ترامپ: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری باید در همان شب مشخص شود!

رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین توییت خود بار دیگر موضوع امکان تقلب در انتخابات را مطرح کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری باید در همان شب انتخابات معلوم شود.

بر این اساس، ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: باید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر در همان شب انتخابات معلوم شود نه در روزها، ماه‌ها و حتی سال‌های بعد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما برنده انتخابات آتی خواهیم بود و آمریکا را با عظمت خواهیم کرد.

ترامپ ساعاتی قبل نیز در پیامی در صفحه توییتر خود خواستار تعلیق انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا شده بود. 

رئیس جمهور آمریکا در این باره در پیامی توئیتری نوشت: با رای گیری پستی جهانی (نه رای گیری غیابی که خوب است)، انتخابات ۲۰۲۰ نادرست‌ترین و فریب آمیزترین انتخابات تاریخ خواهد بود. این مایه شرمندگی بزرگی برای آمریکا خواهد بود. تا زمانی که مردم بتوانند به درستی، ایمن و با اطمینان رای دهند، انتخابات را به تعویق بیندازید.

تام یودال، سناتور دموکرات آمریکایی اعلام کرد راهی وجود ندارد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بتواند انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر را به تعویق بیندازد.

این در حالی است که اخیرا ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز»، شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور را پیش‌بینی کرده بود و به این شبکه خبری آمریکایی گفت که «جو بایدن» احتمالا رئیس جمهور خواهد بود.

نتایج نظرسنجی‌ها تا روز دوشنبه ۲۷ ژوئیه، در اکثر ایالت‌های آمریکا نشان می‌دهند که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات رئیس جمهوری آمریکا، ۹.۱ درصد از دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواه خود پیشی گرفته است.

بر اساس گزارش موسسه نظرسنجی ریل کلیر پولیتیکس، ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که از جو بایدن حمایت می‌کنند و در مقابل ۴۰.۹ درصد از دونالد ترامپ اعلام حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار