وقتی نخست‌وزیر صهیونیست‌ها برای بقا به هر دری می‌زند؛

مظلوم‌نمایی نتانیاهو با جعل اسنادی مبنی بر «تهدید به مرگ»

تحقیقی جدید نشان می‌دهد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای مظلوم‌نمایی با جعل اسنادی مبنی بر تهدید او به قتل است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میدل ایست مانیتور، نتایج تحقیق یک فعال اجتماعی در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در تلاش است تا با ارائه اسنادی جعلی مبنی بر تهدید او به قتل مظلوم نمایی کرده و احساس ترحم در هوادارانش برانگیزد.

نتانیاهو که پرونده فساد مالی جنجالی او در چند ماه اخیر بر سر زبان‌ها افتاده و قرار است برای سومین بار نیز محاکمه شود، به تازگی تصویری از پست فیسبوکیِ زنی با نام «دانا ران» را بازنشر کرده که در آن نتانیاهو «تهدید به مرگ» شده است.

در کپشنِ این پست جعلی نوشته شده است: «بی‌بی (نام مستعار نتانیاهو میان مردم سرزمین‌های اشغالی) باید با زور از بین برود، زیرا دیکتاتور‌ها تنها با گلوله‌ای در مغزشان از بین خواهند رفت.»

نتانیاهو با بازنشر کردن این تصویر در زیر آن نوشته است: «باید شکایتی علیه این شخص تنظیم کنم، زیرا او مرا به مرگ به ضرب گلوله تهدید کرده است.»

در تحقیقات خبرنگار مستقل مناطق اشغالی آمده است که این حساب کاربری در مدت یک دقیقه دوبار بخش زندگینامه اکانت کاربری خود را به روز رسانی کرده و پیغام‌هایی علیه نتانیاهو منتشرکرده است.

علاوه بر این در این داده‌ها گفته شده است که اکانت‌های متعددی با همین نام کاربری در فیسبوک موجود است. به گفته این خبرنگار این حساب جعلی ابزاری سیاسی برای نتانیاهو و نزدیکانش بوده و معتبر نیست.

همچنین فیسبوک نیز عدم اعتبار این اکانت را تایید کرده است.

این در حالی است که تظاهرات علیه فساد بنیامین نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی برای چندمین هفته پیاپی ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۰:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
عزیزم ما اگر بخواهیم به درک واصلت کنیم توسط همون همسر افریتت می کشیمیت ........جیگررررررررررر
البته جیگر تو کلاه قرمزی خخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار