لیگ قهرمانان اروپا؛

منچسترسیتی ۲ - رئال مادرید یک/ صعود شاگردان گواردیولا به مرحله یک چهارم نهایی

دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پس از حدود ۵ ماه وقفه به خاطر شیوع کرونا، جمعه شب با برگزاری ۲ بازی حساس از سرگرفته شد.

در یکی از این بازی‌ها منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم رئال مادرید بود که این مسابقه در نهایت  با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در این بازی ابتدا رحیم استرلینگ در دقیقه ۹ منچسترسیتی را پیش انداخت، اما کریم بنزما در دقیقه ۲۸ گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند. در ادامه بازی در دقیقه ۶۹ گابریئل ژسوس گل دوم سیتی را زد.

با این نتیجه و با توجه به اینکه دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود سیتی به پایان رسیده بود، نماینده انگلیس در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ از سد رئال مادرید گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

منچسترسیتی در مرحله بعد باید به مصاف لیون برود. این تیم فرانسوی برای رسیدن به یک چهارم نهایی یوونتوس ایتالیا را از پیش رو برداشت.

تا قبل از بازی‌های امشب، تیم‌های پاری سن ژرمن فرانسه، اتلتیکو مادرید اسپانیا، لایپزیگ آلمان و آتالانتا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورده بودند.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فردا با برگزاری ۲ دیدار دیگر پیگیری خواهد شد. بارسلونا میزبان ناپولی خواهد بود و بایرن مونیخ هم در خانه به مصاف چلسی انگلیس خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار