گرشاسبی: ادامه محرومیت ویسی شائبه برانگیز است/ انتقال تیم فوتبال پیکان به هرمزگان منع قانونی دارد

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مربیانی که توهین می‌کنند و مدعی زد و بند می‌شوند روی نیمکت می‌نشینند، اما ویسی به خاطر یک اعتراض ساده محروم شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پیکان درباره انتقال تیم فوتبال این باشگاه به بندرعباس گفت: با توجه به این که گروه صنعتی ایران خودرو بزرگ‌ترین سازنده خودرو در خاورمیانه است، قطعا تمام مقامات، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با روسای ایران خودرو ملاقات دارند و در یکی از این جلسات، استاندار هرمزگان از مدیرعامل ایران خودرو درخواست راه اندازی خط تولید قطعات این شرکت در هرمزگان را ارائه کرده است. از طرف دیگر استاندار هرمزگان که قصد داشته تیمی از این شهر در لیگ برتر حضور داشته باشد، از مدیرعامل ایران خودرو درخواست کمک کرده، اما این طور نبوده که قرار باشد تیم فوتبال پیکان در هرمزگان فعالیت کند.

گرشاسبی با تکذیب انتقال پیکان به هرمزگان گفت: تیم پیکان در تهران می‌ماند و به هرمزگان منتقل نمی‌شود و این انتقال منع قانونی هم دارد؛ بنابراین چنین بحثی مطرح نبوده و نگاه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو  به گونه‌ای است که پیکان در فصل آینده زنگ خطری برای بقیه تیم‌ها باشد. در دورانی که ما در باشگاه حضور داشتیم، مومنی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو وقت گذاشت و سر تمرین تیم آمد و پیگیر کار‌های تیم است.  

مدیرعامل باشگاه پیکان در واکنش به محرومیت ویسی در بازی برابر استقلال اظهار داشت: در روز‌های حساس و پایانی لیگ برتر شاهد تصمیمات عجیبی هستیم. برخی از مربیان تهمت‌ها و ادعا‌های سنگینی مطرح کردند، اما می‌بینیم که روی نیمکت می‌نشینند. ما ساکت هستیم و انتقادات ما هم منطقی است. نمی‌دانم! شاید هم تصمیمی برای تیم پیکان دارند. این طور تصمیمات بودار است. نمی‌دانم می‌خواهند چه کار کنند؟ اما تصمیمات عجیب  و غریبی اتخاذ شده است.

او افزود: پیگیر محرومیت ویسی هستم و شاید فردا به سازمان لیگ بروم تا ببینم قصه چیست! به طور حتم از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد و فیلم‌هایی هم از ادعا‌های اعضای سایر تیم‌ها داریم و به مسئولان نشان می‌دهیم تا ببینیم کدامشان سنگین‌تر است. به هر حال عدالت باید اجرا شود و در صورتی که نتیجه نگیریم برخی مسائل را مطرح خواهیم کرد. این طور نیست که هر تصمیمی خواستند بگیرند.


بیشتر بخوانید:


گرشاسبی در ادامه گفت: برخی از مربیان توهین‌های سنگین و شدیدی را مطرح کردند و مدعی زد و بند شدند، اما روی نیمکت نشستند. ویسی به تصمیم داور مبنی بر پنالتی نگرفتن اعتراض کرد و داور هم او را اخراج کرد. سرمربی ما تصمیم داور را پذیرفت و ما هم تمکین کردیم، اما ادامه محرومیت ویسی حساسیت‌ها را بالا می‌برد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خب اینکه کاملا مشخصه به سوگولی وزارت خونه رسیدید این اتفاقات واستون افتاده حالا شانس بیارید به همین ختم بشه و مثل بقیه تیمها داوری سرتونو مقابلشون نبره این ترس رو پرسپولیس هم برای جام حذفی داره ترس کاملا به حقی بود خصوصا اینکه مدیران سپاهان هم همین ترس رو داشتند و قبل از بازی جام حذفیشون اعلام هم کردند ولی بازم تاثیری نداشت و سرشونو بریدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا مدیران ما تخصص خیلی بابایی در انتقال تیمها به شهرستان ها دارند و تا اینجا همه ی تجربه های اینچنینی خدا رو شکر موفق بود....
چرا این علم و دانش و آگاهی مدیریتی رو به دنیا هدیه نمی کنیم واقعا.....

فکر خوبیه...
آخرین اخبار