چنارانی خطاب به ستاد ملی مقابله با کرونا:

اگر قرار است کنکور به تأخیر بیفتد، اعلام کنید!

نماینده نیشابور خطاب به ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اگر قرار است کنکور به تأخیر بیفتد، اعلام کنید!

اگر قرار است کنکور به تأخیر بیفتد، اعلام کنید!به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هاجر چنارانی، نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز در تذکری خطاب به قاضی‌زاده، عضو هیئت رئیسه پارلمان اظهار کرد: دفاتر نمایندگان مستقر در مجلس متأسفانه بسته است و ما با حجم زیادی از مشکلات وارد شهرستان می‌شویم. بسیاری از شهرستان‌های کشور وضعیت قرمز کرونا را رد کرده‌اند و مشکلات بسیار زیادی در بیمارستان‌ها داریم.

او ادامه داد: فقط در شهرستان نیشابور بیش از ۳۰۰ نفر فوت کرده‌اند؛ آقای قاضی‌زاده امروز مراجعات بسیار زیادی به دفاتر نمایندگان می‌شود و از من پاسخگویی مستأصل هستم.

نماینده  نیشابور و فیروزه گفت: هجمه اصلی مشکلات مردم به سمت نماینده است، اما نماینده هم دفترش بسته شده است. اگر یک نفر وارد دفتر من در مجلس شورای اسلامی شود، واقعاً به مشکل بر می‌خورد. مسئول دفتر من  روزانه حدود سه ساعت باید بیرون دفتر منتظر باشد تا حراست قوه مقننه اجازه ورود به او دهد.

چنارانی بیان کرد: گفته شده یک سوم کارمندان در اداره‌ها حاضر شوند؛ اما پیش از این هم، هر کس برای کار معمولی باید دو سه هفته وقت بگذارد.

او افزود: حدود سه روز است پیامک‌های زیادی از سوی دانش آموزان کنکوری دریافت می‌کنم؛ از ستاد ملی مقاله با کرونا می‌خواهم که اگر قرار است کنکور به تأخیر بیفتد، اعلام کنید!

نماینده  نیشابور و فیروزه اظهار کرد: امروز فرزندان به خاطر کرونا آسیب‌های زیادی دیدند و معدل‌های دانش آموزان به دلیل برگزار نشدن کلاس‌ها افت شدیدی پیدا کرده است. من و مجلس نباید تصمیم بگیریم، بلکه ستاد ملی مقابله با کرونا باید تصمیم‌گیری کند.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به  تذکر چنارانی گفت: مجلس با ستاد ملی مقابله با کرونا چندین بار مکاتبه داشته و حتی درباره برگزاری جلسات علنی و کمیسیون‌ها به مجلس تذکر داده است و از آنجایی که موظف بودیم مشکلات سایر مردم را دنبال کنیم، خود مجلس فعال است، اما متأسفانه به خاطر شرایط بهداشتی کشور از میزبانی مردم در دفاتر مراجعات مردمی معذور هستیم، زیرا حجم زیادی تردد ایجاد می‌شود و گاهی چند هزار نفر در روز در محل مراجعات مردمی تردد داشته‌اند که همین می‌تواند کانون اشاعه بیماری باشد.

او یادآور شد: در مورد مسائل دانش‌آموزان و دانشجویان قطعاً ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم خواهد گرفت و نتایج را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار