آن‌ها را وصف کند – هیچ توجهی به طرف مقابلشان ندارند. آن‌ها ممکن است ذاتا آدم‌های بی توجهی باشند، یا اینکه دچار یکی از این عوارض باشند: اعتیاد به کار، اعتیاد به اینترنت و کامپیوتر، اعتیاد به ماشین، اعتیاد به خانواده اصلی، یا هر نوع اعتیاد دیگری که تمام توجهشان را به خود جلب می‌کند. نقطه مشترکشان این است که طرف مقابلشان اصلا دیده نمی‌شود؛ و من به شما می‌گویم که هیچ دختری روی کره زمین نیست که نخواهد دیده شود.

۳- پسر‌های اتوکشیده

چون با ادب و تمیز باشی، نزد همه کس عزیز باشی. این شعار پسر‌های اتوکشیده است. به خاطر همین هم آن‌ها برای اینکه نزد همه کس عزیز باشند آنقدر در این خصوصیات اغراق می‌کنند که دیگر همه از دور و برشان فرار می‌کنند، چون مردم نمی‌توانند با آن‌ها راحت باشند.

پسر اتو کشیده

درست است که آن‌ها خیلی محترمند و همیشه طبق آداب رفتار می‌کنند، اما در واقع بیش از حد «آقا» هستند و برای همین مصاحبت با آن‌ها بسیار سخت است. هیچ کس جرات نمی‌کند در حضور آن‌ها لطیفه تعریف کند یا شوخی کند. ما آدم‌ها خصوصیات مثبت را در حد صددرصد و مطلق دوست نداریم.

در واقع افرادی که کمی پایین‌تر از این حد رفتار می‌کنند برایمان جذاب‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. آدم‌های صددرصد به طرز عجیبی ایده آل و ویترینی به نظر می‌رسند و بنابراین تعجبی ندارد که هیچ دختری نتواند چنین جسارتی در حقشان بکند که بخواهد حتی به ازدواج با آن‌ها فکر کند!

البته آن‌ها واقعا آدم‌های خوبی هستند، تا جایی که می‌توانند به دیگران کمک می‌کنند، به شدت دلسوزند و فداکارانه کار‌های دیگران را راه می‌اندازند. شاید به همین خاطر است که بیشتر می‌توان آن‌ها را برادری خوب و مهربان در نظر گرفت تا همسری شایسته.

۴- پسر‌های دخالت گر

هیچ کس به این اندازه اعصاب خانم‌ها را به هم نمی‌ریزد. این نوع پسر‌ها سر از همه کاری در می‌آورند. آن‌ها در همه چیز دخالت می‌کنند؛ از آشپزی گرفته تا انواع شیوه‌های لکه بری. البته اشکالی ندارد که آدم اطلاعاتش زیاد باشد، اما مشکل آن‌ها این است که در زمینه‌های کاملا زنانه‌ای که اصلا ربطی به آن‌ها ندارد سررشته دارند و این اطلاعات را مدام توی چشم خانم‌ها می‌کنند.

تصور کنید مردی بخواهد به همسرش بگوید سرامیک‌ها چطور براق می‌شوند یا فسنجان چقدر وقت لازم دارد تا کاملا جا بیفتد. پسر‌های دخالت گر به مدل لباس و آرایش دیگران کار دارند ودقت زیادی روی ظرایف زنانه و جزییاتی از این دست دارند.

البته بدتر از این هم هست: آن‌ها پشت سر این و آن حرف می‌زنند و خودشان را در روابط و مناسبات زنانه دخالت می‌دهند. حتی فکر کردن به آن هم ... راستش را بخواهید دنیای زنان و مردان واقعا با هم تفاوت دارد و از هم جداست، و هیچ کس انتظار ندارد یک مرد تا این حد وارد جزییات زنانه شود؛ شاید اینطوری بتوانید بیشتر وارد دنیای آن‌ها شوید و آن‌ها را درک کنید، اما می‌توانید مطمئن باشید که به همان اندازه مورد نفرت آن‌ها قرار خواهید گرفت.

۵- پسر‌های خودشیفته

اولویت بندی زندگی آن‌ها به این شکل است: اول خودم، دوم خودم، سوم هم خودم! آن‌ها تمام مدت از خودشان و موفقیت هایشان در دنیای کسب و کار و روابط اجتماعی داد سخن می‌دهند. طرف مقابل آن‌ها به هیچ وجه فرصت ابراز وجود ندارد و هرگز نوبت حرف زدن او نمی‌شود، چون خودشیفته‌ها بعد از اینکه دو ساعت تمام از خودشان تعریف کردند، تلاش هایشان در زندگی را برشمردند و خوبی‌های خودشان را گفتند می‌گویند: «خب، دیگر بس است؛ زیاد از خودم حرف زدم. بگذار در مورد کارم برایت بگویم!»

پسر خودشیفته

خودشیفتگی یک اختلال شخصیتی به حساب می‌آید که البته در دنیای امروز رو به گسترش است. سر کردن با یک آدم خودشیفته واقعا خسته کننده است و انرژی زیادی از آدم می‌گیرد، علاوه بر اینکه هیچ انرژی به آدم نمی‌دهد و او مدام مجبور است تعریف‌های فرد خودشیفته را تایید کند و حرف‌ها و نظرات خودش را قورت بدهد.

البته خودشیفته‌ها بیشتر اوقات واقعا آدم‌های موفقی هستند و جزو دسته «خالی بندها» قرار نمی‌گیرند، اما به هر حال باید بدانند که هر شخصی برای خودش موفقیت‌های ریز و درشتی دارد و دوست دارد شنیده و دیده شود. چاره اش این است که به جای فکر کردن به خودتان، کمی هم به طرف مقابلتان فکر کنید.

۶- پسر‌های مفلوک

خر آن‌ها از همان کُرِگی بی دم بوده: من پول زیادی ندارم. کار درست و حسابی ندارم. تحصیلات درست و حسابی ندارم. خانواده درست و حسابی ندارم. قدرت بدنی زیادی هم ندارم. حتما فکر می‌کنید چنین کسی اصلا چرا می‌خواهد ازدواج کند؟ خب محققان هنوز پاسخ این سوال را کشف نکرده اند. مساله اینجاست که اینجور مرد‌ها هیچ کدام از این مشکلات و فلاکت‌ها را تقصیر خودشان نمی‌دانند، بلکه این سرنوشت و بخت بد آن‌ها بوده که آن‌ها را به این روز انداخته است.

آن‌ها پدر و مادر خوبی نداشتند پس درست تربیت نشده اند، به خاطر شرایط سخت زندگی نتوانسته اند ادامه تحصیل بدهند، به خاطر اینکه مثل بقیه «پارتی کلفت» نداشته اند نتوانسته اند کار خوبی پیدا کنند، و «رفقای ناباب» هم آن‌ها را از راه به در کرده اند!

جلسه آشنایی آن‌ها بیشتر شبیه مراسم روضه خوانی است و طرف مقابلشان باید دستمال به دست بنشیند و برایشان گریه کند، اما به هر حال باز هم بخت با آن‌ها یار نیست و در ازدواج هم شانس نمی‌آورند، چون آن‌ها دو شرط اصلی شروع زندگی مشترک را ندارند: اول مسوولیت پذیری و دوم حداقل امکانات و توانمندی برای چرخاندن چرخ زندگی.

۷- پسر‌های بی بند و بار

تعهد، اولین شرط لازم برای ازدواج است و مهمترین شرط برای یک دختر ایرانی. پسر‌های بی قید و بی تعهد شاید بتوانند در ابتدا خودشان را توی دل کسی جا کنند (مسلما آن‌ها هرگز نمی‌روند به کسی بگویند «سلام من آدم غیرمتعهدی هستم، با من ازدواج می‌کنی؟!)، اما بعد از مدتی نشانه هایشان بروز می‌کند و طرف مقابلشان را از آن‌ها فراری می‌دهد.

پسر بی بندو بار

نشانه‌های این جور پسر‌ها هم برای کسی پوشیده نیست: آن‌ها رفتار متعهدانه ندارند و پای حرف‌ها و قول هایشان نمی‌ایستند، به شروع زندگی مشترک اهمیت زیادی نمی‌دهند، مدام چشمشان می‌چرخد، در روابطشان با غیرهمجنس حتی جلوی همسر آینده شان حد و مرزی ندارند، مدام کارهایشان را توجیه می‌کنند و برای خودشان دلیل می‌تراشند، و رفتار‌های مشکوک زیادی دارندنه که هر دختر باهوشی به راحتی می‌تواند آن‌ها را ردیابی کند. قطعا آن‌ها تکیه گاه خوبی برای یک ازدواج سالم نیستند. چه کسی حاضر است چنین کاری کند؟

منبع: آکا ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
پول نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
زن نگیرید پراید بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۲۱:۰۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
عرض ادب...
اینجا برای بعضی از مخاطبان هم سواله که میگن لازم نیس لوازم گرون بخریم.میشه زندگی رو "ساده تر" هم راه انداخت. در جوابشون دو پاسخ وجود داره:
یکی اینکه :خانواده اونجوری خیلی خیلی کمه که دخترشونو ساده بده به داماد
دوم اینکه : ساده شو هم بخوایم راه بندازیم،بازم حداقل ۱۰۰ میلیون تومن "فقط برای پسر" سرمایه میخواد.۵۰ تومنش مثلا وامه. ۵۰ تومن باقیش چی...!
یه جوانی که از پدرش نتونه کمک بگیره یا پدرش نداشته باشه،برای اون پنجاه تومن حداقل باید چهار سال تا پنج سال پس انداز کنه..............

بخدا بخدا بخدا قیمت های داخل بازار با قیمت هایی که در تصور و برنامه ریزی ماست خیلی خیلی فرق میکنه.(خیلی)
Iran (Islamic Republic of)
SMSH
۱۷:۲۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
بعضی ها خودشون رو گول نزنن.
این داستان های عاشقانه ای که می‌بینید فقط تو فیلم ها هست.
توی دنیای واقعی،فقط عشق به پول وجود داره.
نمیگم همه ی دخترها اینجورین،ولی بیشترشون مرد ها رو به چشم کارت بانکی نگاه میکنن که اگه توش پول کمی باشه بندازنش دور.
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۴:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
مجردی رو عشقه...

مگه مریضم ازدواج کنم.

اونم بااین دخترهای پرمدعا.خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
این دوستانی که یکسره دارن رو خانوما ایراد میذارن فقط بخاطر اینه که نمیخوان ازدواج کنن. خب اینکه شما نمیخواید ازدواج کنید دلیل نمیشه رو خانوما عیب بذارید. اگر خودتون یک ذره مردونگی براتون مهم بود همچین رفتاری نداشتید. اول برید خودتونو اصلاح کنید بعد ایراد های دیگران رو جست و جو کنید. تا اونجایی که من میدونم اکثردختر های فامیل ما فقط بخاطر بی اخلاقی های همسرشون بود که ازدواجشون بهم خورد یا الان مشکل دارن وگرنه پرتوقع ترین دختر های فامیل هم به ازدواج با یک پسر با جایگاه اجتماعی پایین یا متوسط و درآمد کم رضایت دادند اما اکثریت بخاطر رفتارای بد پسره یا خوش گذرانی و بی مسئولیتی و بداخلاقی با همسرشون به مشکل برخوردن. به جای اینکه شرایط بد اقتصادی رو دست مایه قرار بدید که از خانم ها ایراد بگیرید برید یک مقدار اخلاق و رفتارتون رو اصلاح کنید و انقدر صفات ناپسندتونو با این بهانه ها توجیه نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
ما پسرها اخلاقمون درسته ظاهراً دخترا با اخلاق ما نمیسازن در ضمن ما دهه شصتی ها در زمان جنگ خودمون اصلاح کردین شما لازم نیست معلم اخلاق بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
من هیچکدوم این خصوصیات رو ندارم خونه و لوازم زندگی هم دارم فقط کار ندارم کسی زنم میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
اکثر دخترای ایران پول پرستن داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
حالا کدوم پسری زن میگیره ؟! دلتون خوشه ها !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
حالا کدوم پسری ازدواج میکنه ؟! دلتون خوشه ها !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
دختران و زنان ایرانی تمام این خصوصیات و بدترش رو دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
دخترای ایرانی تمام این خصوصیات و بیشترش رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
تمام این خصوصیات و بیشترش توی دخترای ایرانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
پسر عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
بی زنی بد دردیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
زن داشتن دردی بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
کدوم پسری زن میگیره دیگه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
کدوم پسری ازدواج میکنه دیگه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
دخترا شوهر نمیخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
دخترای حالا خواستگار ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
الان اصلا هیچ پسری خواستگاری میره که حالا این خصوصیات رو نداشته باشه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
بهتره هر چه سریع خانم هایی که به حقوق نیاز ندارن ، از شغل خودشون استعفا بدن -- تا به ما شغل برسه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
بیشتر پسرا ی ایرانی خودشیفته هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
اگه خودشیفته نباشیم که رو شماها زیاد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
منظورت دخترا بود دیگه !
Iran (Islamic Republic of)
قرن 13
۱۱:۵۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
وقتی خواستی نظرت رو بنویسی دیگه نباید جلوی آینه بایستی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۱۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
واقعا که درست میگی،
پسرا خودخواه و خود شیفته ان
Iran (Islamic Republic of)
خسته ام
۱۵:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
دخترای جامعه خیلی پول پرست شدن
دخترای جامعه خیلی پول پرست شدن
دخترای جامعه خیلی پول پرست شدن
دخترای جامعه خیلی پول پرست شدن
دخترای جامعه خیلی پول پرست شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
اینا همش چرنده.پول داشته باش سر تا پا ایراد باش دخترها برات صف میکن.دختر ایرانی فقط دنبال پوله و هیچ چیز دیگه ای براش مهم نیست متاسفانه الان دختر و پسر ایرانی دنبال تشکیل خانواده نیستن و هدفشون کلا یه چیز دیگست
Iran (Islamic Republic of)
فارغ التحصیل ارشد خسته و بیکار
۱۲:۲۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
10000 سال مجرد بمونیم بهتر از اینه که با دخترای لوس، پرتوقع و پول پرست ایران ازدواج کنیم
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۵:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
احسسسسسسسسسنننننننت. عالی گفتی داداش
Iran (Islamic Republic of)
مهندس صنایع
۱۵:۴۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
گل گفتی فارغ التحصیل ارشد. هزارتا لایک داره حرفت
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده دهدار منش
۱۵:۴۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
بهترین حرفی که شنیدم. نظر فارغ التحصیل ارشد بود. حرف نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
انگار حالا خودتون چی هستید.به همه دخترا این ها رو نسبت ندید
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۱:۱۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
۵۰درصد پسرام تو ایران سوسول و تنبل و مسئولیت نپذیر و الکی خوش هستن.خخخ
Iran (Islamic Republic of)
قرن 13
۱۲:۱۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
چطور توی اون نوشته های بالا (مثلا مقاله یا گزارش) به همه پسرا اونارو نسبت میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
در جواب مرجان خانم
ما پسرها خوش هستیم چون کسی نیست بهمون امر و نهی کنه
زنده باد مجردیییییییییییییییییییییییی هنوز عقلمون از کار نیفتاده که خوشی خودتونو با ازدواج خراب کنیم خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
در آیتم ششم نوشتین :بیشتر شبیه مراسم روضه خوانی است و طرف مقابلشان باید دستمال به دست بنشیند و برایشان گریه کند،

حواستون باشه به روضه توهین نکنید ، جلسات روضه و روضه خون حرمت داره .... هرچند ............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا همه مردها فکر میکنن دخترها و زنها دنبال پولن شماها دنبال چی هستین زن صیغه ای , من یک زنم هرگز از شوهرم پول گدایی نکردم اول تو بوتیک کار کردم پولامو جمع کردم بعد خودمو بیمه کردم بعد با وام بیمه ها رفتم هنرهای منبعت معرق آشپزی قالی بافی همه رو یاد گرفتم و آموزش دادم الان شوهرم از من پول قرض میکنه به خانمها پیشنهاد میکنم روی پای خودشان باشن و از مردهایی که تنبلن و همیشه مینالن متنفرم مرد باید اعتماد به نفس داشته باشه مردها توقع دارن زنها اسیر و برده آنها باشن و پولم نخوان مردی که میگه پول داشتم زنم رفت به خودش تو آیینه نگاه کنه بدونه عشق نداشته همه چی پول نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خودت میفهمی چی داری میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یوسف حقانی نیا
۱۵:۴۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
عجب !!!!!!!!!! شما از مریخ هستی احتمالا که اینطوری دفاع میکنی از دخترا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
واقعا درسته حرفت
Iran (Islamic Republic of)
قرن 13
۱۹:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
در شما دخترا همهی ویژگی ها موج می زنه بخصوص دخالت گری .
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۲۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
مرحبا به بانوی مهربان ایرانی.عاقبت بخیر بشی عزیزم
Germany
میم
۱۰:۱۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
مجرد بمونند ادم مگه چه قدر عمر داره مگه زمان برای کسی متوقف میشه نهایتا می بینند عمر از ۶۰ گذشته و تنها و بی خانواده .پدر و مادر هم همیشگی نیستن خواهر و برادر هم در گذر زمان از همدیگه دور میشن.هر کی در جوانی ازدواج نکنه خلاف جریان طبیعی زندگی حرکت کرده و این کاملا به ضررش تموم میشه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
شما نمیخواد از طرف بقیه صحبت کنی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
کاملا درست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
تو یا پول داری یا بابات پولدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
یک کلام از مادر زن عروس !
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
من اگر پول داشتم چهار تا زن میگرفتم
نَود درصد دخترای امروزی زن پیرمرد پولدار میشن ولی جوان فقیر نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خوش اشتها،آخه جوان بندگان خدا شغلی ندارن و حتی نمیتونن خونه ای هم اجاره کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
تو ایران میلیارد هم نمیتونه 4 تا بگیره، چون زنهاش بهش حمله میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مجرد موندن خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
رفتار دیگه ای که باعث شده مجرد بمونیم فرهنگ غلط (هر خونواده یک خونه هست) چرا مثل قدیم عروس و داماد ها توی یه خونه نباشن با اتاق های جداگانه تا هزینه ها بیاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
وقتی کسانی دنبال پول هستند بدانید که این زندگی اینده بدی خواهد داشت واگرمردصبوری مثل ایوب باشد شایدبا حرص مداوم نهایتا به ۵۰ تا۵۵ برسه فاتحه
Netherlands
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ایناهمش الکیه .فقط پول داشته باشی .دنیارو داری نداشته باشی یه انگی بهت میزنندکه تحویلت نگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۲:۵۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
بهتره همچین بخشی برای دختر ها بزارید چون دختر هاهستند که اگر ازدواج نکنند مجرد میمونن نه پسر ها پسر اگر نه بشنوند تهش میگن این نشد بعدی
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۲:۱۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخ.دمت گرم .عالی گفتی

حقیقت همینه.تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
حاجی الان دخترا باید ییان التماس کنن پسرا بگیرنشون کی آخه ازدواج میکنه هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
با این حال خیلییییییییییییییییی پر رو هستند. yjc اگه نذاری قطعا فمنیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
اینا همشون ازدواج میکنن بهشون عموهم میگن اما ی عده ک ازدواج نمیکنن نگفتی کم روها وخجالتیهافدایی ایران ۴۱ساله مجرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شرفت. منم همینطور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
من از آدم های نوع دوم و سوم(سیب زمینی نشان و اتو کشیده) هستم. به خاطر این میدونم کسی با من نمیتونه زندگی مشترک داشته باشه خیلی سعی کردم خصوصیات شایسته تری در خودم ایجاد کنم اما نتونستم به گمانم تا آخر عمر مجرد میمونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
شاید به جای خصوصیات (شایسته تر ) خصوصیات محکم تر و کمی خشن تر ایجاد کنی بد نباشه .. از لحاظ روحی قوی باش و به فکر جلب توجه نباش همین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
چرا حاشیه میرید، خلاصه کلام اینه پسری که پول نداشته باشه مجرد میمونه. تاماااام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ولا نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی هم همکارا منو خوب میشناسن هم فامیل خودم هم فامیل طرف بی معرفتم .خداروشکر
کار آبرومندی دارم ولی مردم عزیز بخدا همه چی پول نیست .البته که پولم باید باشه ولی نه همه چیز .من همه امکانات یه زندگی معمولی رو داشتم ولی زنم ( زن که نه حیف اسم زن که روش بزاری)عین آب خوردن زندگی رو نابود کرد .یه اشتباه بزرگش مساوی شد با طلاقش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
باز شما خوبه جدا شده.
بعضی زنها تا دار و ندارت رو نبرن جدا نمیشن بدبختت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خیانت کرد بهت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
زن گرفتن اشتباهه
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۱:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
همه این خصوصیاتی که گفتین من دیدم ازدواج کردن و خیلی خوشبختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
معلومه نویسنده این مطلب خانوم بوده و کاملا کمال گرایانه به موضوع پرداخته و کمی اغراق امیزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
دقییییییییییییقا. فکر کرده شوهر ریخته واسش
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
خوب شد گفتی دو مورد رو نداشتم اما سعی می کنم به خصوصیاتم اضافه کنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
زن نگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
مجرد بمون
Iran (Islamic Republic of)
خانی
۲۱:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
تنها رفتاری که باعث شده مجرد بمونم رفتار بد اقتصادی هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
مجرد بمون زن نگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
اینا مزخرف
شغل ثابت ومول نیست کدوم ازدواج...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
حالا همچین میگی انگار می‌خوام با دختر شاه پریون ازدواج کنیم خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
هشدار به دخترها؛ رفتار‌هایی که باعث می‌شوند مجرد بمانید!
یک افزایش مهریه
دو به آرزوهاتون برسید قبل از اینکه ازدواج کنید مرد غول چراغ جادو نیست
بقیه اسم دیگه حوصله ندارم بگم در کل پسر مردمو با مهریه راهی زندان نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
آره بعضیا الان مهریه گرفتن شده شغلشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
این حرفا همش چرته برین به دخترا بگین ما پسرها مرررررررردهستیم مررررررررررررد لغوز نمی‌خونم قمپزم در نمی‌کنیم این حرفا تو کت ما نمیره یکم این دخترهای مامانی نصیحت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مردای ایرانی همشون تیتیش مامانی هستن اه اه اه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
تو تی تیش بابایی هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
قرن 13
۱۲:۱۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
واقعاَ کوتاه و عالی ناشناس محترم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
من شغل دارم خونه دارم ماشین دارم ولی دیوانه نیستم خودمو اسیر ازدواج کنم زنده باد مجردییییییییییییی یه تفریح بیرون از شهر با دوستان و خوردن جوجه کبابی میچسبه نه آدم خودشو گرفتار زن زندگی کنه اینجوری بهتره خخخخخخخخ ایول خودم
Iran (Islamic Republic of)
سیدحامد پارسایی
۱۴:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
گل فرمودی داداش. دخترا خیلی پول پرست شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
فدایی داری داداش حامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
از مردی که مدام اظهار فقر میکنه متنفرم چون اصلا مسیولیت پذیر نیست و عزت نفس نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
باش بدرک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
منم از زن متنفرم
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
این حرفها برای جوانهای ایران نیست،من الان خودم مجردم،اگه یه خونه ۴۰ متری داشته باشم و یه کار مناسب خب معلومه ازدواج میکنم،متاسفانه امکانات فقط برای خودی هاست،برای مردم عادی فقط حسرتش میمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
با این گرونیا و این دخترای آهن پرست ایرانی مجرد موندن یه سعادته نه یه هشدار. دختر ایرانی هم به فکر همه چی هست جز طرف مقابلش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
این مواردی که شما گفتید حتی اگه خانومی هم اینا رو داشته باشه پسرها باهاشون ازدواج نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
الان سکه شده یازده میلیون و تا سی میلیون تومن هم میرسه ‌
نمیدونم چه کسی این رسم باب کرد .

قیمت خانه که سرسام آور
قیمت خودرو سرسام آور
قیمت خوراک و ... سرسام آور

بماند هزینه های ازدواج .

بهتره مجرد باشیم و هوا نگاه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
داداش!!! نترس
خدای ارزونی ، خدای گرونی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
یه مطلب در مورد بند 6 رو یادتون رفته بگید.علت مفلوک بودن همچین پسرهایی اینه که در ایران متولد شدن و از شانس بدشون جز آقازاده ها و خان های دوره قبل هم نبودن.اگه جزء این دسته ها بودن الان تو کانادا تو بهترین شرایط و امکانات با پول مردم ایران داشتن زندگی میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۱۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
اینا همش چرنده.پول داشته باش سر تا پا ایراد باش دخترها برات صف میکن.دختر ایرانی فقط دنبال پوله و هیچ چیز دیگه ای براش مهم نیست متاسفانه الان دختر و پسر ایرانی دنبال تشکیل خانواده نیستن و هدفشون کلا یه چیز دیگست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا اصلا مرده متحرک باش فقط پول داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
دل نوشته ای از یه دختر مجرد دنبال شاهزاده با اسب سفید
قشنگ معلومه نویسنده همچین شخصی بوده والا پسر هرچی باشه شرف داره به دخترای آهن پرست و چهره نگار که اصلا شخصیت طرف براشون مهم نیست و فقط صورت و مایه تیله حرف اولو میزنه تو انتخابشون شما دارا باش سارا خودش با کله میاد والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
کاملادرسته وچون عده ای دنبال پول هستند متوجه باشید که مبلغ مهریه و سپس فرزند رابرخی الان کلید ازادی ورهایی پنداشته وچنین همسران کج فهمی تمام کارهای زندگی راگردن شوهر انداخته پول هم میخاهند ومتاسفانه بیچاره و.. خواهید شد دقت کنید من حتی پیشنهادم اینه که دیگه مهریه ای برای اینهادرنظرگرفته نشه تاشاید زندگی مشترک محکم تر وپابرجا بمونا اگر نه همش میشه حرص و بدبختی وتعامل با یک ازخدا بی خبرو ما ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
راجب دخترا خیلی بد حرف زدید
متاسفم برات!
مگه خودت خواهر نداری!
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
دلیل مجردی ، دلیل بی فرزندی خانواده ها ، دلیل تک فرزندی خانواده ها که این همه کارشناس پیری جمعیت صحبت می کنند و هزاران دلیل می آرن
منن تضمین می دهم اگر وضعیت معیشت مردم حل بشود 80 درصد مشکلات بالا حل شده حساب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
گرانی نبود الان همه مجردا متاهل بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
این مورد را هم اضافه کنید... پسر های تحصیل کرده ولی بیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
خوبه پس دلیل پیری جمعیتم پیدا شد، یه وقت بیکاری ، بیپولی، گرانی و ... که دلیله مجردی نیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
پسر مفلوک من هستم خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
ایشالله زنده باشی گل پسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
این که شد کل پسرها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
خب این که شد همه پسرها خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
با این پضع مملکت همون سیب زمینی باشیم بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خخخخخخ ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخخ سیب زمینی گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
سیب زمینی گرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
سیب زمینی میدونی کیلو چنده ؟!
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۸:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
آدم باید دیوانه باشه تو این شرایط ازدواج کنه
Netherlands
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مزخرفه .خیلیا این خصوصیات رو دارن ولی ازدواج کردن
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ببخشیدها اون پسرهای گزینه 7 همه ازدواج کردن ها من میشناسم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
واقعا مسخرست بیای تو این وضعیت اقتصادی حرف از ازدواج بزنی با حقوق ماهی دوملیون و دویست اداره کار میشه زن گرفت؟ اجاره خونه تورم قیمت بالای اجناس ضروری و خیلی بدبختیهایی که یک ایرانی باهاش سرو کار داره اقتصاد اقتصاد اولین چیزی که مانع از ازدواج میشه اقتصاده پس تا وقتی اقتصاد درست نشه و مسئولین بیلیاقت پست هاشون رو رها نکنن حرف از ازدواج زدن مسخرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
حالا خوبه تو 2200 داری پس بیکار ها چی بگن ؟!
France
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ممنون اصلاع رسانی کردین ولی چه ربطی به مشکل تورم برای ازدواج داشت
United States of America
حمید رضا
۱۸:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام خدمت دوست عزیز و گرامی که این مطلب رو نوشته و دوست دیگری تایید کرده و به مرحله انتشار رسیده،خواستم عرض کنم خدمت همه این دوستان که شرایط اقتصادی فعلی کشور اثبات کرده که حلال همه مشکلات پول است . بس
پول داشته باش اتو کشیده تی تیش مامانی و ....باش خوبی اما گدا باش اتو کشیده میشی تیتیش مامانی میشی
پس خواهشا قبل از چاپ خبر سری به جامعه بزنید بعد حرف بزنید
دیدم که میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
عالی بود واقعا همه این رفتارها مال ادمای نچسبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
اگر نمیخواهید مجرد بمانید، بمیرید. در ایران راهی برای متاهل شدن وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
به ضرس قاطع میگم تا 99.999 درصد فقط پول، حالا هرچی میخواید بگید اینارو رو برا خودتون جزوه کنید نه برای ما جوونا که نه امنیت شغلی داریم نه حقوق مکفی که باهاش بتونیم حداقلات یه زندگی ساده رو توی این زمونه جور کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
به غیر از اولی من همه مواردو باهم دارم خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
افرین به صداقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
من که همشون رو دارم خخخخ ولی متاسفانه ازدواج کردم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
هشدار به پسرها
اگر نمیخواهید مجرد بمانید
باید حداقلی ماهی 10 15 میلیون تومان درامد داشته باشید تا به شما زن بدهند
Germany
محمد
۱۷:۲۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
کسی کع کرم زد آفتاب میزنه ، بع پوستش میرسه ، مراقب هست که چدق نشه و مراقبع که جوش نزنه .... آیا اینا بده ؟
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۶:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مجردی رو عشقه...

مگه مریضم ازدواج کنم.

اونم بااین دخترهای پرمدعا.خخخخخخخخ
Canada
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
بیکاری و بی درامدی منو مجرد نگه داشته .وگرنه وی بدش میاد از ازدواج و تشکیل خانواده. فردا پس فردا زن بگیرم از گرسنگی میره درخاست طلاق میده و منو میندازه زندون
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۶:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام
والا فعلا که فقط و فقط قیمت ها جلوی ازدواج منو گرفته.یخچال حداقل ۲۰ تومان/لباسشویی ۱۰تومان/تلویزیون ۱۰تومان/سرویس چوب ۱۰تومان/ دوتیکه طلا ۱۵تومان(توجه کنید دوتیکه ، نه سرویسش)/ جارو برقی و بخاری ۷تومان/رهن خونه حداقل ۳۰تومان/خرج عروسی...! از اینا به سلامتی عبور کنی تازه به جاهای جالب تری میرسی:۳تومن درآمد داری،باید قسط وام ازدواج روبدی-اجاره خونه بدی-خرج و مخارج خونه بماند... تورم فلج کننده...
عدم امنیت شغلی...هر لحظه بترسی که نکنه ازکار بیکار شی
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۷:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
این مقاله برای بچه های آقا زاده و مسولان هستش برای ماها نیست عزیزم.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
کاملا درست میفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
سام آسایش
۲۳:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
درود برش فت ورود بر وجودت درود... واقعا هم همینطوره، پول که داشته باشی دخترمیاد بقیش چرت
Iran (Islamic Republic of)
قرن 13
۱۲:۳۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
تو قلبِ من یه امپراطورِ تسلیم میشه اما مغرورِ
تقدیم به امپراطور با افتخار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
ازدواج خخخخخخ
این رو واسه خودتون نوشتید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
من کارو پارتی و پول ندارم .
کار رو میشه انجام دتد یا پیدا کرد اما کار کم درامد.
شما خودت حاضری با این شرایط دخترتونو به من بدهید؟
Ukraine
محسن
۱۵:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
من آدم خوبیم..کار دارم.. تحصیلات دارم..کمی پول دارم..زن میخوام ..اما خداییش با این تورم و مشکلات خیلی سخته ......ب هر حال توکل بر خدا........مردم ایران یادتونه پراید چند بود چند شد؟؟؟من که یادم نیس...کی به کیه
Ukraine
محسن
۱۵:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
من آدم خوبیم..کار دارم.. تحصیلات دارم..کمی پول دارم..زن میخوام ..اما خداییش با این تورم و مشکلات خیلی سخته ......ب هر حال توکل بر خدا........مردم ایران یادتونه پراید چند بود چند شد؟؟؟من که یادم نیس...کی به کیه
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۵:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
هاااااااااااااااااااااا
پس چرا اتفاقا خیلی یعنی همشون تقریبا ازدواج کردن
بخدا به پیر به پیغمبر زیادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
بعد از ازدواج خودشونو لو میدن چه شاهکارایی هستن خخ
دست مادراشدن درد نکنه برا تربیت کردنشون!
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۲:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
پس ببین دختر چه قدر ،... بود که همچین ادمی رو تشخیص نداده و بله گفته،شایدم اونوقت فقط فکر داشته هاش رو میکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
و خیلیاشون طلاق گرفتن و یا زندگی درست درمونی ندارن و اگر بگردی، به دلیل تربیت غلط خانواده ها اکثریت همین موارد بالا رو کلکسیونی دارند
آخرین اخبار