فکری: بازیکنان نساجی برابر پرسپولیس بازی را رها کردند/ بازی در چمن مصنوعی به ضرر ما است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما تصور می‌کردند که توانایی محافظت از یک گل را دارند و بازی را رها کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی نساجی مازندران درباره تساوی این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان ما همانند دیدار‌های قبلی با همه وجود  بازی کردند و مردانه جنگیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. خدا را شکر از تیم پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شده است در نهایت توانستیم امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: تیم ما در همان ابتدای بازی به گل رسید، اما بعد از آن بازیکنان ما یک مقدار بازی را رها کردند. بازیکنان نساجی تصور می‌کردند که توانایی محافظت از یک گل را دارند. البته حریف ما پرسپولیس بود و این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد. آن‌ها می‌توانند هر لحظه نتیجه بازی را تغییر بدهند.

ما اعتراضی به صحنه پنالتی پرسپولیس نکردیم 

فکری بیان کرد: ما در حین بازی به صحنه پنالتی اعتراضی نداشتیم، اما از کارشناسان درخواست می‌کنیم که به درستی درباره این صحنه نظر بدهند و اگر حقی از تیم نساجی ضایع شده است به ما را بدهند. بازیکنان ما بعد از دریافت گل دوباره تلاش خود را کردند. بازی خوبی در نیمه دوم شاهد بودیم. تیم پرسپولیس موقعیت گلزنی روی دروازه ما به وجود آورد و از علیرضا حقیقی تشکر می‌کنم که مانع گلزنی حریف شد.  

اسکوچیچ نگاه ویژه ای به بازیکنان نساجی داشته باشد 

سرمربی نساجی مازندران گفت: ما چند بازیکن جوان دیگر هم داریم که امیدوارم اسکوچیچ برای انتخاب نفرات تیم ملی توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشد. واقعا آن‌ها می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. جایگاه ما در جدول رده بندی نهم است، اما در این ۶ بازی نشان داده ایم که بازیکنان ما می توانند به تیم ملی دعوت شوند.

سرمربی نساجی درباره گلایه‌ گل محمدی نسبت به چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی گفت: فوتبالیست‌ها چمن مصنوعی را دوست ندارند، اما این موضوع بیشتر به ضرر ما است که میزبان هستیم. اگر چمن طبیعی باشد بازیکنانم بهتر و با اشتیاق‌تر بازی می‌کنند و می‌توانند امتیاز کامل بازی‌های خانگی را بگیرند.

فکری افزود: ما هم مثل پرسپولیسی‌ها از چمن مصنوعی شاکی هستیم، اما امکانات شهر قائمشهر خیلی کم است. باید به تیمی که سابقه ۶۰ ساله دارد و یک استان به آن افتخار می‌کند توجه بیشتری شود. باید امکانات بیشتری در این شهر باشد تا از حریفان پذیرایی کنیم. تیم ما هم باید امکانات بیشتری داشته باشد تا امتیاز‌های کامل بازی‌های خانگی را بگیرد و در جدول به وضعیت خود سر و سامان بدهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار