عربشاهی: بازیکنان شخصیت قهرمانی پرسپولیس را ثابت کردند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و آن‌ها شخصیت قهرمانی پرسپولیس را نشان دادند.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس را به هواداران ۴۰ میلیونی، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. بازیکنان  خیلی زحمت کشیدند و  ثابت کردند که پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد. امیدوارم این موفقیت‌ها  در لیگ قهرمانان آسیا ادامه یابد و  در این رقابت‌ها هم به  قهرمانی دست یابیم که این موضوع دور از دسترس نیست.  

عربشاهی درباره شکست پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: به هر حال طبیعی است تیمی که ۴ بازی قبل از پایان لیگ برتر قهرمان می‌شود بازیکنان  آن تیم  انگیزه لازم را ندارند. البته تیم ذوب آهن برعکس حریف خود انگیزه داشت، چون اگر امتیاز کامل را نمی‌گرفت وضعیتش در جدول رده بندی خطرناک می‌شد. همچنین  این احتمال وجود داشت که اگر پرسپولیس در این بازی به تساوی یا پیروزی دست پیدا می‌کرد در آن صورت  ذوب آهن در معرض خطر قرار می‌گرفت و به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد.  

او در پایان گفت: من از همه بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم که در این مدت به خوبی توانستند بازی کنند و چهارمین قهرمانی پیاپی را بدست آوردند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.