«محمد سالاری» رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی شد

صبح امروز در جلسه شورای مرکزی حزب همبستگی «محمد سالاری» رئیس شورای مرکزی این حزب شد.

«محمد سالاری» رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی شدبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای مرکزی حزب همبستگی با حضور دبیرکل، اعضای شورا و هیئت بازرسی در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد. در این جلسه علی اصغر احمدی دبیرکل حزب همبستگی به تشریح وضعیت عمومی فضای سیاسی و اقتصادی کشور پرداخت.

گزارش فعالیت کمیته‌ها و شاخه‌های حزب توسط رئیس هیئت اجرایی ارائه و اعضای شورای مرکزی نیز به ارائه نظرات پیشنهادی خود در خصوص نحوه تداوم بهینه فعالیت کمیته‌ها و شاخه‌های حزب پرداختند.

درخواست کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز مبنی بر ارائه دیدگاه‌های احزاب عضو این شورا درخواست نحوه آسیب‌شناسی و نظام تصمیم‌سازی و تصمیم گیری جریان اصلاحات و تدوین مانیفست جامع اصلاح طلبان معطوف به حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد محور‌های مطروحه در این زمینه در کمیته‌ها، شاخه‌ها و دفتر سیاسی حزب با اولویت مورد بررسی کارشناسی جدی قرار بگیرد.

موضوع تفکیک مسئولیت دبیرکلی و ریاست شورای مرکزی نیز در دستور کار جلسه شورای مرکزی حزب قرار گرفت و نهایتا با تصویب اعضای شورای مرکزی این دو مسئولیت از هم تفکیک و محمد سالاری به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب انتخاب شد.

لازم به ذکر است که محمد سالاری هم اکنون عضو شورای اسلامی شهر تهران و قائم مقام حزب همبستگی ایران است. همچنین علی اصغر احمدی دبیر کل حزب نیز معاون فعلی هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری برعهده دارد و معاونت سیاسی وزارت کشور در دوره اول دولت روحانی را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار