به ۷۵ بیماردر همدان پلاسما اهدا شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: تاکنون به بیش از ۷۵ بیمار پلاسما تزریق شده است.

به ۷۵ بیماردر همدان پلاسما اهدا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ابراهیم جلیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از اهدای پلاسما از سوی ۱۲۰ بیمار بهبودیافته خبر داد وافزود: تاکنون به بیش از ۷۵ بیمار پلاسما تزریق شده است.
اوبا اشاره به اینکه طبق آخرین اطلاعات موجود ۱۲۰ بیمار بهبودیافته در استان پلاسما اهدا کرده‌اند اظهار کرد: به بیش از ۷۵ بیمار پلاسما تزریق شده است.

جلیلی با بیان اینکه تعدادی از بیمارانی که پلاسما تزریق کرده‌اند رو به بهبودی رفته و علائم بیماری کاهش یافته و تعدادی از آن‌ها نیز ترخیص شده‌اند، ادامه داد: با تزریق پلاسما زمان بستری بیمار نیز کوتاه‌تر شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید به اینکه روش‌های درمانی زیادی برای مقابله با کرونا وجود دارد، اما بهترین روش پیشگیری و بیمار نشدن است، افزود: دارو‌های مختلفی تهیه شده، اما منشأ تحقیقاتی دارد و این نیست که ثابت شود درمان قطعی داشته است.

او اظهار داشت: بهترین راه، مراقبت‌هایی است که افراد درگیری بیماری نشوند تا مجبور شویم از روش‌های پیچیده و مختلفی استفاده کنیم که حتی درمان صد درصدی هم ندارند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.