اهدای ۱۱۰ کمک جهیزیه به نوعروسان محروم البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: ۱۱۰ سری کمک جهیزیه در ایام عید سعید غدیر خم با تعامل و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز به نوعروسان محروم البرزی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با بیان این که ۱۱۰ سری کمک جهیزیه در ایام عید غدیرخم با تعامل و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز به نوعروسان محروم البرزی اهدا شد، گفت: اقلام تحویلی کمک جهیزیه شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، پتو ظروف آشپزخانه بود که تحویل نوعروسان نیازمند شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به لزوم پاسداشت رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا افزود: حضور کاروان شادی در بیمارستان امام علی (ع) با اجرای برنامه‌های متنوع سرود، مولودی خوانی و تجلیل از کادر درمان که در شرایط کنونی فداکارانه مشغول خدمت به بیماران کرونایی هستند به عنوان ویژه برنامه روز عید سعید خم حال و هوای معنوی را در بین کارکنان این واحد درمانی ایجاد کرد.

محمدی فرد گفت: تعدادی از پزشکان طی اقدامی تحسین برانگیز با حضور در مدرسه امام علی (ع) در دو نوبت صبح و عصر به بیماران منطقه محروم اسلام آباد خدمات با ویزیت رایگان ارائه کردند.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.