روانخواه: همیشه تیم برتر میدان بوده‌ایم/ بازیکنان فعلی حفظ شوند، نیروی زمینی مدعی صعود خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: در تمام بازی‌های این فصل تیم برتر میدان بودیم و بیشترین موقعیت گلزنی را داشتیم.

روانخواه: همیشه تیم برتر میدان بوده‌ایم/ بازیکنان فعلی حفظ شوند، نیروی زمینی مدعی صعود خواهد شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیدرضا روانخواه، سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: فوتبال ۲ بخش دارد. در وهله اول باید کاری کنید که تیم شما نسبت به حریف برتری داشته باشد و در گام بعدی باید برای برنده شدن تلاش کنید. برای برنده شدن در یک بازی، عوامل زیادی مانند کیفیت بازیکنان در یک سوم دفاعی حریف، باشگاه، شخصیت باشگاه و هزینه‌هایی که می‌شود اهمیت دارد.  

روانخواه در ادامه گفت: باور کنید در تمام بازی‌های فصل، تیم برتر میدان بودیم و علاوه بر این که بیشترین موقعیت گلزنی را داشتیم، در جریان بازی کمترین موقعیت را به حریفان دادیم. در همین بازی مقابل مس کرمان، به حریف موقعیتی ندادیم، اما ۲ گل خوردیم که یکی از آن‌ها پنالتی بود. ۷۰، ۸۰ درصد از بازیکنانی که در ترکیب نیروی زمینی می‌بینید، بازی در رده بزرگسالان را با من تجربه کرده اند و پیش از آن تجربه‌ای نداشتند. ما تیمی نیستیم که بتوانیم با پول دنبال جذب بازیکن باشیم. باید بگردیم و حتی بازیکنان مستعد را از طریق تست جذب کنیم. بازیکنان با استعدادی داریم و قول می‌دهم اگر همین تیم حفظ شود، ما می‌توانیم مدعی صعود به لیگ برتر شویم.  

سرمربی نیروی زمینی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای لیگ برتری شدن این تیم نظامی وجود دارد؟ گفت: وقتی ما کار می‌کنیم، به برنامه‌های دیگران کاری نداریم. نمی‌خواهم خودستایی کنم، اما در این ۲ سال که در نیروی زمینی بودم، چند پیشنهاد بهتر داشتم و خودم احساس کردم که فرصت زیادی برای سرمربیگری دارم و از این که می‌بینم بازیکنان رده بزرگسالان را با من شروع می‌کنند لذت می‌برم. این کار بخش مهمی از مربیگری است، اما به هر حال سرمربی نیاز دارد امکانات سخت افزاری بهتری داشته باشد تا بازیکنان شخصیت بهتری پیدا کنند و برای پیروزی بجنگند.  

او افزود: خیلی از بازیکنان ما سرباز هستند و سال آخر خدمتشان را می‌گذرانند. در بحث انگیزشی مشکل داریم، زیرا خبری از پول و پاداش نیست. خیلی از بازیکنان ما برای فصل آینده پیشنهاد‌های خوبی دریافت می‌کنند. شاید این حرف انگیزه آن‌ها را کم کند، اما می‌دانم که آن‌ها تاکنون با جان و دل بازی کرده اند. امیدوارم نیروی زمینی در لیگ یک بماند، زیرا حیف است چنین تیم ریشه داری سقوط کند.


بیشتر بخوانید: 


روانخواه درباره احتمال سقوط تیمش به دسته پایین‌تر و باخت دیگر تیم‌های قعرنشین در بازی‌های این هفته گفت: ممکن است که ما از ۲ بازی آینده هیچ امتیازی نگیریم، اما در لیگ یک بمانیم. با همین سبک ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم از ۲ بازی پیش رو ۶ امتیاز بگیریم. امیدوارم موفق باشیم. نیروی زمینی تیمی است که فوتبالیست‌های زیادی در آن کارشان را شروع کردند و به تیم ملی رسیدند. امیدوارم این چرخه ادامه داشته باشد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار