صحبت های محمدی، بنا، کاوه و مهربان درباره پویش کمک مومنانه خانواده کشتی

مراسم پویش کمک مومنانه که قهرمان و پهلوانان کشتی با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و قهرمانان در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی با همکاری فدراسیون کشتی و با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، کاوه احمدی مدیر کل اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط سخت اقتصادی که مردم با آن دست به گریبان هستند، اظهار داشت: متاسفانه بیماری کرونا، مسائل و مشکلات معیشتی را برای هموطنانی که کار خود را از دست داده اند، دچار بحران کرده است.

وی ادامه داد: وظیفه ما و همه ایرانیان است که در این شرایط سخت همچون همیشه در کنار هموطنان قرار بگیریم زیرا یکی از بهترین کارهایی که انسان را به آرامش می‌رساند، دست‌گیری همنوعان، درحد توان می‌باشد.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز با ابراز خرسندی از شرکت در مراسم پویش کمک مومنانه که قهرمانان و پهلوانان کشتی اظهار داشت: برگزاری این قبیل مراسم ستودنی است، شرکت در مراسم کمک و یاری از هر قشری، نشان از بزرگی آنان است.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا موجب شد، شهروندان بسیاری به آن مبتلا، از جمع ما جدا و کادر درمان را درگیر کرد اما پیام مهمی داشت که امیدوارم دیده شود. این ویروس به ما هم‌دلی و یاری آموخت، امیدوارم تمام اقشار مختلف جامعه این پیام را درک کنند.

در ادامه محسن کاوه، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد نیز درباره این مراسم اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا به زندگی‌ بسیاری از هم وطنانمان آسیب رسانده است و فکر می‌کنم وظیفه همه ما است که به هر شکل یاری رسان یکدیگر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر کسی به‌نوعی می‌تواند در این پویش کمک‌رسان باشد، اظهار داشت: تهیه ارزاق، بخشی از کمک به خانواده‌های کم درآمد جامعه است اما صاحبخانه‌هایی نیز هستند که می‌توانند به مستاجرانشان کمک کنند.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با بیان اینکه گروه‌های مختلف جامعه ورزش در پویش‌های گوناگون با مردم همراه بودند ابراز داشت: فدراسیون کشتی نیز همراستا با جامعه ورزشی کشور، پویش کمک مومنانه را با حضور فعال قهرمانان و پهلوانان کشتی به حرکت انداخته است که امیدواریم این قبیل پویش‌ها در کشور فراگیر شود تا ان شاالله گره گشایی بیشتری صورت پذیرد.

ابراهیم مهربان، مربی تیم ملی کشتی آزاد هم درخصوص پویش به راه افتاده در فدراسیون کشتی گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که دنیا گریبان گیرش شده است، مشکلات اقتصادی ناشی از بیکاری در کشور، ما را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: کمک به هم‌نوع در دین تاکید شده است و با باورهای ملی ما عجین است، پس باید هرکس به اندازه وسع و توانش، هر کمکی که از دستش بر بیاید، انجام دهد و به اندازه توان خودش در این امر خیر شرکت کند.


بیشتر بخوانید: سوریان: خانواده بزرگ کشتی همیشه کنار مردم است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار