در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رشد بازار سرمایه تا پایان تابستان

کارشناس بازار سرمایه گفت:معاملات بورس در  حال درون کانالی شدن است که این مسئله کمک می‌کند تا شاخص کل برای عبور از مقاومت بعدی آماده شود.

امیرعلی امیر باقری کارشناس بازار سرمایه  در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در پاسخ به این سوال که با توجه به عبور شاخص کل در کمتر از ۱۰۰ روز از مقاومت دومیلیونی  و بازگشت آن به کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی، آیا شاخص امکان  شکست مقاومت های بعدی تا پایان شهریور دارد یا خیر اظهار کرد: با توجه به رویه صعودی که بازار طی کرد قاعدتا اگر بخواهیم برای رالی سوم حرکت کنیم قطع به یقین  نیازمند یک برنامه ریزی قوی هستیم زیرا با کم کاری ها و مدیریت ضعیف نمی تواند کاری را پیش رفت.


بیشتر بخوانید


او افزود : هم اکنون  معاملات در  حال درون کانالی شدن است که این مسئله کمک می کند تا شاخص کل بورس برای عبور از مقاومت بعدی آمده شود که این  مسئله قطع به  یقین با مدیریت درست امکان پذیر می شود و می توان امیدوار بود که بازار تا اواسط شهریور به رشد چشمگیر خود برسد.

کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه صندوق های ای تی اف اول دوم در بازار سرمایه گفت :در حال حاضر به دلیل ناهمگونی حرف های مسئولان و خبر های ضد و نقیض، شاخص  با روند نزولی مواجه شده است و مجموع این مسائل یک فشار سنگینی بر بازار وارد کرده است که این فشار های وارده  به نفع سهام داران نیست و بخش خصوصی هرچه سریع تر  باید به این بحث وارد شود و مدیریت بازار را در دست بگیرد.

او در پایان گفت : سهام داران نباید نگران شوند به علت این که شرایط موجود بازار سرمایه یک اصلاح موقتی است و ریزشی در بازار وجود ندارد،اما سهام داران باید حواسشان باشد که بی گدار به آب نزنند.

انتهای پیام/    

برچسب ها: شاخص کل ، بورس ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
این کارشناس ها هرکی یک چیزی میگه
آخرین اخبار