رییس پلیس راه استان سمنان خبرداد؛

تصادف رخ به رخ بیشترین نوع تصادفات راه‌های روستایی استان سمنان

سرهنگ کبیری گفت: تصادف رخ به رخ، بر اساس تجزیه و تحلیل‌ها، بیشترین نوع تصادفات محور‌های روستایی این استان در بهار ۹۹ بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به مهمترین علل رخداد تصادفات رانندگی راه‌های روستایی استان سمنان، گفت: انحراف و تجاوز به چپ از علت‌های اصلی تصادف‌ها در این مناطق است.

او افزود: بهار ۹۹ تعداد ۵۱ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان سمنان جان باختند که سهم راه‌های روستایی استان ۱۶ نفر بود.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: بیشترین تصادف محور‌های روستایی استان در سه ماه نخست امسال مربوط به شهرستان شاهرود بود.

کبیری تصریح کرد: محور‌های روستایی گرمسار به ویژه در مناطق شمالی و جنوبی این شهرستان و نیز راه‌های روستایی در محور دامغان به جندق در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

او به لزوم توجه به استاندارد‌های لازم در روکش آسفالت جاده‌های روستایی تاکید و بیان کرد: مسوولان و متولیان امر نسبت به ترمیم، مرمت و استانداردسازی راه‌های روستایی به منظور کاهش تصادفات اهتمام ورزند.

رییس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: کمبود علائم و تابلو‌های هشداردهنده، کم عرض بودن جاده‌ها، خاکی بودن جاده و یا از بین رفتن روکش آسفالت در وقوع بسیاری از تصادفات مناطق روستایی تاثیرگذار است و باید رفع این مسایل در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.