محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی البرز

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه البرز گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان البرز، محدودیت‌های ترافیکی، اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز  افزود: علاوه برممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه در محور کرج - چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت نیز از این محور ممنوع است.

سرهنگ گودرزی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه الی ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز‌های پیش گفته از کرج  دو راهی شهرستانک به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

او افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های جمعه و شنبه  ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه  الی ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال  به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد همان روز‌ها از مرزآباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.