دستگیری سارقان لوازم خودرو در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، ۲ نفر از سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۶۴ فقره سرقت در شهر کرج دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرزگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق شمالی شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند، سارقان ابتدا خودرو‌های پارک شده در مکان‌های کم تردد را شناسایی کرده و در ساعات خلوت روز با استفاده از خودرو‌های مسروقه با شیوه کلاف کردن درب خودرو‌ها اقدام به سرقت لوازم داخل آن‌ها می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و گشت زنی‌های مکرر در مناطق وقوع سرقت، در نهایت با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ چمران یکی از سارقان را سوار بر یک خودرو مسروقه شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی نامبرده در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما پس از مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جزء بیان حقیقت در پیش روی خودش ندید و به سرقت ۴ خودرو و ۶۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری یکی از همدستانش اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که همدست متهم نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان، همه مال باختگان این پرونده شناسایی شده اند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی افزود: پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و کم تردد، عدم استفاده از دزدگیر و قفل پدال احتمال سرقت خودرو را به شدت افزایش می‌دهد.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.