پاشازاده: "مصطفی ماهی" باید در دادگاه حرف هایش را ثابت کند

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: مکالمات و پیامک‌های "مصطفی ماهی" موجود است و او باید حرف هایش را در دادگاه ثابت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری درباره اظهارات "مصطفی ماهی"، بازیکن سابق سرخپوشان پاکدشت که مدعی شده بود پاشازاده به او قرص و آمپول داده و باعث محرومیت ۴ ساله او شده گفت: کمی با منطق و آگاهی می‌توان درباره این موضوع صحبت کرد. پزشک تیم ما در آن مقطع، دکتر اسدی بود که همه او را می‌شناسند و اکنون پزشک تیم هوادار تهران است. این صحبت‌ها توهین به شخصی محسوب می‌شود که تحصیل کرده و باتجربه است.  

پاشازاده در ادامه گفت: متاسفانه این ماجرا  قبل از بازی با پارس جنوبی که برای ما اهمیت زیادی داشت، آغاز شد. آیا این افراد تاکنون مُرده یا در زندان بودند؟ چرا قبل از بازی ما این مسائل مطرح می‌شود؟ شک نکنید این اتفاق هدایت شده است. من می‌توانم مکالمات روز گذشته خودم با مصطفی ماهی و پیامک‌های او که از من درخواست کمک کرد را منتشر کنم.  

او افزود: مکالمات و پیامک‌های ماهی موجود است و ان شاالله وقتی همدیگر را در دادگاه دیدیم، او باید حرف هایش را ثابت کند. من نمی‌توانم بگویم او چه ماده‌ای مصرف کرده است. اگر در اینترنت تحقیق کنید، می‌بینید که علت محرومیت ماهی، "متادون" است. کسی که خودش را هم اتاقی و دوست ماهی معرفی می‌کند و اسم من را می‌آورد، چرا اسم خودش را نمی‌گوید؟ به هر حال اسم و هویت او باید مشخص باشد تا وقتی از او شکایت شد، در دادگاه حاضر شود.  

سرمربی شاهین شهرداری در ادامه گفت: چطور ممکن است تست دوپینگ "ماهی" که روی نیمکت بوده، مثبت می‌شود، اما تست بازیکن ثابت تیم منفی درمی آید؟ هر ۲ بازیکن با هم رفتند و تست دادند. چطور تست آن بازیکن مثبت نشد؟ از طرف دیگر "ماهی" تنها ۲ هفته با ما بود و مرادی که اکنون ادعایش می‌شود، همان اول کار، پایش را گرفت و ما مجبور شدیم در بازی اول با ۱۳ بازیکن مقابل حریف حاضر شویم. این افراد کار‌های دیگری انجام دادند که پیگیر آن‌ها نیز خواهم شد. حتی یکی از این بازیکنان نتیجه بازی ما برابر آلومینیوم اراک را هم پیش بینی کرده بود و کمیته اخلاق او را بازخواست کرد.


بیشتر بخوانید:


پاشازاده گفت: کار من فنی است و  تیم پزشکی هم کار خودش را می‌کند. در قرارداد‌ها مقرر شده و من هم از روز اولی که به شاهین شهرداری آمدم، به تمام بازیکنانم گفتم که نباید هیچ دارویی را بدون اجازه پزشک تیم مصرف کنید. نهایتا روزی ۲، ۳ ساعت تمرین داریم و پس از آن نمی‌توانیم همیشه بازیکنان راکنترل کنیم. ممکن است بازیکن سر درد داشته باشد و برود داروخانه یک بسته استامینوفن بخرد. ایزو استار مکمل مجاز ورزشی است که همه بازیکنان آن را مصرف می‌کنند و اگر علم ندارید راجع به آن تحقیق کنید.  

او گفت: روز گذشته بازی کردیم و با همین بازیکنانی که در همین ۲ هفته فرصت بازی به دست آوردند، از نظر آماری بهتر از استقلال بودیم. چرا قبل از بازی با پارس جنوبی این حاشیه‌ها را ایجاد کردند؟ ۱۰۰ درصد این ماجرا را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم و کوتاه نمی‌آیم، زیرا در ۳ روز گذشته خیلی به من فشار آوردند. چطور می‌شود که یک دلال به بازیکن من زنگ می‌زند و می‌گوید افسر دوپینگ می‌خواهد از شما تست بگیرد؟

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.