۳ حادثه آتش سوزی در یک روز اطفا شد

۳ حادثه آتش سوزی که امروز هفتم مرداد در اهواز رخ داد که از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مهار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: امروز، هفتم مرداد ماه ۳ حادثه آتش سوزی در اهواز رخ داد که مهار شدند.

او افزود: نخستین حادثه که بر اساس اطلاعات کارشناسان اتصال برق اعلام شده است، صبح امروز در یک منزل مسکونی به وقوع پیوست که با استفاده از لوله‌های آبرسان، شعله‌های حریق مهار شدند.

قنبری در خصوص دومین حادثه رخ داده، بیان کرد: ۲ دستگاه خودرو در حیاط یک خانه آتش گرفتند که در بعد از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد. آتش سوزی ۲ خودرو دنا و پراید که علت آن‌ها همچنان در دست بررسی است، با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد که در منطقه فاز ۲ پادادشهر اتفاق افتاد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه سومین اتفاق در منطقه کیان آباد به وقوع پیوست، اظهار کرد: آتش سوزی در یک منزل مسکونی که علت آن اتصال سیم کشی جعبه فیوز مینیاتوری اعلام شد، رخ داد. آتش نشانان بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و حریق اطفا شد.

آتش سوزی ناشی از اتصالات برق در گرمای تابستان و در خوزستان افزایش می‌یابد، لزا از شهروندان انتظار می‌رود با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث و اتفاقات ناگوار برای خود و دیگر افراد جامعه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: اطفا حریق ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.