ترامپ: بیشتر از اوباما برای اقلیت‌ها کار کرده‌ام

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی دلسوزی بیشتر خود نسبت به باراک اوباما برای اقلیت‌های کشورش شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران مدعی شد بیشتر از «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق این کشور، برای اقلیت‌ها کار انجام داده است.

ترامپ امروز پیش از خروج از کاخ سفید به مقصد «تامپای فلوریدا» در پاسخ به خبرنگاران و در واکنش به اظهارات اخیر اوباما گفت: «اوباما برای اقلیت‌ها نقشی بد ایفا کرده است من در مقایسه با او کار‌های خیلی بیشتری انجام داده‌ام.»

دلیل این اظهارات ترامپ صحبت‌های باراک اوباما در روز پنجشنبه به مناسبت بزرگداشت «جان لوییس» از اعضای باسابقه کنگره آمریکا، بود که در آن به انتقاد از دولت ترامپ بابت سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم آمریکا پرداخته است.

در این مراسم رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنین خاطرنشان کرد: «اکنون آمریکا شاهد این مسئله است که نیرو‌های فدرال آمریکایی علیه اعتراضات مسالمت‌آمیز از باتوم و گاز اشک آور استفاده می‌کنند». اوباما این را هم گفت که اکنون دولتمردان این کشور با استفاده از خشونت علیه معترضان آمریکایی، آن‌ها را نسبت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی در آمریکا دلسرد می‌کنند.

اوباما همچنین از مردم آمریکا خواست علی‌رغم وضعیت نامناسب کنونی جامعه آمریکا، در انتخابات این کشور شرکت کنند و به فرد مورد نظر خود رای دهند. رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد که نباید مردم این کشور به این اعتراضات در فرآیند سیاسی یکی را انتخاب کند، چرا که این دو همزمان می‌توانند وجود داشته باشند.

اکنون دونالد ترامپ در واکنش به این اظهارات مدعی شده است که بیشتر از اوباما برای اقلیت‌های آمریکا کار انجام داده است و گفت: «خواهید دید که من نسبت به اوباما برای آفریقایی-آمریکایی‌ها، آسیایی، آمریکایی‌ها، زنان و هر گروهی که شما فکر کنید، بهتر بودم و نقش بیشتری ایفا کردم، بسیار بهتر از اوباما!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار