بخشی از آنچه در مجلس ۱۲ مرداد گذشت؛

سایه کرونا بر کنکور/ لایحه شفافیت؛ ارثیه مجلس دهم برای پارلمان یازدهم

صحن علنی ۱۲ مرداد مانند جلسات اخیر پارلمان یازدهم درگیر امور نظارتی و انتخاب اعضای ناظر بود.

سایه کرونا بر کنکور/ لایحه شفافیت؛ ارثیه مجلس دهم برای پارلمان یازدهمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صحن علنی ۱۲ مرداد مانند جلسات اخیر پارلمان یازدهم درگیر امور نظارتی و انتخاب اعضای ناظر بود. اما عده زیادی منتظر نتیجه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم بودند که به طرح مالیات از خانه‌های خالی معروف شده است. البته بررسی که مصوبه‌ای نداشت و صرفاً پیشنهاد‌ات نمایندگان اعلام شد.

قالیباف از جهش تولید، بسته اقتصاد مردمی و البته کنکور گفت

همچنان که کرونا بر بسیاری از امور کشور سایه انداخته، کنکور را هم بی نصیب نگذاشته است. قالیباف، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود گفت: نگران رعایت نشدن پروتکل‌های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری هستیم. متأسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکترا عمل نشد و بی‌توجهی‌های تأسف آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی دقیق‌تر و پیگیری است.

قالیباف افزود: بسیاری از نمایندگان شنونده نگرانی‌های والدین در خصوص سلامت فرزندان خود بوده‌اند. به نظر می‌رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک‌تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک به مدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد. سلامت دانش آموزان عزیز ما، خط قرمز مجلس است و کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس وظیفه دارند تا اطمینان از رعایت بهترین تصمیم در این خصوص، مطالبات مردم را از مسئولین ذی‌ربط پیگیری کنند.

رئیس مجلس یازدهم در نطق خود از تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع جهش تولید و تهیه بسته اقتصادی مردمی هم خبر داد.

امضای آقای مدرس خیابانی از بیست و دوم مرداد غیرقانونی خواهد بود

دقایق قابل توجهی از صحن علنی به تذکر‌ها و اظهار نظر‌ها گذشت. حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس پیگیر معرفی وزیر صمت بود. او گفت که «رئیس جمهور طبق قانون برای وزارت صمت باید یک وزیر را معرفی کند. او دنبال حاشیه سازی است و با توجه به اینکه قانون می‌گوید یک وزیر معرفی شود، از بیست و دوم مرداد امضای آقای مدرس خیابانی غیرقانونی خواهد بود و هر کسی هم دستور‌های ایشان را انجام دهد، خلاف قانون مرتکب شده است.»

تذکر و نطق با طعم اصلاح بودجه و اقتصاد 

تذکر‌ها و نطق‌ها مانند گذشته، بیشتر رنگ و بوی معیشت و اقتصاد را داشت. رحیم زارع، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در نطق میان دستورش به آسیب‌های اقتصادی کشور و لزوم عملی شدن تئوری‌های اصلاح ساختار بودجه پرداخت. او گفت: وابستگی بودجه دولت به نفت، کسری بودجه مزمن، تأمین مالی متکی بر خام فروشی، آینده فروشی، فرار گسترده مالیاتی، نظامی بانکی ضد تولید، طرح‌های نیمه تمام عمرانی که تقریبا ۷۰۰ هزار میلیارد تومان و بعضاً فاقد توجیه است، نظام ناکارآمد توزیع یارانه ها، نظام بازنشستگی وابسته به بودجه عمومی، قاچاق و استفاده غیر بهینه از انرژی، فقدان راهبرد حمایت موثر از تولید، بهره وری پایین نیروی کار، سهم کم نیروی کار در ارزش افزوده و بیکاری گسترده جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده، یعنی نداشتن مدل اقتصادی به اقتضای وضعیت کنونی کشور نمونه‌های این آسیب‌هاست.

زارع همچنین تأکید کرد که تئوری‌های وارداتی و ساختگی اصلاح ساختار بودجه، کشور را به فقر و فلاکت می‌اندازد.

سایه کرونا بر کنکور/ لایحه شفافیت؛ ارثیه مجلس دهم برای پارلمان یازدهم

اگر قرار است کنکور به تأخیر بیفتد، اعلام کنید!

هاجر چنارانی، نماینده نماینده نیشابور و فیروزه در تذکر شفاهی‌اش به حجم بالای مشکلات کشور اشاره کرد و از بسته بودن دفاتر نمایندگان مستقر در ساختمان مجلس انتقاد کرد. او بیان کرد: دفاتر نمایندگان مستقر در مجلس متأسفانه بسته است و ما با حجم زیادی از مشکلات وارد شهرستان می‌شویم. بسیاری از شهرستان‌های کشور وضعیت قرمز کرونا را رد کرده‌اند و مشکلات بسیار زیادی در بیمارستان‌ها داریم.

نماینده نیشابور و فیروزه گفت: هجمه اصلی مشکلات مردم به سمت نماینده است، اما نماینده هم دفترش بسته شده است. اگر یک نفر وارد دفتر من در مجلس شورای اسلامی شود، واقعاً به مشکل بر می‌خورد. مسئول دفتر من روزانه حدود سه ساعت باید بیرون دفتر منتظر باشد تا حراست قوه مقننه اجازه ورود به او دهد.

چنارانی دوباره از کنکور و مشکلات کنکوری‌ها گفت و این نماینده خطاب به ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: اگر قرار است کنکور به تأخیر بیفتد، اعلام کنید!

امیرحسین قاضی زاده هاشمی هم در پاسخ به تذکر چنارانی مجلس با ستاد ملی مقابله با کرونا چندین بار مکاتبه داشته و حتی درباره برگزاری جلسات علنی و کمیسیون‌ها به مجلس تذکر داده است و از آنجایی که موظف بودیم مشکلات سایر مردم را دنبال کنیم، خود مجلس فعال است، اما متأسفانه به خاطر شرایط بهداشتی کشور از میزبانی مردم در دفاتر مراجعات مردمی معذور هستیم، زیرا حجم زیادی تردد ایجاد می‌شود و گاهی چند هزار نفر در روز در محل مراجعات مردمی تردد داشته‌اند که همین می‌تواند کانون اشاعه بیماری باشد.

او یادآور شد: در مورد مسائل دانش‌آموزان و دانشجویان قطعاً ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم خواهد گرفت و نتایج را اعلام خواهد کرد.

سایه کرونا بر کنکور/ لایحه شفافیت؛ ارثیه مجلس دهم برای پارلمان یازدهم

کمیسیون اقتصادی‌ها درباره مالیات بر خانه‌های گفتند

در جریان ارائه پیشنهاد‌ها برای بررسی طرح مایات بر خانه‌های خالی، محمدرضا ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی بیان کرد: این طرح شامل تمام افرادی است که خانه مسکونی در شهر و روستا دارند. عملاً تکلیف اطلاعات صاحب‌خانه‌ها را مشخص کرده‌ایم که بر همین اساس آنها مکلف هستند اطلاعات خود را در سامانه ثبت املاک بارگذاری کنند.

او افزود: بعد از تصویب قانون هر کسی که خانه مسکونی در شهر و روستا دارد، باید اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کند که همین اقدام موجب شفافیت اقتصادی در کشور خواهد شد.

پور ابراهیمی بیان کرد: مالیات و جرائم مربوط به طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی فقط به مالکان بالای ۱۰۰ نفر تعلق می‌گیرد.

به علاوه احسان خاندوزی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی بیان کرد: نیت این طرح جلوگیری از احتکار خانه است که متأسفانه میزان احتکار مسکن در کشورمان بیش از استاندارد‌های بین‌المللی است و عملا موجب عدم عرضه خانه به بازار شده است.

او افزود: اتصال کد ملی افراد، کد‌های پستی خانوار و صاحبخانه در طرح دریافت مالیات از خانه‌های خالی مدنظر است.

خاندوزی تصریح کرد: متن غنی شده‌ای با همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس، سازمان امور مالیاتی و وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف نحوه اخذ مالیات از خانه‌های خالی تهیه شده است.

ارثیه لوایح مجلس دهم؛ لایحه شفافیت بازگشت

اعلام وصولی‌های صحن امروز، فهرستی ۶۳ تایی از لایحه‌های باقی مانده از مجلس دهم بود. لایحه رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان، لایحه حمایت از مالکیت فکری، لایحه حمایتی از مالکیت صنعتی لایحه اصلاح قانون امور گمرکی، لایحه جامع انتخابات، لایحه مشارکت عمومی – خصوصی و لایحه شفافیت تنها بخشی از ارثیه دهمین مجلس است که از حالا، پارلمان یازدهم باید با آن‌ها سروکار داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
..
۰۸:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چقدر زندگی زیبا بود اگه میفهمیدین با تعویق کنکور چیزی حل نمیشه :|
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۰:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خدایی یه تصمیم گیری اینقدر سخته هی جلسه میذارین بگین می خوایین چی کار کنید یا تعویق یا برگزاری چرا بازی در میارین از بلاتکلیفی مردیم حداقل بگین برگزار میشه یا یه ماه ،دوماه ونمی دونم یه تاریخ بگید ای بابا ...
Canada
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
عدم شفاف سازی باعث پنهان ماندن دزدی .رشوه .اختلاس
احتکار برخی از دولتمندان شده
باید تمام تلفن ها ضبط شوند
مثل اینجا که به هر جا زنگ میزنی .بهت میگویند برای بهبود خدمت رسانی .تلفن تون ضبط میشود
بعد و ضبط صدا در گمرگات و دوربین بر پیشانی گمرک چی ها
بعد ارایه امار صادر کنتدگان و وارد کنتدگان و اقلام صادراتی
و وارداتی
لیست مالیات اخذ شده و لیست اسامی
تا شفاف سازی نشه .وصع اقتصادی به همین منوال خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بهترین کار اینه که وقت ازمون رو کم کنن مثلا توی برای دوازدهمی ها ازمون عمومی توی یک روز برگذار بشه و اختصاصی توی یه روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ازمون اختصاصیه که زیاده بازم اگه تعداد سوالات کم بشه افتضاحه برای داوطلبان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کسی که درس خونده و استرس کنکورا میبینه میفهمه که از کرونا خیلی براش بدتره و اونایی که خواهان تعویقن میخوان دیرتر با حقیقت اینکه هیچی نیستن روبه رو بشن
#دانش اموزان درس خوان کنکوری خواهان برگزاری کنکور هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا واقع گرا نیستید.چرا مثل بچه ها یه عدتون حرف میزنید.دوست داری سر جلسه ازمون شرکت کنی و کرونا بگیری و خانوادت بگیرن یایکی از تلفات خانواده خودت باشن اگه نمی پسنی اینو درک و شعور داشته باشید که حتی با یک سال برگزار نشدن کنکور و دیر به دانشگاه رفتن خیلی بهتر هرگز نرفتن یا از دست دادن اعضای خانوادست.این حرف من بدبینی نیست واقع بینیه
سرعت انتقال9برابر شده توی فضای بسته هر چقدر تعداد کمم باشن هر چقدر فاصله زیاد باشه بازم امکان انتقال هست
کنکور تو این شرایط مثل کشتار دسته جمعی میمونه
موافقان کنکور کاشکی در نظر میگرفتن که شاید خانواده خودشون ممکنه تلفات کرونا باشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
مثل اینکه تنها راه حل هک سایت سازمان سنجشه :|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
فقط تصویب لایحه شفافیت آرا و مالیات بر مجموع درآمد و مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر خانه های خالی به صورت اورژانسی
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
یعنی مااز کشور افغانستان درمانده تریم که کنکور خودشون رودرفضای باز اجرا کردن اینقدر هم پدر همه رو درنیاوردن اکثر دانشگاههای ما فضاهای باز ودرعین حال سایه اندازی دارن ورزشگاههای بزرگی داریم از همه امکانات نمیشه استفاده کرد؟؟مگر کنکور هنر وزبان وانسانی وریاضی هرکدام چقدر شرکت کننده دارن فقط کنکور تجربی هست که شرکت کننده زیادی داره که اونم میشه تمهیدات بیشتری براش در نظر گرفت..چرا بااعصاب وروان بچه هایی که خیلیاشون دوسال هست دارن زحمت میکشن بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
شماهایی که دنبال تعویق کنکور هستین فکر میکنین وضعیت کرونا بعداز دهه محرم رو به بهبود میزاره؟؟؟؟
United States of America
باران
۲۲:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق_کنکور_سراسری
ما وخانوادهمون جونمونو از سر راه نیاوردیم که حالا شما بخاطر منفعت خودتو جون ما رو به خطر بندازین،هرچه زودتر لطفا کنکور رو به تعویق بندازین و این استرس رو از ما دور کنید تا حداقل با ارامش درس بخونیم
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اگه قرار باشه کلی زحمت کشیدی برا کنکور ودوسال درس خوندی وآخرش هم برگزار نشه ومجبور به رفتن به سربازی بشی بازم حرف از تعویق یا لغو میزدین؟؟پس تکلیف امسال من چی میشه؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
توروخدا ولمون کنید بزارید این کنکور لعنتی رو بدیم خلاص شیم به خدا دوساله دارم درس میخونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اینا که میگن ممکنه پاییز وضعیت بدتر بشه آیا این دانشجو هادر صورت قبولی نباید برن دانشگاه خب اگه نباید برن چرا کنکور رو با عجله بگیرن ثانیاً اگه باید توی اون شرایط برن دانشگاه که دیگه نور علی نور میشه با آمار یک میلیون کشته روبه‌رو خواهیم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اگه کنکور تعویق نیوقته=کرونا و استرس کنکور و کرونا برای داوطلب
از اونجایی که ویروسH1N1 قراره دوباره بیاد میشه
تعویق کنکور =استرس کرونا ،استرسH1N1 و کنکور
در شرایط بد و بدتر کدوم رو انتخاب میکنید منکه بد رو انتخاب میکنم دیگه شما رو نمی دونم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اینم از مملکت رو هوای ما . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کنکور باید عقب بیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
باسلام
لطفاکارشناسی ارشد رو دیگه عقب نندازین،خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
باید کنکور رو به تعویق بیندازند چون سلامت ما از همه چیز مهمتره اگه بری سرجلسه کرونا بگیری و تا یه عمر مشکل داشته باشی دیگه دانشگاه و شغل به درد چی میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
از چند سال گذشته تا به حال کدامیک از تصمیمات به اصطلاح کارشناسی چه در مجلس و چه در دولت نتیجه مورد نظر رو بدنبال داشته و آقایان در تمامی شئونات زندگی مردم به کدامیک از وعده هاشون عمل کردن؟ آقایان محترم حفظ سلامتی اشخاص واجب عقلی و شرعیه همه می دونن که کشورهای پیشرفته دنیا در مهار کرونا به چه کنم چه کنم افتادن انوقت این آقایان در لباس کارشناس براساس کدام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و با چه معیاری ادعای رعایت شدن پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی کنکور رو دارن اونم در شرایطی که ۶۹۶ هزار نفر قراره در آزمون ارشد حضور پیدا کنند؟! وقتی مردم می گن کنکور رو به تعویق بندازید شما دیگه چرا مقاومت می کنید و دنبال چی هستید؟ لطفا جمع کنید این بساط جلسات بی نتیجه تون رو که مرتب داره استرس ایجاد می کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خواهش میکنیم همگی برای جون ما یکم تعویق..
لطفا
دانشگاه قبول شدن درحالی که به کرونا مبتلا شویم چیزی جز بی کفایتی شما نیست...
#تعویق_کنکور_برای_سلامت_ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
می تونی امتحان ندی . سال آینده انشالله قبول میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خواهشا یکم منطقی به موضوع نگاه کنید.تعویق کنکور اصلا به معنای این نیست که کنکور در شرایط بهتری برگزار میشه مثل همین که از ۱۴تیر شد ۳۱ مرداد و شرایط بهتر که نشد هیچ بدتر هم شد پس اینکه کنکور به تعویق بیفته یه ریسکه و فقط فشار روانی و استرس داوطلب رو بیشتر میکنه.شما باید به این هم فکر کنید که یک داوطلب استرس این رو هم داره که قبل از کنکور کرونا بگیره ، کاش به جای اینکه مشکل اصلی همه گیری کرونارو کنکور ببینن یکم به فروشگاه ها و اجتماعات دیگه ای که برگزار میشه نگاه کنن و تو فکر جلوگیری از اون ها باشن.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۲۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بخدا همینطوره.ما کنکوری هستیم.بقیه درکی ندارن تعویق اصلا فایده نداره بلکه بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کی گفته شاید تونستیم به همون آمار ۳۰ مرگ در روز برسیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کنکوری
۰۸:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا درسته! بقیه که کنکور ندارن، ما کنکور داریم ، و خیلیا هم هستن همت نکردن بخونن با تعویق انداختن اش خوشحال میشن ک میتونن زمان بخرن و بخونن.. ولی اونایی که دوساله از همه چی گذشتن و همت و غیرت داشتن و خوندن دلشون میخواد کنکور بدن و نتیجه اشو ببینن ! هرگز نباید با کنکور ندادن ما و اونایی که نخوندن یکی بشیم!!! با تعویق انداختن زمان کنکور ، فقط شرایط رو بدتر میکنه ! به فکر این باشین که در همون موعد ، چطوری به حداقل برسونیم امکان انتقال رو !! باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
هر چه زودتر کنکورو عقب بندازید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۱۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
دیگه چه فایده اصلا کامل حذفش کنین .هر بار میگید دوماه دیگه برگزار میشه آره ما رباتیم. خدایی مگه شما مارو درک نمیکنین .اصلا تعویق نخواستیم.وقتی این قدر نادان هستید که هنوز طرح جایگزینی کنکور ندارید واااای به حال عاقبت این کشور.مافیااا شمایید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مریم
۱۸:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تعویق کنکور لطفاااااا
Iran (Islamic Republic of)
التماس تفکر
۱۸:۴۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
حضرت علی (ع) در نامه به مالک اشتر فرمودند: همیشه منافع عام رو به منافع خاص ترجیح بده
امام خمینی بار ها فرمودند که: نظر اکثریت مردم همیشه باید در اولویت باشه و مسعولان باید به آن عمل کنند .
و نکته بسیار مهمی که امام فرمودند این بود که مسعولین و کسانی که منصب دارند نماینده مردم هستند نه سرپرست آنان و نباید تصمیمات شان مخالف جمع باشه و نظر اکثریت مردم باید حتماً اجرا بشه اگرچه به ضررشان باشد
و حالا در برگزاری کنکور چرا به حرف اکثریت مردم عمل نمی کنید؟
این کار مسعولین خلاف شریعت اسلام و قوانین مقدس کشور است
والسلام و الصلوات التماس دعا،التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
احسنت برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
عجله کار شیطونه کنکور رو به تعویق بندازید
Iran (Islamic Republic of)
پدر یک کنکوری
۲۲:۰۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
هموطن محترم یه کم فکر ما والدین کنکوری ها رو بکنید که توی این شرایط بسیار سخت داریم آمادشون میکنیم برای کنکور،بخدا دیگه از تعویق کنکور خسته شدیم !التماس تفکر!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
به خانواده هایی فکر کنید که در این استرس کرونایی و تعطیلی مدارس بچه هاشون دارند درس می خونند ، آیا باید این دانش آموزان استرس تعویق کنکور هم براشون بلایی بدتر از کرونا بشه؟در سال های قبل هم ممکن بود دانش آموزانی به دلایل منطقی سر جلسه امتحان غائب شوند امسال نیز کسانی که از کرونا می ترسند سر جلسه حاضر نشوند مثل غائبان موجه سال های قبل.
مطمئن باشید کسانی که برای کنکور زحمت کشیده اند و در حقیقت نخبگان جامعه و افراد مستعد جامعه اند نظرشون به برگزاری به موقع کنکور سراسری است و تعداد این افراد خیلی زیاد است.سلامت روانی این دسته از افراد وظیفه شناس جامعه را دریابید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
به خانواده هایی فکر کنید که در این استرس کرونایی و تعطیلی مدارس بچه هاشون دارند درس می خونند ، آیا باید این دانش آموزان استرس تعویق کنکور هم براشون بلایی بدتر از کرونا بشه؟در سال های قبل هم ممکن بود دانش آموزانی به دلایل منطقی سر جلسه امتحان غائب شوند امسال نیز کسانی که از کرونا می ترسند سر جلسه حاضر نشوند مثل غائبان موجه سال های قبل.
مطمئن باشید کسانی که برای کنکور زحمت کشیده اند و در حقیقت نخبگان جامعه و افراد مستعد جامعه اند نظرشون به برگزاری به موقع کنکور سراسری است و تعداد این افراد خیلی زیاد است.سلامت روانی این دسته از افراد وظیفه شناس جامعه را دریابید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آقا هرکس میترسه نره امتحان نده . فرض کنه کنکور برگزار نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
مگه از 10 سال قبل قرار نبود کنکور حذف شود پس چی شدتا کی باید سایه این غول کنکور روی اموزش عالی باشه همون شرط معدل دوره دبیرستان کافی بود .پس معلومه کسانی هستند که کنکور را نون دونی خودشون قرار دادن ونمی خواهند حذف شود.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز رهبر
۱۸:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
درود بر آقای قالیباف مرد انقلابی سازمان سنجش با برگزاری کنکور دکترا موجب شگفتی خیلی ها شد سازمان سنجش در آتش خشم ما خواهد سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خدایی دیگ تا کی میخواین هی جلسه بزارین اینقدر لفتش بدید که 28 مرداد بگین کنکور برگزار میشه یه کم از خدا بترسید باب
ا
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۸:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پروتکل ها همیشه رعایت نمیشن اینو همه میدونیم حتی اگر موافقان برگزاری کرونا هم زیاد باشد که نیست ستاد کرونا باید کنکور رو امسال لغو کنه اگه هزار تا دلیل واسه برگزاری باشه کرونا مهر ابطال برای همه دلیل هاست.
کنکور مثل کشتار دسته جمعی میمونه تو این شرایط فقط داوطلبان که تعدادشون کم هم نیست،نیست خانواده هاشون به جاهایی که میرن...این یعنی فاجعه
بعد واسه لغو صرفا کنکور99دارین دست دست میکنین؟
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۳:۱۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لغو قرار نیست بشه که یه مشت بی کفایت جای ماهایی که تلاش کردیم رو بگیرن فقط یه تعویق قراره اتفاق بیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۷:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لغو اگر فقط امسال باشه چون کرونا نمیذاره وگرنه سال دیگه برگزار شه.
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۷:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لغو اگر فقط امسال باشه چون کرونا نمیذاره وگرنه سال دیگه برگزار شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام علیکم ؛ تعویق کنکور سراسری در شرایط کنونی کار درستی نیست ، این هایی که موافق تعویق کنکور هستند اکثرا روبات های سعودی و امریکایی هستند که از آلبانی هدایت می شوند ، انتظار بصیرت بیشتری از مسولین عزیز می رود.
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۷:۴۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
احسنت برادر گل گفتید
Turkey
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
جالبه هر جا نظرات مردم طبق میل آقایون نیست می گویند روبات
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
همین شما ها وضع مملکت رو اینطور کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اونا که همیشه دنبال بهونه واسه دعوا هستن..ولی این بیماری سرعت انتقالش 9برابر شده،بعد شما میگین تعویق کار ادم بداست مگه بچه اید که اینجوری تصور میکنید شما سلامتی کسانی که به کنکور میرن رو تضمین میکنید کنکوری که خیلی ها شرکت میکنن.هر داوطلب یه خانواده داره.تعداد داوطلبان هم که سر به فلک کشیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
چی میگی بابا کمی فکر کن و بعد حرف بزن
#تعویق_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
یا علییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
چرت نگو خودت رباتی مافیای کنکور
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۴۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام عليكم و رحمة الله و بركاته ،اتفاقا کسانی که موافق تعویق کنکور نیستند ترول سعودی و آمریکایی هستند که جون آدمها براشون هیچ ارزشی نداره و منتظرن این فاجعه ی انسانی رخ بده تا ملعبه ای بشه براشون تا نظام رو بکوبن و خوراک رسانه ای خودشون رو فراهم کنن پس کسایی که به اشتباه از این جریان حمایت می کنن بدونن که دارن با دست خودشون آتیش به خرمن خودشون میزنن/ و من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آفرین تو یا کاظم قلمچی هستی یا حریرچی بابا تو رو نمیدونم ولی مرده از آلبانی زحمت میکشه کنکور تو لغو بشه برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تعویق کنکور چه ربطی به البانی داره؟؟؟؟
کنکور باید عقب بیفته والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
یه نگاه به منفی هات بنداز . سکوت کن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کاش مقداریهم به شرایط روحی روانی کنکوری ها فکر میکردندفرسوده شدند به خدا
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
احتمالا تا چند روز آینده مشخص شود برای دولت عزیز و تصمیم‌گیران، بین منافع مالی و جان آدم‌ها کدام مهم‌تر است.

یک سمت منفعت مالی عظیم صاحبان دانشگاه‌ها و مافیای کنکور قرار دارد و سمت دیگر جان عده‌ای جوان که قرار است آینده‌ساز باشند و مملکت اسلامی به دستشان سپرده شود و ادامهٔ گام‌هایی که قرار است برای ایجاد تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور برداشته شود را بردارند.

این‌که کدام یک برای هیئت تصمیم گیری بااهمیت‌تر است و اولویت دارد را هنوز نمی‌دانیم. فقط امیدواریم در سرانجام کار خداوند خشنود باشد و ما رستگار.
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۷:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
4ساعت با ماسک تو یه فضا ولو 20نفر باشه فاصله هم هرچقدر باشه هوا جریان داره یکی ناقل باشه همه میگیرن.توی شرایطی که میگن سرعت انتقال 9برابر شده کنکور برگزار کردن کار درستیه.؟!من پشت کنکوریم میدونم با دیر دانشگاه رفتن هیچ اتفاقی نمی افته.
خودمون به درک اگه خانوادمون بگیرن چی کار کنیم اگه خدای نکرده اتفاقی براشون بیفته...
حتبی با یک سال برگزار نکردن کنکور هم اتفاق خاصی نمیفته کسانی که رشته های خوب میخان برای سال بعد صبر میکنن کسانی که رشته های بدون کنکور میخان ثبت نام میکنن میرن شرایط جامعه طوری نیست که برای برگزاری کنکور پافشاری کرد...
Iran (Islamic Republic of)
Faeze
۱۷:۴۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تعویق و لغو کنکور چیزی نیست که بخوان همینطوری دوهفته قبل از کنکور تاییدش کنن و تماااام برنامه های یک میلیون دانش آموز و خانواده رو مختل کنن
بحث یه سال درس خوندن ماست بحث یه سال سختیه بحث یا سال تفریح نکردن ماست کسانی که درس نخوندن قطعا میگن کنکور رو لغو کنین ولی کسانی که حتی یک ماه درس خونده باشن میدونن حتی یک روز تعویق هم خیلی دردناکه
خوزستانی هم هستم و با گرمای شدید و مشکل ماسک زدن هم آشنام ولی باز هم میگم #نه_به_لغو_و_تعویق_کنکور
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کنکور
۰۸:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
قطعا همینطوره! اونایی که از قبل نخوندن با این زمان تعویق هم نمیتونن بخونن ، زحمت های اونایی که تفریح و گذاشتن کنار و درس خوندن به باد میره فقط.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق کنکور سراسری
جان انسان ها ارزشمند است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ما به کنکور نمیرویم. مگر با تعویق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بری یا نری فرقی نداره خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
نه لغونه من باهمان تعویق موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ستاد ملی مبارزه با کرونا باید هر چه زودتر تکلیف کنکوری ها رو مشخص کنه .
تعویق کنکور بهترین انتخابه در این شرایط اسفناک کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لغو سراسری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
همه دیدیم که سر کنکور دکتری هیچ پروتکلی که قولش داده شده بود اجرا نشد ...
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۷:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با این اوضاع مرگ و میر کرونا نباید کنکور سراسری برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
مجلس به مسئله کنکور ورود کند و آن را به تاخیر بیندازد . سلامت فرزندانمان مهم تر است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
برگزاری کنکور سراسری = مصداق بارز قتل عام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تو نرو امتحان نده تا قتل عام نشی . مجبور نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
18:34
جنابعالی هم مجبور نیستی جواب منو بدی . در ضمن مجبورم کنکور بدم چون آیندم واسم مهمه. مثل جنابعالی بیخیال نیستم که ! اما جونم رو ارزشمند میدونم و نمیخوام با این وضعیت کرونا کنکور بدم
United States of America
باران
۲۲:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
دوستی گه پاسخ دادی تو نرو امتحان بده خب اینم نره یکی مثل تو میره بعدش میاد اینم بیمار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آقا خداییش کنکورو به تاخیر بندازین. وگرنه نسل کشی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#نه_به_برگزاری_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کنکور باید به اواخر شهریور ماه موکول گردد
Iran (Islamic Republic of)
کرونا
۱۷:۲۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
مافیای کنکور هم میشونم سر جاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لعنت به مافیای کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تو خواب عزیز دلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تحریم_کنکور_سراسری خواسته همه ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کنکور باید به تعویق بیفتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کنکور باید به تعویق بیفتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
شفافیت باید به قانون لازم الاجرا و تخلف ناپذیر تبدیل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کنکور تعطیل شود بسیار از ما کنکوری ها خود را به دار می کشیم. #نه_به_لغو_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خب شما خودتو به دار بکش. اینجوری حداقل یه نفر میمیره. ما جونمون رو دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
مافیای کنکور حنای شما دیگر رنگی ندارد...
شما در هر صورت با حذف کنکور باید ۷ود را به دار بیاویزید چون ممر درامد دیگه ای ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اگر دقت کرده باشی هیچکس نمیگه لغو کنکور بحث تعویق کنکورهست حالا شما اگع صلاح میدونی خودتو دار بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ای کاش مجلسیها حال وروز بچه هایی که یکسال تمام درس خوندن میفهمیدن انقدر با اعصاب وروانشان بازی نمیکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بله به دار میزنی ولی تو کنکوری نیستی پشتیبان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اون دانش آموزی که بخواد سر یه کنکور خودشو بکشه همون بهتر که بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
شما برو خودت رو دار بزن . ما خواستار تعویق کنکور میباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
دانشگاه قبول شیم اما کرونا بگیریم بمیریم
مسخرست...
United States of America
باران
۲۲:۳۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خودتو بکش یه چابلوس کمتر زندگی بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تعویق‌
آخرین اخبار