آخرین اخبار ورزشی قزوین

مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی استان قزوین را در این بسته ورزشی بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، خبر‌هایی از تیم فوتسال کراپ الوند در پلی آف تا شکست تیم فوتبال شمس آذر در لرستان ر ا در این بسته ورزشی بخوانید.

تیم فوتسال کراپ الوند در پلی آف

در پایان دیدار‌های معوق هفته چهاردهم لیگ دسته اول چهره‌ی تیم‌های صعود کننده به پلی آف مشخص شد.

تیم کراپ الوند در بازی خارج از خانه با نتیجه پر گل ۶ بر ۱ شهرداری ساوه را از پیش رو برداشت و بعنوان تیم صدرنشین گروه دو راهی مرحله پلی آف شد.

در مرحله پلی آف تیم نفت امیدیه با کراپ الوند بصورت رفت و برگشت دیدار خواهد کرد.

شکست تیم فوتبال شمس آذر در لرستان

در پایان بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه با نتیجه ۴ -۱ به تیم خیبر خرم آباد باخت.شمس آذر هم اکنون ۲۶ امتیازی است.


۲۰۰ باشگاه ورزشی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۶۵۰ مالک، موسس و مربی در قالب ۲۰۰ باشگاه برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا ثبت نام کردند.

افسانه حسن نایبی افزود: تسهیلات از دو طریق سامانه کارا و معرفی باشگاه‌ها و مربیان به استانداری پرداخت می‌شود و باشگاه‌ها و موسسات ورزشی دارای کد بیمه کارگاهی، ورزشکاران فاقد بیمه و ورزشکاران دارای بیمه خویش فرمایی سه گروهی هستند که می‌توانند برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.

وی گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده برای ورزشکاران بیمه شده ۱۶ میلیون، خویش فرما و فاقد بیمه نیز ۶ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد است که از طریق بانک‌های عامل بعد از تایید وزارتخانه پرداخت می‌شود.

ثبت نام این تسهیلات به مدت یک هفته تا ۱۵ مردادماه تمدید شده و باشگاه داران، موسسات ورزشی و مربیان می‌توانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ عصر به محل اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار