پذیرش نذر‌های عید قربان در بهزیستی مهاباد

رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: ۶ پایگاه بهزیستی در مهاباد آماده دریافت نذورات عید قربان است.

مهران یوسفی رئیس اداره بهزیستی مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به منظور ساماندهی، جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان، ۶ پایگاه بهزیستی، نذر‌های مربوط به عیدقربان را جمع‌آوری و به دست مددجویان این شهرستان می‌رساند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه مراکز توانبخشی و بهزیستی فعال در سطح شهرستان آماده دریافت نذورات مردم است، افزود: این اداره به‌عنوان حلقه اتصال میان نیکوکاران و نیازمندان واقعی آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی، نذورات، گوسفند زنده و گوشت قربانی با هر میزان توان مالی است.


بیشتر بخوانید


یوسفی با بیان اینکه شهروندان برای اطلاع بیشتر به شماره ۴۲۲۲۲۶۰۰ تماس بگیرند، اذعان کرد: همچنین می‌توانند در راستای پرداخت آسان و نقدی مبالغ اهدایی خود را در روز عید سعید قربان، به شماره حساب ۴۱۵۵۰۳۴۵۴۱۵۷۲۸۱۸ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۵۴۵۳۱۷۸ واریز کنند.

رئیس اداره بهزیستی مهاباد یادآور شد: طبق تصمیم کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، امسال ذبح دام در ۱۰ مرداد ماه در کشتارگاه‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.