قلعه نویی: ۵ بار توپ را به تیرک دروازه زدن از عجایب فوتبال است/ اخراج سعید آقایی صحت ندارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان ما ۵ مرتبه توپ را به تیرک دروازه نساجی زدند که این موضوع غیر عادی است.

به  گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست یک بر صفر بازی خانگی مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: در ابتدا عید غدیر خم را به همه عزیزان و محبان تبریک می‌گویم. به هر حال در دیدار مقابل نساجی یک چیز عجیب و غریب در فوتبال بود ۵ بار توپ را به تیر دروازه زدیم و این هم فوتبال است. نمی‌دانم چرا این توپ‌ها گل نمی‌شود و به تیم نساجی هم تبریک می‌گویم.

قلعه نویی درباره اینکه تیم سپاهان سهمیه آسیایی می‌گیرد، گفت: به هر حال کسب سهمیه آسیایی سخت شد و باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه با استقلال در جام حذفی باشیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و ۵ بار توپ را به تیرک دروازه زدیم که غیر عادی است.  

قلعه نویی درباره وضعیت سلامتی خودش گفت: جا دارد دکتر معصومی، دکتر کرمانی و امیر پور عزیز تشکر کنم که خیلی محبت کردند و شرایطم امروز خیلی بهتر است.

او درباره اخراج سعید آقایی بیان کرد: این بازیکن اخراج نشده است و در حال حاضر او به صورت انفرادی و زیر نظر بیات تمرین می‌کند.  

سرمربی سپاهان درباره داوری مسابقه بیان کرد: داوری خوب بود، اما خیلی بازی از جریان انداخته شد که این‌ها لذت فوتبال را می‌گیرد. همچنین بالای ۲۰ دقیقه وقت اضافه داشت، اما فقط ۷ دقیقه وقت گرفته شد. حریف هر طور دوست دارد می‌تواند بازی کند البته در همان ۷ دقیقه هم باز ۲، ۳ دقیقه وقت تلف شد.

او درباره درگیری بین ۲ نیمکت گفت: درگیری آن چنانی صورت نگرفت که درباره آن صحبت کنم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار