رکورد زدن شمار قربانیان کرونا در فلوریدا برای چهارمین روز متوالی

مقامات بهداشتی ایالت فلوریدا در آمریکا گزارش دادند که شمار قربانیان کرونا در این ایالت برای چهارمین روز متوالی رکورد زده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالت فلوریدا برای چهارمین روز متوالی رکورد زده است.

طی شبانه‌روز گذشته ۲۵۷ نفر در این ایالت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، طی این مدت ۹ هزار و ۷ نفر نیز در فلوریدا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در حال حاضر شمار مبتلایان در این ایالت به ۴۷۰ هزار نفر رسیده است. فلوریدا بعد از نیویورک بیشترین شمار مبتلایان را در آمریکا به خود اختصاص داده است.

اطلاعات جمع‌آوری شده توسط خبرگزاری «رویترز» نشان می‌دهد که شمار قربانیان کرونا در فلوریدا به ۷ هزار نفر رسیده است. فلوریدا در حال حاضر هشتمین ایالت آمریکا از نظر شمار قربانیان ویروس کرونا به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شمار مبتلایان در ۱۸ ایالت آمریکا طی ماه ژوئیه به بیش از ۲ برابر افزایش یافته و فلوریدا نیز یکی از این ایالت‌ها به شمار می‌رود؛ شمار مبتلایان روزانه این ایالت در برخی موارد به ۳ برابر نیز افزایش یافته و بیشترین آمار مبتلایان روزانه در این ایالت متعلق به روز ۱۲ ژوئیه (۲۲ تیر) با ۱۵ هزار و ۳۰۰ مورد بوده است.

موج دوم شیوع کرونا ایالت‌های آمریکا را فرا گرفته است؛ تاکنون ۴ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۸۴۲ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۵۵ هزار و ۷۱۶ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

طبق آمار روزانه‌ای که روز چهارشنبه گذشته منتشر شد، در این کشور در هر دقیقه بطور میانگین یک نفر جان خود را از دست می‌دهد.

همچنین بر اساس گزارش رویترز، روند مرگ و میر‌ها بر اثر کرونا در دو ماه گذشته در آمریکا رو به صعود بوده و تا ۱۰ هزار نفر در ۱۱ روز گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار