سخنگوی باشگاه سپاهان:

برانکو جزو گزینه‌های نیمکت تیم سپاهان است/ ما حتی یک دلار به بازیکنان خارجی بدهکار نیستیم

پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان درباره مذاکره با برانکو و گزینه‌های سرمربیگری این تیم اصفهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان درباره اینکه باشگاه سپاهان با برانکو ایوانکوویچ به توافق رسیده، اظهار کرد: این موضوع گمانه زنی‌های رسانه‌ها است. کار با باشگاه سپاهان که طبق استاندارد‌های باشگاه‌داری در اروپا فعالیت می‌کند، فرصت طلایی برای مربیان داخلی و خارجی است.

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره مذاکره با برانکو گفت: این موضوع را تکذیب و تأیید نمی‌کنم. ما گزینه‌های متعددی داریم. برانکو هم جزو گزینه‌ها است، اما به این معنی نیست که با او به تفاهم رسیده‌ایم. به هر حال ۱۰ گزینه متفاوت داریم که برانکو یکی از آن‌ها است.
موضوع رزرو هتل برای برانکو صحت ندارد

پزشک بیان کرد: پیشنهاد‌های زیادی در اختیار باشگاه سپاهان قرار گرفته است. بحث رزرو هتل برای برانکو را تأیید نمی‌کنم. این موضوع رخ نداده است، اما گزینه‌های متنوعی از مربیان خوب خارجی و داخلی در لیست داریم. به هر حال فرصت مناسبی داریم. قصد داریم انتخاب خوبی داشته باشیم که در فصل آینده نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. ما باید با تفکر و بدون شتاب زدگی برای انتخاب سرمربی اقدام کنیم.

او درباره شکایت برانکو از پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه ما استراتژی خودش را دارد. ما حتی یک ریال یا یک دلار به بازیکنان داخلی و خارجی خودمان بدهکار نیستیم و همه مطالبات مالی را طبق برنامه پرداخت می‌کنیم.

پزشک درباره اینکه سپاهان منبع مالی خیلی خوبی را دارد گفت: همه تیم‌های دیگر هم از بودجه دولتی استفاده می‌کنند. اگر باشگاهی از منبعی استفاده می‌کند باید بتواند نتیجه خوبی بگیرد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار