کارگردان سینما در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امیدوارم«طلاقم بده به خاطر گربه ها» دیده شود/ ساخت سه گانه‌ها

محمد علی سجادی درباره روند اکران و میزان استقبال مخاطبان از فیلمش توضیح داد.

محمد علی سجادی کارگردان سینما درباره روند اکران «طلاقم‌بده به خاطر گربه ها» در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: اکران این فیلم اواخر سال گذشته در گروه هنرو تجربه آغاز شد و مخاطبان به تدریج از آن استقبال کردند، اما خیلی زود به وضعیت کرونا و تعطیلی سینما‌ها مواجه شدیم و اکرانش مانند دیگر فیلم‌ها معلق ماند تا اینکه دوباره پس از بازگشایی سالن‌ها روی پرده آمد که امیدوارم دیده شود.

او با اشاره به موضوع این فیلم بیان کرد: این فیلم و «سودابه» بر اساس دو پرونده واقعی ساخته شده اند که «طلاقم‌بده به خاطر گربه ها» روایتی تجربی دارد و «سودابه» داستان گو است، اما به نوعی قرینه یکدیگر هستند. به عبارتی این دو فیلم از مجموعه‌ای سه گانه هستند که امید دارم ساختن سومین گانه از این مجموعه هم حاصل شود.

این کارگردان ادامه داد: فیلم «طلاقم‌بده به خاطر گربه ها» ریشه‌های اجتماعی دارد هرچند همچون بیشتر آثارم درامی روانشناختی است در اینجا هم قصه‌ای برآمده از یک پرونده واقعی را روایت کردیم، اما ذات و گوهره آن در هر زمان و مکانی می‌تواند تکرار شود، ولی به شخصه سعی کردم از شیوه‌ روایتی تازه سود ببرم.

وی درباره جهان شمول بودن قصه این فیلم، اظهار کرد: اواخر سال گذشته یک نمایش از این فیلم در جشنواره فیلم‌های سینمای ایران در اسکوپیه مقدونیه داشتیم، جالب است بدانید واکنش مخاطبان تقریبا مشابه واکنش‌های مخاطبان داخل ایران بود بدین جهت می‌توان گفت حرف فیلم جهان شمول است.

سجادی در پاسخ به این سوال که مخاطبان «طلاقم بده به خاطر گربه ها» از چه طیف‌هایی هستند، عنوان کرد: از هر طیفی می‌تواند باشد، چون مانند دیگر آثارم آمیخته از تعلیق و مبتنی بر مسائل روانشناختی است و سعی کردم تجربه تازه‌ای باشد امیدوارم «سودابه» هم پس از دوسال که از ساختش می‌گذرد به نمایش در آید. امید که سبز شویم در این دوران قرمز!
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار