آمار ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی رکورد زد

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی از زمان آغاز همه‌گیری، رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ابتلای ۲۳۰۸ مورد ابتلای جدید به کرونا در روز سه شنبه خبر داد که با این حساب، شمار مبتلایان به این بیماری از زمان آغاز این همه گیری، رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده است.

طبق اعلام شینهوا، با ثبت این تعداد ابتلای جدید، شمار مبتلایان تأیید شده به کرونا به ۶۶ هزار و ۲۹۳ نفر رسید. رکورد پیشین
به میزان ۲۰۴۳ مورد بود که در تاریخ ۲۲ ژوئیه به ثبت رسیده بود. همچنین شمار کشته شدگان بر اثر ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی طبق این گزارش، با ۱۲ مورد مرگ تازه به ۴۸۶ نفر رسیده است. این در حالی است که شمار بیمارانی که در وضعیتی وخیم به سر می‌برند، از تعداد کلی ۷۳۹ بیماری که هم اکنون در بیمارستان بستری شده اند، از ۳۱۱ مورد به ۳۱۴ مورد افزایش یافته است.

اوایل روز سه شنبه، کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم طرحی جدید را برای مقابله با ویروس کرونا ارائه داد. بر پایه این طرح، استفاده از محدودیت‌ها به حداقل کاهش می‌یابد؛ اما افزایش نظم، نظارت و اجرای قانون باید افزایش یابد. همچنین شهر‌های اشغالی به وضعیت‌های قرمز برای موارد شیوع بالا، زرد برای شیوع متوسط و سبز با وضعیت شیوع پایین تقسیم می‌شوند. در شهر‌های با وضعیت قرمز تجارت و کسب و کار‌ها محدود خواهند شد.

این طرح همچنین شامل افزایش انجام آزمایش‌های ابتلا به کرونا خواهد بود.

گفتنی است تا کنون بیش از ۱۶ میلیون و ۹۲۰ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۶۶۴ هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار