جاده غیر استاندارد در چترود، بلای جان مردم

رییس شورای شهر چترود گفت: محور غیر استاندارد کرمان به زرند و راور علاوه بر ضربه به اقتصاد مردم چترود، بلای جان مردم شده است.

 احد شعار، رییس شورای شهر چترود در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: چهارده سال پیش اتوبان کرمان به زرند و راور طراحی شد که ورودی و خروجی آن از داخل شهر چترود به کمربندی بالا دست چترود منتقل شد.

او با اشاره به اینکه این جاده پارسال به همت مسئولان افتتاح شد؛ اما چه افتتاحی؟! افزود: این جاده هیچ گونه راه دسترسی ایمن و استانداردی به مرکز شهر چترود ندارد و برای رفتن به مرکز شهر، باید در یک مسیر اصلی و به صورت خلاف وارد این شهر شد.

او بیان کرد: این موضوع تاکنون دو کشته و چندین تصادف و زخمی بر جای گذاشته است.

شعار تصریح کرد: با پیگیری‌های فراوان صورت گرفته، مسئولان قول‌هایی دادند که تاکنون هیچ یک از آن‌ها برای دسترسی راه ایمن و استاندارد به چترود اجرایی نشده است.

او با بیان اینکه جاده‌ای طراحی شده و یک سال و دو ماه پیش، شن ریزی‌هایی برای آن انجام شده است، بیان داشت: تاکنون هیچ اقدام دیگری انجام نشده و پروژه کاملا تعطیل است.

رییس شورای شهر چترود ضمن ابراز نگرانی از وضع موجود افزود: وزیر راه و شهرسازی در سفر ریاست جمهوری به کرمان که قصد سفر به شهرستان راور را داشت، شاهد این موضوع بود که ورودی شهر چترود، چنین مشکلاتی دارد.

او با بیان اینکه به دلیل این موضوع، اوضاع اقتصادی مردم و جوانان این شهر با مشکل مواجه شده است، تصریح کرد: در خیابان اصلی چترود، چندین مغازه وجود دارد؛ اما در حال حاضر، راه دسترسی  به آن قطع شده است و همشهریان چترودی به اجبار به سمت کرمان مهاجرت می‌کنند.

شعار افزود: خواهشمندیم در این زمینه مسئولان به قول‌های خود جامعه عمل بپوشانند و ورودی بخش چترود را اصلاح کنند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار