بازیکن تیم سپاهان اصفهان: بلاتکلیفی در فوتبال بانوان زیاد است

عادلی گفت: بلاتکلیفی در فوتبال بانوان زیاد است و این موضوع باعث بروز مشکل برای بازیکنان و باشگاه‌ها می‌شود.

فاطمه عادلی بازیکن تیم سپاهان اصفهان در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امکان تمرین تیمی در این روز‌های شیوع ویروس کرونا وجود ندارد. ما تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می‌کنیم. من در شهر اصفهان مشکلی به خاطر زمین تمرین و توپ بازی ندارم.

او تصریح کرد: اعلام کردند که لیگ برتر فوتبال بانوان از نیمه دوم مهر ماه برگزار می‌شود، اما هنوز هیچ تیمی تمریناتش را آغاز نکرده و قرعه کشی مسابقات هم انجام نشده است. ما هم هنوز قراردادهای خود را جایی ثبت نکرده ایم. پیشنهاد‌هایی برای فصل آینده دارم، اما هنوز قراردادی نبسته ام.

عادلی افزود: از خیلی مسائل در فوتبال بانوان راضی نیستیم. از نظر قراردادی وضعیت ما بهتر شده است، اما رضایت صد در صدی وجود ندارد. یکی از مسائلی که ما را آزار می‌دهد این است که لیگ برتر فوتبال بانوان قرار است تا ۲ ماه دیگر آغاز شود، اما هنوز تکلیف بسیاری از مسائل مشخص نیست. این بلاتکلیفی‌ها در فوتبال بانوان زیاد است و برای بازیکنان و تیم‌ها مشکل ایجاد می‌کند.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان در ادامه گفت: وضعیت قرارداد‌ها بهتر شده است، اما تورم اقتصادی باعث می‌شود که ارزش پول ما با سال گذشته فرقی نکند.

عادلی تصریح کرد: من از کودکی به فوتبال علاقه‌مند بودم و در این رشته استعداد دارم. پیگیر فوتبال شدم و بعد از شرکت در چند مسابقه و اردو‌های تیم ملی انگیزه بیشتری پیدا کردم. من امید داشتم که در آینده به عنوان شغل از این رشته ورزشی استفاده کنم و به هدفم هم رسیدم هر چند که درآمدم پایین است.

او افزود: جوانانی که می‌خواهند در آینده فوتبالیست‌های موفقی شوند باید این نکته را در نظر بگیرند که باید سخت تلاش کنند حتی اگر تیمی ندارند، باید خودشان تمرین کنند. آن‌ها باید هدفشان را مشخص کنند که می‌خواهند در چه تیمی بازی کنند، آیا می‌خواهند در لیگ ایران باشند یا لژیونر شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار