محمودنیا: برابر آلومینوم باختیم، اما همه چیز پاک بود/ امیدوارم نظارت‌ها بر هفته پایانی لیگ دسته اول نیز دقیق باشد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: برابر آلومینیوم نتیجه را واگذار کردیم، اما همه چیز پاک و بی حرف و حدیث بود.

محمود محمودنیا، مدیرعامل باشگاه مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حساسیت هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: از تمام کسانی که تلاش کردند تا هفته‌های پایانی مسابقات همه چیز طبق اصول اخلاقی پیش برود تشکر می‌کنم. همچنین از فدراسیون فوتبال، کمیته‌های مسابقات، انضباطی، اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال که نظارت‌ها بر لیگ یک را بیشتر کردند تشکر می‌کنم. ان شاالله اصول جوانمردانه در فوتبالی که ما نیمه پر آن را می‌بینیم و اعتقاد داریم پاک است، رعایت شود.

لیاقت ما همان چیزی است که در فوتبال پاک رقم می‌خورد

محمودنیا در ادامه گفت: تقاضا دارم که در هفته آخر هم نظارت مانند بازی‌های هفته سی و سوم باشد، زیرا از چند روز قبل از بازی ما با آلومینیوم، تدابیر و نظارت ویژه‌ای برای برگزاری یک فوتبال پاک وجود داشت. حضور ویژه نمایندگان فدراسیون فوتبال و کمیته‌های آن باعث شد تا بازی جوانمردانه‌ای برگزار شود. با این که برابر آلومینیوم نتیجه را واگذار کردیم، اما از همه چیز به ویژه تیم داوری و ناظران که کاری کردند تا نتیجه درون زمین رقم بخورد رضایت داریم و این اتفاق خیلی برای ما مهم بود. خواهش من این است که در هفته آخر هم نظارت ویژه و دقیق وجود داشته باشد تا بازی‌ها جوانمردانه برگزار شود. فارغ از این که صعود کنیم یا نه، اعتقاد داریم لیاقت ما همان چیزی است که در فوتبال پاک رقم می‌خورد.

ما به فوتبال پاک تعظیم می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: تکلیف ما این است که تا آخرین لحظه تلاش کنیم و وقتی که اشتباهات داوری و سایر مسائل حاشیه‌ای باعث نشود نتیجه دیگری رقم بخورد، ما به فوتبال پاک تعظیم می‌کنیم و هر نتیجه‌ای رقم بخورد، به آن احترام می‌گذاریم. برابر آلومینیوم با یک تساوی هم می‌توانستیم بالای ۹۰ درصد شانس داشته باشیم، اما بازی را باختیم و به ضرر ما شد. با این حال همه چیز پاک و بی حرف و حدیث بود و امیدوارم همین روند تا هفته آخر ادامه داشته باشد.  

مس کرمان در فصل جاری با شیب حرفه‌ای جلو آمد

او در پاسخ به این سوال که از روند تیمش رضایت دارد یا خیر اظهار داشت: مس کرمان در فصل جاری با شیب حرفه‌ای جلو آمد و شرایط خوبی را رقم زد. اگر در بازی برابر آلومینیوم بدشانسی نمی‌آوردیم، اکنون به لیگ برتر صعود کرده بودیم. با این حال از زحمات کادرفنی و تلاش‌های بازیکنان که به خوبی تمرین کرده بودند تشکر می‌کنیم و امیدوارم که از آخرین شانسی که داریم، به خوبی استفاده کنیم تا راهی لیگ برتر شویم.

یکی از آسیب‌هایی که گریبان گیر مس کرمان شد، تغییرات کادرفنی و مدیریتی بود

محمودنیا در ادامه افزود: یکی از آسیب‌هایی که در سال‌های گذشته گریبان گیر مس کرمان شد، تغییرات مکرر کادرفنی و مدیریتی بود. ان شاالله ثبات لازم در باشگاه و تیم فراهم شود تا مس کرمان به اهدافی که در لیگ یک و لیگ برتر دارد برسد. به اعتقاد من هواداران باید صبر بیشتری به خرج دهند تا بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم. آرزو می‌کنم با نظارت‌هایی که وجود دارد، در زمین بتوانیم نتیجه را رقم بزنیم و به حق خودمان که صعود به لیگ برتر است برسیم.  

نیمه پُر لیوان را می‌بینم، با ورود نهاد‌های نظارتی، مشکلات کوچک هم برطرف خواهد شد

محمود نیا در پاسخ به این سوال که در طول سال‌های فعالیتش در لیگ یک اثری از زد و بند و تبانی دیده است گفت: سال‌های زیادی است که در فوتبال فعالیت دارم و از لیگ ۳ تا لیگ یک و در تیم‌های پایه مربیگری کرده ام. به اعتقاد من فوتبال خانواده ما است و ما باید برای حفظ سلامت خانواده مان تلاش کنیم. نیمه پُر فوتبال ایران را می‌بینم، اما جزئیاتی هم هست و نهاد‌های نظارتی که باید به طور ویژه به فوتبال ایران ورود کنند، می‌توانند این جژئیات را زیر نظر بگیرند و مشکلات را برطرف کنند.


بیشتر بخوانید:


باید دل اهالی فوتبال قرص باشد که عدالت وجود دارد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: دل ما فوتبالی ها، از بازیکن و مدیر تا اهالی رسانه و هواداران باید قرص باشد که عدالت وجود دارد و ارزش‌ها بر فوتبال حکمرانی می‌کنند. اگر ارزش‌ها حاکم باشند مطمئن باشید، همه به حق خودشان می‌رسند و اگر هم به حقشان نرسند، با حفظ اصول اخلاقی تیمشان برای فصول بعدی تلاش می‌کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار