حماس: مقاومت هرگز به دشمن اجازه صدور بحران به نوار غزه را نمی‌دهد

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد مقاومت هرگز به دشمن اجازه نمی‌دهد بحران‌های خود را به نوار غزه صادر کند و حمله به مواضع مقاومت پیامی در چارچوب دشمنی و تشدید تنش است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، «فوزی برهم» سخنگوی جنبش حماس، اعلام کرد که گلوله باران و هدف قرار دادن مواضع مقاومت در نوار غزه از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی پیامی در راستای دشمنی و تشدید تنش است.

او حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه را با هدف صدور بحران‌های داخلی این رژیم به نوار غزه عنوان کرد و افزود: رژیم صهیونیستی قصد دارد با این حملات نگاه‌ها را از آنچه درون این رژیم رخ می‌دهد، تظاهرات مردمی و اوضاع متشنج سیاسی خود منحرف کند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: مقاومت ماهیت برنامه‌های رژیم صهیونیستی و آنچه بدان می‌اندیشد و حتی سازو کار برخورد با آن را به خوبی درک می‌کند و هرگز به این رژیم اجازه نمی‌دهد نوار غزه را مکانی برای صدور بحران‌های خود قرار دهد.

او تاکید کرد: سیاست‌های مقاومت در برخورد با دشمن کاملا با گسترش مبارزات و جهاد برای مردم خود منسجم باقی خواهد ماند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) مناطقی در نوار غزه و خان یونس را هدف قرار دادند. رژیم صهیونیستی اعلام کرد این حمله هوایی را در پاسخ به حمله راکتی از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داده است.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که سامانه گنبد آهنین با موشک شلیک شده از نوار مقابله کرده است.

المیادین اعلام کرد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه «ابوعطایا» وابسته به نیرو‌های مقاومت را با سه موشک هدف قرار دادند.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در حساب توئیتری خود مدعی شد: ما هم اکنون تلاش ۴ تروریست برای کار گذاشتن مواد منفجره در نزدیکی حصار امنیتی بین اسرائیل (فلسطین اشغالی) و سوریه (در مرز‌های جنوبی بلندی‌های اشغالی جولان) را خنثی کردیم. نیرو‌ها و هواپیما‌های ما به سمت این اهداف شلیک کردند.

هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این حمله هوایی خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار