معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت مطرح کرد؛

تدابیر وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور سراسری

فرهادی درباره تمهیدات وزارت بهداشت برای برگزاری آزمون سراسری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توضیح داد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فرهادی فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان کرد: برای کنکور سراسری سه مرحله اجرایی پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده که شامل پیش، حین و بعد از آزمون است.

او ادامه داد: حوزه‌های امتحانی باید تهویه مناسب داشته باشند، پیش از آزمون همه صندلی‌ها و نیمکت‌ها ضدعفونی شوند، ماسک و مواد ضدعفونی کننده باید در حوزه موجود باشد، حدود ۲۰ درصد از ظرفیت هر حوزه به داوطلبان اختصاص یابد.


بیشتر بخوانید


معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از داوطلبان خواست از درب منزل ماسک بزنند، در صورت امکان با خودرو شخصی به حوزه بروند، در زمان مشخص و تک تک وارد حوزه امتحانی شوند؛ اگر آشنایی و دوستی را می‌بینند برای گپ و گفت تجمع نکنند.

او اضافه کرد: پس از ورود به حوزه امتحانی در جای خود مستقر شوند و فاصله حداقل ۲ متر را رعایت کنند. داوطلبان نوشت افزار را تحت هیچ شرایطی تبادل نکنند. خانواده‌ها هم تا پایان آزمون در خودرو بمانند و بعد محل را ترک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۲۳:۰۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
خواهشا لغو کنید کنکور سراسری را چون برای رعایت حال کادر درمان و حفظ نعمت سلامتیِ خود و جامعه درمقابل کرونا 6ماه است که از منزل خارج نشدیم حتی مادرم به خاطر کرونا ، با سختی و دیسک گردن و.... نان را هم در خانه روی اجاق گاز می پزد در ضمن هوای شهر ما در اکثر روز ها بادی است و امکان برگزاری آزمون در فضای باز وجود ندارد . تابهمن هم که دانشگاهها تعطیل است پس چه اصراری است برای زودتر برگزار شدن اش. و از طرفی دست هایمان مدام آلوده می شود بنابراین اگر بخواهیم خوراکی بخوریم دستهایمان آلوده است و اگر نخوریم قندمان می افتد . در ضمن مغز برای جواب دادن به سوالات نیاز به اکسیژن داره ولی ماسک زدن اکسیژن رسانی به مغر را کم میکند فلذا تقاضای لغو کنکور سراسری سال۱۳۹۹ را داریم.(باور کنید درس خواندم)
Iran (Islamic Republic of)
ک
۲۱:۰۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
کنکور نگیر
آخرین اخبار