لواندوفسکی: یورگن کلوپ ۲ چهره دارد

بازیکن لهستانی بایرن مونیخ که در بورسیا دورتموند تجربه کار با کلوپ را به دست آورد، از این مربی به عنوان فردی با ۲ چهره یاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رابرت لواندوفسکی، بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ از یورگن کلوپ سرمربی پیشین خود تمجید کرد و او را مردی با ۲ چهره توصیف کرده است.  

کلوپ در فصل ۲۰۱۰ لواندوفسکی را به وستفالن آورد و این ۲  به مدت ۴ سال در بورسیا دورتموند با یکدیگر کار کردند. لواندوفسکی در دوران حضورش در جمع زنبورها، ۲ قهرمانی بوندسلیگا را تجربه کرد و علاوه بر راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد آمار ۱۰۳ گل در ۱۸۷ بازی را به ثبت برساند.  

لواندوفسکی که تجربه کار زیر نظر پپ گواردیولا را هم در کارنامه دارد، از یورگن کلوپ به عنوان برترین مربی‌ای یاد کرده که تاکنون با او کار کرده است. مهاجم لهستانی در این باره اظهار داشت: یورگن کلوپ مربی مورد علاقه من است و پس از او پپ گواردیولا برترین مربی‌ای بود که زیر نظرش کار کردم. یورگن کلوپ ۲ چهره دارد. از یک طرف شما می‌توانید ببینید که او برای بازیکنانش مانند یک پدر است و از طرف دیگر یک مدیر بزرگ است.


بیشتر بخوانید:


لواندوفسکی در ادامه گفت: عملکرد کلوپ، نه تنها به عنوان یک مربی بلکه به عنوان یک انسان فوق العاده است. همچنین او برای بازیکنان ایجاد انگیزه می‌کند و می‌داند چگونه باید روحیه بازیکنانش را بالا ببرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار