کشف ۱۹۷ موتور سیکلت سرقتی و دستگیری ۵۰ سارق در ماهشهر

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از کشف ۱۹۷ موتور سیکلت سرقتی و دستگیری ۴۰ سارق حرفه‌ای در ماهشهر از ابتدای سال ۹۹ تاکنون خبر داد.

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور مبارزه پلیس با سارقان، از ابتدای سال  ۹۹ تاکنون با تلاش ماموران انتظامی در کلانتری ها، یگان امداد و پلیس آگاهی شهرستان، ۱۹۷ موتور سیکلت سرقتی را که سابقه سرقت داشته کشف شد.

او با بیان اینکه در مدت مذکور همچنین ۵۰ سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت موتورسیکلت‌های شهروندان می‌کردند، دستگیر شدند، افزود: دستگیری سارقان با پشتیبانی مقام‌های قضایی و طی ده‌ها عملیات پلیسی انجام شد و موتورسیکلت‌های مسروقه پس از شناسایی مالکان و بعد از طی شدن مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ پاپی بیان داشت: از راکبان موتورسیکلت‌ها خواستاریم از قفل‌های ایمنی استفاده  کرده و از پارک کردن وسیله نقلیه خود در محله‌های خلوت و کم تردد  خودداری کنند و منزل خود را به دوربین‌های مداربسته مجهز نمایند تا از این طریق دست سارقان کوتاه شود و شاهد کاهش سرقت‌ها در سطح شهرستان بندر ماهشهر باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.