فاز نخست اپلیکیشن تکواندو رونمایی شد

آیین رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو در فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین رونمایی از فاز نخست اپلیکیشن تخصصی تکواندو به نام TaekApp به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان از جمله مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز یکشنبه در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

این اپلیکیشن قرار است با هدف دسترسی آسان به اخبار، بخشنامه‌ها، آزمون و رویداد‌های آنلاین، دوره‌های هماهنگی و آموزشی، آموزش فرم‌ها و حرکات و ... راه اندازی شود.

در حاشیه این مراسم از وحید زمانی‌نیا شهید مدافع حرم، یار و هم‌رزم سردار قاسم سلیمانی تجلیل شد.

پولادگر: تمام تلاش خود را کردیم کرونا به ما آسیب نزند

در ابتدا آرش فرهادیان مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو در مورد این اپلیکیشن تخصصی توضیحاتی مطرح کرد و سپس سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: ضمن تبریک عید سعید غدیر، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم. فکر می‌کنم خبرنگاران در امانت‌داری از خبر وظیفه خطیری دارند. تمام تلاش خود را در روز‌های کرونایی کردیم تا فعالیت‌های ما عقب نماند. فکر می‌کنم در این زمینه هم موفق بوده ایم. برای ما هم برگزاری ۲ آزمون آنلاین و استقبال علاقه‌مندان بسیار جالب توجه بود.

او ادامه داد: مسابقات قرآنی و پومسه هم توسط فدراسیون ما برگزار شد. البته پویش دست‌های خدایی کار خود را در ۲۰ استان به نفع نیازمندان را آغاز کرد. بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان جمع آوری و حدود ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی به مردم کم بضاعت تقدیم شد.

او درباره اپلیکیشن تخصصی تکواندو بیان کرد: قطعا استفاده از این برنامه کمک زیادی به تکواندوکاران به عنوان بانک اطلاعاتی خواهد کرد و امیدوارم فعالیت‌های ما در این زمینه ادامه دار باشد.

پولادگر درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی عنوان کرد: تمام تلاش خود را کردیم تا در این روز‌ها سلامتی بازیکنان را در اولویت قرار بدهیم و اگر شرایط مهیا باشد با توجه به برگزاری المپیک توکیو با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی تمرینات را آغاز خواهیم کرد. یک خبر خوب هم برای مربیان دارم. قرار است بیمه با شرایط خاص برای مربیان مهیا شود.

علی‌نژاد: فدراسیون تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزش است

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی کشور وزارت ورزش درباره آیین رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو بیان کرد: بابت رونمایی از اولین اپلیکیشن فدراسیون تکواندو خوشحالم. در ارزیابی سال ۹۸، فدراسیون تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های کشور بوده است. مسئولان فدراسیون تکواندو به فرمایش حضرت امیر المومنین (ع) گوش کردند. حضرت علی (ع) می‌فرمایند فرزند زمانه خویش باش. امروزه عصر آی‌تی و تکنولوژی است و این تدبیر خردمندانه توسط فدراسیون تکواندو اتخاذ شد و امیدوارم در فدراسیون‌های دیگر هم اجرایی شود.

او ادامه داد: ورزش کشور روی تکواندو در المپیک توکیو حساب ویژه‌ای باز کرده است و امیدوارم بانوان هم شرایط کسب سهمیه داشته باشند. امیدواریم مجوز برگزاری تمرینات المپین‌ها را بگیریم، اما نمی‌توانیم ریسک کنیم و ورزشکاران را در معرض خطر بگذاریم، چون چند نفر از ورزشکاران شرایط خیلی بدی پیدا کرده اند.

علی‌نژاد اظهار کرد: دوره قهرمانی برای ورزشکاران شاید ۱۰ یا ۱۵ سال باشد، اما اخلاق است که ماندگار و همیشگی است. ورزشکارانی که به حاشیه رفتند دوران قهرمانی کوتاهی داشتند. از ورزشکاران درخواست دارم الگوی ورزشی باشند و فقط روی شیاپ چانگ فرم نزنند و اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند. امسال شهید زمانی نیا الگویی برای همه است و امیدوارم راه او ادامه دار باشد. تکواندوی ایران باشناسنامه و اصیل است و من خوشحالم که در جوانی تکواندو کار کردم و خودم را از این خانواده می‌دانم.

در انتهای مراسم میرهاشمی حسینی و آرمین هادی پور دغدغه‌های خود را مبنی بر برگزاری اردو به مهدی علی‌نژاد اعلام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار