فرهادیان: هواداران تکواندو می‌توانند رویداد‌های این رشته را از طریق اپلیکیشن تخصصی دنبال کنند

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: هواداران می‌توانند رویدادها، مسابقات، فیلم ها، تصاویر، آموزش‌ها و نکات دیگر را از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو دنبال کنند.

آرش فرهادیان، رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در حاشیه مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امروز مرحله اول رونمایی از اپلیکیشن تکواندو انجام شد که خدا را شکر مراسم خوش یُمنی بود. بسیاری از مردم در فضای مجازی فعالیت دارند و  فکر می‌کنم جای چنین اپلیکیشنی خالی بود، اما اکنون هواداران رشته تکواندو می‌توانند رویدادها، مسابقات، فیلم ها، تصاویر، آموزش‌ها و نکات دیگر را از طریق  اپلیکیشن تخصصی تکواندو دنبال کنند.  

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در واکنش به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و برگزاری تمرینات تیم‌های ملی تکواندو به صورت ایزوله گفت: پیش از این طرحی را به وزارت ورزش  و جوانان ارائه کردیم و از طریق وزارت بهداشت هم پیگیری‌هایی برای تکواندو و دیگر رشته‌هایی که به دلیل شرایط موجود نمی‌توانند اردو‌های خود را برگزار کنند، انجام دادیم. در طرحی که ارائه کردیم، به این نکته اشاره داشتیم در مقطع کنونی که در خیلی از نقاط کشور، بسیاری از اتفاقات و جریانات به صورت عادی دنبال می‌شود،   شایسته است که تیم‌های ملی تکواندو هم بتوانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اردو‌ها را در شرایط ایزوله و با در نظر گرفتن استاندارد‌های بهداشتی، اردو‌ها را آغاز کنند.  

فرهادیان در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا گفت: درباره مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات انتخابی المپیک، به صورت تلویحی صحبت‌هایی شده و فکر می‌کنم ظرف روز‌های آینده، برنامه رسمی فدراسیون جهانی به کشور‌های عضو اعلام خواهد شد. در این شرایط بهتر است به تدریج اردو‌ها را آغاز کنیم تا ورزشکاران به آمادگی مطلوب برسند و با قدرت در ۲ رویداد مهم پیش رو شرکت کنیم.


بیشتر بخوانید


او درباره ارتباط فدراسیون تکواندو با ملی پوشان در دوران قرنطینه و تعطیلی اردو‌ها گفت:  تمرینات ملی پوشان  را زیر نظر داریم و ارتباط ما با آن‌ها به صورت کامل برقرار است. امروز هم میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور در مراسم حضور داشتند و این نشان می‌دهد که ارتباط ما با آن‌ها قطع نشده و پیگیر آن‌ها هستیم. خداراشکر تمرینات ملی پوشان زیر نظر کادرفنی انجام می‌شود. با توجه به آمادگی نسبی بازیکنان، تا آغاز مسابقات  به آمادگی مطلوب می‌رسند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار