آغاز طرح لواء علوی با حضور خادمین امام رضا (ع)

طرح لواء علوی با حضور خادمین امام رضا (ع) و مبلغین و روحانیون عصر امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی غفوری منش دبیر اجرایی طرح لواء علوی بنیاد غدیر خراسان رضوی در مراسم طرح لواء علوی که با حضور مجریان آغاز شد،گفت: این طرح با حضور خادمین امام رضا (ع) و علما در منازل شهدا و تجلیل از مقام آن ها، منازل افراد آسیب دیده ازکرونا و دلجویی از آنان صورت می‌پذیرد.

او افزود: این طرح در سرتاسر استان با حفظ دقیق پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود و امیدواریم این اقدام به صورت الگو درآید و در سال‌های آینده به صورت کشوری اجرا شود.

دبیر اجرایی طرح لواء علوی بنیاد غدیر خراسان رضوی ادامه داد: فعالیت‌های بنیاد غدیر در مناطق تلفیقی باید با در نظر داشتن حساسیت‌ها انجام شود و نباید این تفکر را داشت که، چون حساس هست، کاری صورت نپذیرد.

غفوری یکی از اقدامات طرح لواء علوی را حضور در منازل سادات اهل تسنن عنوان و بیان کرد: در مناطق تلفیقی مثل صالح آباد، تربت جام، باخرز، بافق، خواف و رشتخوار خادمین امام رضا (ع) و علما جهت تبریک و بزرگداشت این عید در منازل آنان حضور پیدا می‌کنند.

او تصریح کرد: ۲۰ گروه از خادمین و مبلغین تشکیل شده است و تاکنون برای دیداربا ۶۰ خانواده  برنامه ریزی شده است.

در ادامه مجریان طرح همراه با تابلوی متبرک حرم امام علی (ع) و نبات و اسپند متبرک رضوی و یک بسته کمک معیشتی طی مراسمی معنوی از زیر قرآن و دود اسپند همراه با مداحی رد شدند و در روز اول به ۴ خانواده سرکشی کردند که شهید سلامت علیرضا شجاعی و شهید ارباب جزو آنان بود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار