تخریب ویلاهای غیر مجاز در منطقه بیرگان چهارمحال و بختیاری+عکس

با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد، ۹ ویلای غیرمجاز در منطقه بیرگان چهارمحال و بختیاری تخریب شد.

تخریب ویلاهای غیر مجاز در منطقه بیرگان استان چهارمحال و بختیاری+عکسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا علیمحدی دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد گفت : این ویلاها به صورت غیرمجاز ساخته و تغییر کاربری داده شده بود که پس از صدور رأی قلع و قمع تخریب شد.
 
مسلم پرویزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ گفت: هر کسی که بخواهد اراضی کشاورزی را دچار هرگونه تخریب کند، جهاد کشاورزی بر اساس صیانت ذاتی خود با این موضوع برخورد خواهد کرد و امروز با رای دادستان استان، در حال تغییر کاربری ویلاهای غیر مجاز در منطقه بیرگان هستیم.

او افزود: این ویلاهای غیر مجاز در سال ۱۳۹۲ ساخته شده بود و جهاد کشاورزی استان در بدو کار اقدام به صدور اخطار کرد که توجهی صورت نگرفت و در مراحل بعد رای بر قلع و قمع ویلاها صادر شد.
 

بیشتر بخوانید:


او با بیان این‌که هیچ مجوز ساخت‌وسازی برای این ویلاها صادر نشده است، اضافه کرد: امروز با رای دادستان استان، در حال تغییر کاربری ویلاهای غیر مجاز هستیم.

پرویزی گفت: هر کسی که بخواهد اراضی کشاورزی را دچار هرگونه تخریب کند، جهاد کشاورزی بر اساس صیانت ذاتی خود با این موضوع برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ش
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.