مسیر دشوار پیکان برای بقاء در لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پیکان برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر، باید در بازی‌های پیش روی خود نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و موفق شد حریف بالای جدولی خود را با یک گل از پیش رو بردارد و به وضعیت خود در جدول سر و سامانی بدهد.

شاگردان ویسی با کسب ۳ امتیاز بازی برابر صنعت نفت ۲۷ امتیازی شدند و به رده چهاردهم صعود کردند تا از منطقه سقوط خارج شوند. با این حال خودروسازان برای ادامه روند خوب خود و حفظ فاصله خود با قعر جدول ۲ بازی سخت در پیش دارند.  

پیکان در هفته‌های بیست و نهم و سی ام باید به مصاف تیم‌های استقلال و سپاهان برود، ۲ تیمی که شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده اند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند.  

۲ رقیب دیگر پیکان، یعنی  پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری که در رده‌های پانزدهم و شانزدهم قرار دارند نیز در هفته‌های باقی مانده کار آسانی ندارند و باید با تیم‌های قدرتمندی مانند استقلال، فولاد، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان بازی کنند.  

با این حال سرنوشت پیکان با جدا شدن از قعر جدول، دست خودش است و در صورتی که این تیم بتواند در ۲ هفته پیش رو پایان خوشی برای خود رقم بزند، بدون اما و اگر در لیگ برتر می‌ماند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار