بسته حوادث:

از انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه تا برق گرفتگی مرد قصرشیرینی

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق سلاح در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : ۱۷ قبضه اسلحه شکاری وینچستر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت یک باند که در زمینه وارد کردن اسلحه‌های قاچاق از خارج به داخل کشور فعالیت می‌کردند و اینکه قصد ورود تعدادی اسلحه شکاری از استان‌های مرزی به داخل کرمانشاه را داشتند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی این باند شده و پس از یک هفته مراقبت‌های شبانه روزی و کار‌های اطلاعاتی خودروی آن‌ها را پس از هماهنگی با مقام قضائی در ورودی شهر کرمانشاه توقیف کردند.

سلمانی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودروی باند، ۱۷ قبضه سلاح شکاری وینچستر کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند خبر داد.

برق جان سارق سیم برق را در قصرشیرین گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از فوت سارق سیم برق حین سرقت در منطقه "نفت شهر" خبر داد.

محمد محمدی افزود: پس از تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در منطقه نفت شهر بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی که برای سرقت سیم برق از تیر برق بالا رفته بود دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است.

محمدی با اعلام اینکه تحقیقات پلیس برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد، گفت: جسد فرد متوفی برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

حدود ۲ هزار عدد اقلام آرایشی- بهداشتی قاچاق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک هزار و ۹۷۵ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهر کرمانشاه خبر داد.

حسین براری افزود: ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی پس از اطلاع از وجود مقدار زیادی لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در انبار یکی از تعاونی ها، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران پس از کسب مجوز قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و موفق به کشف یک هزار و ۹۷۵ عدد انواع کرم، ژل بهداشتی، ماسک صورت، شوینده پوست، اسپری آبرسان و. شدند.

براری گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: تلاش برای دستگیری صاحب اموال قاچاق ادامه دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.