رمضانی: رفتار نورافکن زیبنده فوتبال نیست/ دیاباته به بازی شهر خودرو می‌رسد

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هیچ گونه درگیری داخل رختکن رخ نداده و رفتار نورافکن هم زیبنده فوتبال نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره بیانیه باشگاه سپاهان اظهار داشت: بیانیه را دیدم، اتفاقی رخ نداده که بخواهم درمورد آن صحبت کنم. من نمی‌دانم منظور دوستان از اینکه در رختکن اتفاقی رخ داده چیست. بازیکنان ما به هیچ عنوان با نورافکن اختلافی نداشتند.  وقتی مقابل سپاهان به برد دست یافتیم، همگی به رختکن آمدیم و نمی‌دانیم منظور سپاهانی ها از درگیری چه بوده است. تا جایی که من بودم هیچ اتفاقی رخ نداده، اما فکر می‌کنم به خاطر حرکتی که نورافکن انجام داده احتمالا هجمه‌ای در فضای ایجاد شده باشد. به عنوان یک دوست یا برادر همیشه به بازیکنان می‌گویم که احترام بزرگان باید حفظ شود، فکر می‌کنم حرکتی که نورافکن انجام داد زیبنده فوتبال نبود.

او ادامه داد: قشنگ نیست همه چیز را به سمت داور سوق دهیم و اینکه می گویند ما از داور هدیه گرفتیم اصلا درست نیست، چون ما ۱۰ نفره سپاهان را شکست دادیم.  امیدوارم  در جام حذفی هم بازی خوبی را مقابل سپاهان به نمایش بگذاریم و این تیم را شکست دهیم.


بیشتر بخوانید


رمضانی افزود: یکی از بهترین تیم‌های آسیا استقلال است و حق ما امسال قهرمان می‌ بود، چون بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم.  اکنون تمام تمرکز ما روی بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی است و امیدوارم دشتی به بازی شهر خودرو برسد. مصدومیت دیاباته جدی نیست و انشاالله فردا در تمرین حضور خواهد داشت. قایدی کمی مصدومیت دارد و امیدوارم  به بازی مقابل شهرخودرو برسد؛ فکر می‌کنم فشار روحی و روانی که روی او وارد شده باعث شده در چند دیدار گذشته گلزنی نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار