افاضلی: امیدوارم ماشین سازی و پارس جنوبی در لیگ برتر ماندگار شوند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: امیدوارم ماشین سازی و پارس جنوبی در لیگ برتر باقی بمانند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: تیم پارس جنوبی مثل خانواده من است و بازیکنان بسیار خوب و ارزشمندی دارد. بازیکنان این تیم بسیار با شرف هستند، زیرا با وجود شرایط سخت همیشه با غیرت بازی کرده اند. پارس جنوبی جم بازیکنان بزرگی مثل نوری، خالقی فر، گودرزی، ابراهیمی، فریبرز گرامی و محسن فروزان را در ترکیب خود دارد.

سرمربی ماشین‌سازی ادامه داد: من شناخت خوبی از تیم حریف دارم و طبیعتا آن‌ها هم شناخت خوبی از من دارند. روز‌های خوب و بد زیادی با هم داشته ایم، اما متأسفانه شرایط این‌گونه پیش رفته که باید مقابل یکدیگر قرار بگیریم. این بازی برای ما بسیار مهم است، زیرا فاصله ۲ تیم در جدول نزدیک بوده و این بازی ۶ امتیازی خواهد بود. در طول هفته تمرینات خوبی داشته ایم و با ذهنیت قوی برای برد به زمین می‌رویم. امیدوارم در پایان فصل هر ۲ تیم در لیگ برتر باقی بمانند.

افاضلی درباره نزدیک بودن تیمش به منطقه سقوط گفت: مشکل گلزنی در بسیاری از تیم‌های ما وجود دارد. بخشی از آن به نفرات بستگی دارد و بخشی دیگر مربوط به سازماندهی تیم است. این هفته، برای اولین بار به طور کامل کنار بازیکنان بودم. ما سعی کردیم شرایط را تغییر داده و مشکل گلزنی را برطرف کنیم.


بیشتر بخوانید


افاضلی در پایان گفت: در خصوص مسائل روانی هم با بازیکنان صحبت کرده ایم. از مربی‌های قبلی تیم که ماشین‌سازی را به اینجا رسانده‌اند تشکر می‌کنم. خرم‌الحسینی در این دیدار محروم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار