کاهش ۳۱درصدی سرقت منازل در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون کاهش چشمگیری در سرقت منازل واموال خصوصی داشتیم.

کاهش  سرقت منازل در یزد

سردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: سرقت یکی از مهمترین عوامل ناامنی در سطح جامعه است که خوشبختانه با تلاش ماموران پلیس استان از ابتدای سال جاری تاکنون سرقت منزل ۳۱ درصد، سرقت مغازه ۱۹ درصد، سرقت خودرو ۱۲ درصد و سرقت موتورسیکلت ۵ درصد کاهش داشته است.

او افزود: با تحقیقات پلیس، مشخص شد سارقان بیشتر دست به سرقت از منازلی می‌زدند که از لحاظ ایمنی و وسایل ضد سرقت در وضعیت ضعیفی قرار داشته اند.

بهدانی فرد ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود با تقویت سیستم‌های ضد سرقت منزل همانند قفل درب، نصب دوربین، سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.
فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر نگهداری مناسب از اموال شخصی و خانوادگی از شهروندان خواست اموال قیمتی خود را نزد بانک‌ها به امانت بگذارند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
دستگیری سارقین هیچ فایده ای نداره چون سرقت مثل ویروس میمونه و قابل ریشه کنی نیست در حالیکه با اطلاع رسانی این مهم که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره و سارقین فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند و تنها راه غیر ممکن کردن ورود سارقین اینه که قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب باشه که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن، یقینا در کاهش سرقت بسیار موثرتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
شما معلومه خودت در ضد سرقت می فروشی
آخرین اخبار