ایالت ویکتوریای استرالیا قرنطینه می‌شود

در پی جهش آمار ابتلا به کرونا در ویکتوریای استرالیا، این ایالت قرنطینه‌ خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، در پی جهش آمار ابتلا به کرونا در ایالت ویکتوریای استرالیا، این ایالت وارد قرنطینه ای شدید خواهد شد.

طبق گزارش دیلی میل، ایالت ویکتوریا پس از آنکه در اقدامات اولیه خود برای کنترل دومین موج مرگبار کرونا با شکست روبرو شد، قرار است از روز چهارنشبه وارد قرنطینه شدید سطح 4 شود. بر این اساس، قرار است تمامی رستوران ها، کافه ها، دبیرستانها و تقریبا تمامی مغازه ها به جز کسب و کارهای ضروری بسته شوند. دانش آموزان دبیرستانی نیز به خانه های خود فرستاده خواهند شد تا از خانه آموزش را دنبال کنند.

همچنین بنا بر اعلام این پایگاه، انتظار می رود، این قرنطینه، شدیدترین اقدامات محدودیتی باشد که استرالیا تا کنون شاهد آن بوده و شبیه آن چیزی است که در نیوزیلند به اجرا در آمد.

طبق اعلام رسانه های استرالیایی، اعلام رسمی این قرنطینه انتظار می رود فردا یکشنبه به انجام برسد و تقریبا تمامی کسب و کارها (به جز موارد ذکر شده) برای شش هفته دیگر تعطیل خواهند بود.

همچنین حمل و نقل عمومی به شدت محدود خواهد ماند و انجام ورزش ممکن است با قوانین موجود و با زدن ماسک ادامه یابد.
ایالت ویکتوریا امروز شنبه از ثبت 397 مورد جدید ابتلا به کرونا و جان باختن سه نفر دیگر خبر داد.

مقامات ایالت ویکتوریا روز پنجشنبه نیز اعلام کردند ۷۲۳ مورد جدید ابتلا به کرونا طی 24 ساعت در این ایالت به ثبت رسیده؛ همچنان که ۱۳ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

دنیل اندروز (Daniel Andrews ) نخست وزیر ایالت ویکتوریا، روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲۳ مورد جدید بیماری کووید-۱۹ در این ایالت ثبت گردیده و ۱۳ تن دیگر جان باخته اند.

با ثبت ۷۲۳ مورد جدید ویروس کرونا در ویکتوریا، شمار مجموعی افراد مبتلا به ۹۹۹۸ نفر رسیده و ۱۰۵ نفر جان باخته اند.
همچنین این آمار حاکی از آن است که استرالیا شاهد مرگبارترین روز خود در این همه گیری بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار