سرلشکر سلامی:

انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه گفت: ما نه تنها انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت، بلکه این راه مقدسی را که او پیموده، تا انتهای کار یعنی آزادسازی قدس شریف ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه ۱۴ مردادماه در مراسم افتتاح سراسر نمای سردار سلیمانی و دستاورد‌های محور مقاومت و در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان در محاسبات، راهبرد‌ها و برآوردهایشان نسبت به ملت بزرگ ایران تصور اشتباه دارند و آن هم این است که با شهادت مردان بزرگ، جریان انقلاب از حرکت می‌ایستد؛ اما همواره واقعیات تاریخی در ۴۰ سال قبل نشان داده است که شهادت موتور محرک قدرت، مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های مسلمان است.

او افزود: این قاعده درباره شهادت سردار بزرگ، فرمانده فراموش نشدنی و همیشه جاویدان ملت ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار است و هرچه که عظمت شهادت بزرگ‌تر باشد، رویش‌ها، خیزش‌ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی‌تر می‌شود.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: امروز مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی است و مقاومتی که او فتح کرده، در مسیر نورانی با شتاب بیشتری در جریان است و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یک آرمان تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه ما با آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنیم، افزود: ما نه تنها انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت، بلکه این راه مقدسی را که او پیموده، تا انتهای کار یعنی آزادسازی قدس شریف، محو دشمنان اسلام و بیرون کردن آنان از بلاد مسلمانان ادامه خواهیم داد.

سرلشکر سلامی در پایان گفت: هیچ توقفی وجود نخواهد داشت و ما هیچ وقت به دنبال ایستادن و سکون نیستیم و در این راه شهادت افتخار و آرزوی ماست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
درود بر قاآنی.سلام بر سردار سلامی
Iran (Islamic Republic of)
ذوالقرنین
۲۱:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بسم الله النور
...
مِن قَبْلُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَأَنزَلَ الْفُرْقَانَ إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِيدٌ وَاللَّهُ عَزِيزٌ ذُو انتِقَامٍ
و ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻣﺮﺩم ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ ، ﻓﺮﻗﺎﻥ ﺭﺍ
[ ﻛﻪ ﻣﺎﻳﻪ ﺟﺪﺍﻳﻲ ﺣﻖ ﺍﺯ ﺑﺎﻃﻞ ﺍﺳﺖ ] ﻧﺎﺯﻝ ﻛﺮﺩ .
ﻣﺴﻠﻤﺎً ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﻳﺎﺕ ﺧﺪﺍ ﻛﺎﻓﺮ ﺷﺪﻧﺪ ،
ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻧﺎﻥ [ ﺑﻪ ﻛﻴﻔﺮِ ﻛﻔﺮﺷﺎﻥ] ﻋﺬﺍﺑﻲ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ !!!!
ﻭﺧﺪﺍ ﺗﻮﺍﻧﺎﻱ ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﻭ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻧﺘﻘﺎم ﺍﺳﺖ !!!!
...
فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انتِقَامٍ
ﭘﺲ ﻣﭙﻨﺪﺍﺭ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﻭﻋﺪﻩ ﺍﺵ ﺑﺎ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺍﻧﺶ ﻭﻓﺎ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﺪ ;
ﺯﻳﺮﺍ ﺧﺪﺍ ﺗﻮﺍﻧﺎﻱ ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﻭ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻧﺘﻘﺎم ﺍﺳﺖ !!!!
...
يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَىٰ إِنَّا مُنتَقِمُونَ
[ بی شک ﻣﺎ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﻧﺘﻘﺎم ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺁﻥ ]
در ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻗﺪﺭﺗﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺳﺨﺖ ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ ;
ﺯﻳﺮﺍ ﻛﻪ ﻣﺎ ﺍﻧﺘﻘﺎم ﮔﻴﺮﻧﺪﻩ ﺍﻳﻢ !!!!
...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
خداوند جل جلاله داره قدرتمندانه انتقامشون رو از تمامی جنایتکاران آمریکایی و همپیمانانشان و جیره خورانشون و دوستدارانشون میگیرد در سطح بسیار گسترده جهانی مافوق فکر بشریت و بدون هزینه گذاشتن روی دستان امت واحده رسول الله ص امت مومنین مستضعفین مسلمین حزب الله حاکمان زمین و وارثان کره زمین خواهند بود .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار