ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال

تیم فوتبال سپاهان در غیاب قلعه نویی و چند بازیکن مصدوم و محروم به مصاف تیم استقلال می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان در حالی فردا به مصاف تیم استقلال می‌رود که امیر قلعه نویی، سروش رفیعی، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده، شایان مصلح، محسن مسلمان و  یک بازیکن کرونایی در این بازی حضور ندارند. 

 بازی سپاهان و استقلال یکی از دیدار‌های حساس و مهم هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال است و قلعه نویی، غایب بزرگ  این بازی به شمار می‌آید. طبق نظر پزشکان، قلعه نویی به علت دوری از استرس و فشار روانی نمی‌تواند روی نیمکت تیمش برابر استقلال بنشیند، به همین علت او  همراه تیمش به تهران نیامد و در حساس‌ترین بازی تیم خود حضور ندارد.  

البته قلعه نویی از راه دور تیمش را زیر نظر خواهد داشت و دستیاران خود را در بازی با استقلال راهنمایی می‌کند تا تیمش در این بازی نتیجه لازم را بگیرد.  

همچنین شایان مصلح بازیکن سپاهان به علت محرومیت از سوی کمیته اخلاق نمی‌تواند تیمش را در بازی با استقلال همراهی کند، اما مدیر رسانه‌ای سپاهان  اعلام کرد که سوء تفاهمی پیش آمده است و از تلاش این باشگاه اصفهانی برای بخشش محرومیت این بازیکن خبر داد.  

علاوه بر این تیم سپاهان مصدومان و محرومان زیادی برای بازی با استقلال دارد و این تیم اصفهانی کار سختی برابر آبی پوشان پایتخت خواهد داشت.  

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال به شرح ذیل است:

پیام نیازمند، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعیدآقایی، منصوری، امید نورافکن، مهدی کیانی، محمد کریمی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی روش استنلی.

بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال فردا ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار