بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۸۲)؛

از دقیق‌ترین برنامه پیش بینی هوا تا لانچر مایکروسافت برای اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۸۲)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود The Weather Channel 10.15.0 – دقیق‌ترین پیش بینی هوا

دانستن وضعیت آب و هوا می‌تواند در بعضی مواقع کمک زیادی به ما کند. فرض کنید برای آخر هفته برنامه خارج از شهر دارید؛ اگر ندانید که قرار است در آن بازه زمانی هوا چگونه باشد ممکن است با یک باران ناگهانی غافلگیر شوید اما اگر زودتر به فکر بررسی آب و هوا باشید می‌توانید با اطمینان بیشتری برنامه ریزی کنید. 

حتی برای لباس پوشیدن نیز شما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌بینی هوا استفاده کنید تا متوجه شوید بهتر است فردا لباس سبک بپوشید یا بارانی خود را، زیرا ممکن است هوا بارانی باشد. در بین همه نرم افزارهای پیش‌بینی آب و هوا، Weather Maps & Storm Radar – The Weather Channel یکی از بهترین هاست.

 
The Weather Channel
 
دانلود Drink Water Reminder 1.23 – اپلیکیشن یادآوری و پیگیری مصرف روزانه آب

آب یکی از مهم‌ترین عناصر دنیا است و بسیاری از موجودات جهان با نوشیدن کم آن می‌توانند به مشکلات زیادی برخورد کنند. بیش از ۶۰ درصد بدن انسان‌ها نیز از آب تشکیل شده که به طور روزانه و با فعالیت‌های گوناگون مقداری از آن از دست می‌رود و فرد احساس تشنگی می‌کند.

برای حفظ سلامتی و حس شادابی اشخاص نیاز دارند تا روزانه تقریبا ۸ لیوان آب را مصرف کنند، اما به دلیل مشغله‌کاری و درگیری‌های روزمره بسیاری از این افراد نوشیدن آب به اندازه ایده‌آل را فراموش می‌کنند.

از این رو شرکت Ascendik با ساخت نرم افزار Drink Water Reminder Pro – Water Tracker سعی کرده این مشکل را برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار کاربران می‌توانند آب مورد نیاز بدن خود را محاسبه کرده و مصرف آن را مدیریت کنند.

Drink Water Reminder
 

دانلود Moviebase v2.4.5 - نرم افزار اطلاعات فیلم
یکی از برترین و مجهزترین نرم‌ افزارهایی است که تا به حال برای علاقمندان سینما در دسترس قرار گرفته؛ این نرم افزار اطلاعات مختلف در زمینه فیلم و سریال را در اختیار افراد می‌گذارد.

این برنامه از پایه اطلاعات شبکه‌های بزرگی مانند IMDB و نتفلیکس استفاده می‌کند تا تمام جزئیات مورد نیاز برای شناخت بازیگران، فیلم و سریال‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران می‌توانند از طریق این برنامه به تریلرهای جدید، نقدها و نظرات دیگر کاربران دسترسی پیدا کنند و همچنین خود در این نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

گفتنی است؛ افراد می‌توانند در این برنامه لیست مدنظر از فیلم‌هایی که می‌خواهند در آینده تماشا کنند را تشکیل دهند و برنامه از طریق این لیست، فیلم‌ها و برنامه‌های مشابهی را به کاربران خود پیشنهاد می‌کند.

Moviebase

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Breaking News 10.5.1 – برنامه دسترسی به گزیده اخبار جهان

شما در دنیایی زندگی می‌کنید که روزانه تعداد اخبار بسیار زیادی در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر فردی باشید که به خواندن اخبار روز و دنبال کردن آن‌ها علاقه‌مند است برای شما برنامه‌ای آورده‌ایم که می‌تواند شما را راضی نگه دارد. 

برنامه Breaking News Premium اپلیکیشنی هوشمند است که برای شما دسترسی به گزیده اخبار جهان را امکان پذیر می‌کند. این برنامه جذاب و کاربردی توسط Safe Apps LLC برای اندروید توسعه یافته و اکنون در اختیار شما قرار داده شده است.

Breaking News

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود busuu 19.1.4.451 - برنامه آموزش زبان‌

برنامه busuu: Fast Language Learning Premium یکی از پرطرفدارترین و کامل‌ترین نرم افزار آموزش زبان برای سیستم عامل اندروید است که با کسب امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ از مارکت گوگل، بیش از ۵ میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود.

اگر وقت نمی‌کنید به کلاس‌های زبان بروید و می‌خواهید از راه دور زبان انگلیسی را کامل و عمیق یاد بگیرید با نصب نرم‌افزار busuu: Fast Language Learning Premium روی گوشی خود می‌توانید یک معلم آموزش زبان همیشه همراه خود داشته باشید. این برنامه با ارائه تمرین‌های متعدد در سطوح درسی مختلف باعث می‌شود افراد در مدت کوتاهی بتوانند زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرند.

برنامه آموزش زبان‌ busuu

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Translate 6.10.0.05 - برنامه مترجم گوگل

مترجم گوگل در هر بروزرسانی از قابلیت‌های متنوع و جدیدی رونمایی می‌کند. به وسیله مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت) به راحتی با گرفتن عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز  با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته‌های مختلف اطرافتان، مانند تابلو‌ها را به صورت ترجمه شده ببینید.

برنامه Google Translate در جدیدترین ویژگی تحولی بزرگ را با عنوان  شبکه عصبی هوشمند معرفی کرده است که به جای ترجمه کلمه به کلمه متون را به صورت جمله  یک‌جا ترجمه می‌کند، در نتیجه ترجمه‌ای دقیق‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت ارائه خواهد داد.

برنامه مترجم گوگل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود VLC 3.3.0-RC-1 - برنامه پخش فیلم وی‌ ال‌ سی

اپلیکیشن VLC از پرطرفدار‌ترین برنامه‌های موجود در دنیای فناوری است. کاربران تمام دنیا که تلاش دارند بر روی دستگاه‌های خود فیلم مشاهده کنند می‌توانند از این برنامه استفاده کرده و از قابلیت‌های آن بهره ببرند.

برنامه وی‌ال‌سی همچنین به کاربران خود اجازه گوش دادن به انواع موسیقی را می‌دهد. این افراد در کنار این کارها قادرند با افزودن لینک فیلم مورد نظر، آن‌ را درون برنامه بدون دانلود کردن، مشاهده کنند و از زمان خود لذت ببرند. این برنامه از فرمت‌های صوتی و تصویری نظیر MKV, MP4, AVI, MOV, Ogg, FLAC, TS, M2TS, Wv و AAC پشتیبانی می‌کند.


 
برنامه پخش فیلم وی‌ ال‌ سی
 
دانلود Polarr Photo Editor Pro 6.0.12 – ویرایشگر حرفه‌ای تصویر
نرم افزار Polarr Photo Editor با در اختیار داشتن ابزاری پیشرفته و مفید به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن تصاویر خود را ویرایش کنید.

با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید افکت‌های مختلفی را در تصاویر خود ایجاد و آن‌ها را به شکل مورد نظر خود اصلاح کنید. از امکانات اصلی این نرم افزار می‌توان به اشتراک گذاری سریع تصاویر، رابط کاربری ساده و مفید و ابزار مختلف اصلاح تصاویر اشاره کرد.

ویرایشگر حرفه‌ای تصویر
 

دانلود 0.Microsoft Launcher 6.2 – لانچر مایکروسافت برای اندروید

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل نیز ایجاد کنید.


 پلیر صوتی گرافیکی و قدرتمند
 
دانلود Discord – Chat for Gamers 34.3 – برنامه چت اختصاصی گیمرها
دیسکورد، اپلیکیشنی اختصاصی برای ایجاد ارتباطات بین علاقه‌مندان دنیای بازی است. بازیکنان و گیمرها از طریق این برنامه می‌توانند به صورت همزمان بازی کرده و با یکدیگر صحبت کنند. این برنامه همچنین امکان ایجاد تماس‌های صوتی، ارسال پیام صوتی و ارسال پیام متنی را می‌دهد. کاربران اپلیکیشن قادرند زمان آنلاین بودن خود را به نمایش بگذارند تا دیگر دوستانشان از زمان فعالیت آن‌ها با خبر شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار