کشاورزی از ظرفیت‌های خوب اندیکا است

امام جمعه اندیکا گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان، در حوزه کشاورزی است که با سد محکم مجوز نداشتن برداشت آب مواجه هستیم.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان، در حوزه کشاورزی است که با سد محکم مجوز نداشتن برداشت آب مواجه هستیم و با وجود این خاک حاصلخیز و آب شیرین جوانان و مردم جویای کار در اندیکا به نقاط دور از دسترس مانند عسلویه بروند.

اوضمن تشریح وضعیت محرومیت شهرستان افزود: با وجود ۲ سد و نیروگاه و تولید ۴ هزارمگاوات برق در اندیکا، یک انتظار عمومی و درستی مبنی بر ارائه خدمات اجتماعی وزارت نیرو به اینکه منطقه وجود دارد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: یکی از مشکلات شهرستان اندیکا نبود بیمارستان است که با پرداخت ارزش افزوده یا عوارض وجود این ۲ نیروگاه، می‌توان ضمن حل این مشکل، به طور مستمر خدمات گوناگونی را ارائه کرد.

امام جمعه شهرستان اندیکا تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات برخی از مردم مشکلاتی است که سازمان آب و برق در خصوص املاک و اراضی کشاورزی و نزاعی است که در این خصوص وجود دارد و نیاز دارد تا این مشکل حل شود و تاجایی که ممکن است اراضی مذکور که سازمان آب و برق به آن‌ها نیاز ندارد به مردم واگذار کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.